Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M76a20t15ě45j 93J34a76r59o36š 6235561540813

Auto vizuálně krásné, ale co ty čtyřválcové motory, to je do tak velkého vehiklu ostuda...

+5/0
doporučit
19.9.2016 8:42

O27n62d41r73e25j 92M40a43r10e73c96e84k 3510428260425

Volva jsou jedny z nejkrásnějších kombíků. Já osobně mám pro ně slabost, takže kdyby byl cash jdu do nej...

+4/0
doporučit
19.9.2016 16:26
Foto

P80r10e95m69y44s61l 15K49y33s79e75l60a36k 5285953384579

Hezká krabice, jako vždy. jen s tím terénem bych to nepřeháněl. Nevhodné obutí a původní silniční konstrukce vozu bude vždy proti vám.

+4/0
doporučit
19.9.2016 8:58


Foto

M55i14r42o83s46l76a15v 67S25t75e46i17n60e52r 1915605268553

Osmnáctipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami (50 mm) se mi do terénu jaksi nezdají. Jinak předpokládám, že Volvo zůstal u tradičního Haldexu, takže v terénu sice ano, ale jenom výjimečně, Haldex tím trpí a opotřebuje se.

Do zasněžené krajiny ovšem, až na ty pneu, vhodné, podobně jako 4 x 4 u VW nebo BMW. Menší disky (17") a pneu s profilem 65 mm jsou do terénu jistě vhodnější, je to běžný rozměr.

+4/−1
doporučit
19.9.2016 8:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.