- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Volva jsou jedny z nejkrásnějších kombíků. Já osobně mám pro ně slabost, takže kdyby byl cash jdu do nej...
Hezký auto. Věřím, že na pořádných gumách se to auto v lehčím terénu neztratí.
Na těchhle nízkoprofilových gumách budou dobrodružstvím na hraně i polní cesty.
Hezká krabice, jako vždy. jen s tím terénem bych to nepřeháněl. Nevhodné obutí a původní silniční konstrukce vozu bude vždy proti vám.
jaká krabice? Vždyť je to jak vocumlanej bonbon, kulatý jak Suberb. Éra krabic, tedy rovných vík kufru evidentně bohužel skončila.
Auto vizuálně krásné, ale co ty čtyřválcové motory, to je do tak velkého vehiklu ostuda...
Doporučuji se svézt. Až na to kvůli legislativě přejdou všichni, Volvo bude mít citelný náskok.
Osmnáctipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami (50 mm) se mi do terénu jaksi nezdají. Jinak předpokládám, že Volvo zůstal u tradičního Haldexu, takže v terénu sice ano, ale jenom výjimečně, Haldex tím trpí a opotřebuje se.
Do zasněžené krajiny ovšem, až na ty pneu, vhodné, podobně jako 4 x 4 u VW nebo BMW. Menší disky (17") a pneu s profilem 65 mm jsou do terénu jistě vhodnější, je to běžný rozměr.
Na těch obrázcích nejsou osmnáctky, ale dvacítky. Ty jsou pro skutečné auto do terénu a na špatné cesty nejlepší volba...
Testování a nastavování podvozku probíhalo jen na laboratorním simulátoru, tak v tajném testovacím centru na severu Švédska při teplotách -40 stupňů Celsia a naopak v extrémním horku v arizonské poušti.
Jen malinke jen.