Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M23i45l22o71š 15A59d64a97m 3402835760961

Moc pěkné. Téměř ideální na naše "superkvalitní" silnice.

+4/0
doporučit
22.9.2016 6:36

J94i11ř52í 24S35c58h81m81i85d27t 5930943844155

Myslím si, že to si své kupce najde, už jen proto, že je to postavené na platformě NC, tedy úsporný motor s nízkou spotřebou a malými nároky na úrdržbu a to se u skůtru pro každodenní provoz počítá;-)

Jinak to vidím v použití jako ta dnešní SUV, která stejně jezdí jen po silnicích, ale když je třeba, tak přece jen zvládnou líp nějakou tu polňačku, než nějaký sedan;-)

Kdo chce jezdit opravdu terén, tak si nekoupí skůtra:-P

+2/0
doporučit
22.9.2016 22:32

T73o27m36á16š 26K55o40c28i31a18n 9864359847536

Skůtr jako off-road není moc dobrý. Nedá se opřít o nádrž. No a dávkování plynu není/spojky není taky zrovna ideální. Ale svezení na rozmlácených zpevněných cestách to bude asi lepší, jak klasický nízký skůtr.

+1/0
doporučit
22.9.2016 9:17


M47i47l60a96n 59N46ě77m29e94c 1115160336786

Bože, to je paskvil...

0/−1
doporučit
22.9.2016 18:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.