Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i91ř20í 18N16e37u34m43e22i97s35t55e52r 2182525693951

Hloupý nadpis, jako vždy. Ale příběh krásný.

+14/0
doporučit
23.9.2016 7:11

J72i18ř30í 55S65c69h94w43a42c64h 8908704278586

To auto samozřejmě převodovku má.

+5/0
doporučit
23.9.2016 8:46

P88e29t81r 33N96ě18m89e64c 4620333760567

A jak to couvalo? Jen se přehodil disk na druhou stranu kola od motoru, aby se dosáhlo opačného pohybu disku?

+4/0
doporučit
23.9.2016 12:52


P88e68t93r 19F14i11l68i37p73o54v54i65č 1565327251740

Krása českých mozků a rukou!;-)

+4/−1
doporučit
23.9.2016 9:41

P73e71t43r 72S93p48a46t35z70i83e55r60e15r 7184542955774

Pěkné auto...asi je dost práce postavit něco co fungovalo před cca sto lety....ale jinak koukám jakou to mělo už tenkrát technologii..na podlaze je přidělaný nějaký moderní přístroj s tlačítky a displejem...:D

+3/−1
doporučit
23.9.2016 15:16

J18a80r35o48s32l60a88v 11P88o84r44t 7749267759745

Jo i Pragovka měla pertinaxový ozubený kola na pohon rozdělovače tuším - taky slepá ulička , ale bez toho se pokrok nedosáhne jinak je to krásná práce .

+2/0
doporučit
23.9.2016 18:57

M92i25r90o90s89l14a61v 49K32r68á48l 4298559180320

Bomba, pěkný variátor či CVT!

+2/0
doporučit
23.9.2016 14:14

P65e98t57r 86M47i50c88h36a50l 2200534711152

V muzeu jsem ho před par lety viděl. Moc hezký kousek.

+2/0
doporučit
23.9.2016 7:56

J63i12ř59í 53S18c80h66w89a26c63h 8168734568406

pět let.... to muselo dát příšernou práci.... s přitom taková blbost ;-)

+1/0
doporučit
23.9.2016 23:13

M13i78c83h40a43l 91N66o28v44a27k 7389376337141

jako sory ale takovehle reseni je od zakladu a na prvni pohled spatne a navic se dostalo do vyroby ..... proste selhani nejvyssi urovne za ktere bych se stydel a byl rad ze se nevytahuje na svetlo a oni to jeste chvali ... proste totalne vedle

0/−26
doporučit
23.9.2016 9:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.