- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kontrolní mechanismy v Technetu jsou asi na podobné úrovni jako v Takatě.
Nekontrolovaně exploduje navlhlý či nahřátý dusičnan amonný, nikoiv dusičnan sodný.
Dusičnan guanidinový je nesmyslný název. Správně je to guanidinium-nitrát. Obstát by mohl i dusičnan guanidinu.
Stejně TAKATA vyrábí dál, nikdo jiný to skoro neumí, takže jsou v pohodě.
A automobilovém světě se šetří na všem. nová generace vozu = lehčí a levnější komponenty. A takřka u všech to jde na úkor životnosti.
Bylo by zábavné rozebrat Octávii první generace s tou stávající a to by majitelé vozu koukali, jak velký rozdíl v životnosti tam je.
No pokud jsem zaznenal v textu správně řádově stovky problémů z asi 70 milionů vyrobených kusů, tak pri poruchovosti v řádu 1:100000 se zase tolik neděje. Byt jsem před rokem či dvěma tuto výměnu na autě pri prohlídce absolvoval.
Nejde o skutečnou poruchovost, ale o zdokumentované případy poranění těmi střepinami. Mimo tak zůstávají případy, kdy se vyvíječ sice roztrhnul, ale nikoho nezranil a pak určitě mnoho dalších případů, kdy nikoho nenapadlo hledat původ nějakých kousků kovu, nebo kvůli jiným zraněním nikdo neřešil další kousky kovu navíc a podobně. Navíc výměna nic neřeší, když tam dají stejnou sloučeninu.
Takže Takata z nás vlastně dělá kamikaze?
Kontrolní mechanismy se v montovnách obchází :-) Třeba tlakovky, stačí ucpat ventil prstem a kus je OK na únik ....
Myslim, ze pokud se toto Takata docte a pan autor nema jasne dukazy o (zdrojich) zvernejnenych tvrzenich, existuje moznost vzniku par problemu.
já si naopak myslím, že společnosti typu Takata jsou neskutečné štěnice, které jen parazitují a je nutné je vyhubit všemi prostředky..