- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už se dělalo!
http://img.yauto.cz/photos/41050/1446443/Multicar_M_25_M22_TRISTRANNY_SKLAPE.jpg
.....a stále se dělá.
http://www.servismulticar.cz/Multicar-M25_repase__mala.jpg
Je to MULTICAR !
"Novodobý plechový mezek umí brodit metr třicet hlubokou vodou a naloží devatenáct metráků (sám váží 1,6 tuny)."
- škoda jen, že na videu se brodí jen betonovou vanou o výšce vody sotva třicet centimetrů. Poslal bych ho na tatrovácký polygon, ať tam předvede, co s tou přetíženou přední nápravou a odlehčenou zadní nápravou skutečně umí v terénu - takhle to vypadá jako osekaná Škoda 1203, jejíž jízdní (ne)vlastnosti máme mnozí v živé paměti.
I ta pohotovostní hmotnost 1600 kg je taky trochu přehnaná, československo-turecká Trekka a československo-pákistánský Skopak s podvozkem z Octavie měly hmotnost poloviční při podobné terénní průchodivosti (díky nezávislému zavěšení všech 17" kol, zadním kyvadlovým polonápravám a mnohem lepšímu rozložení hmotnosti na nápravy).
V Evropě nemožné. To by zde nesměly platit úchylné normy a předpisy.
Jenže to by se pak vyráběly pořád stejné Nissany a Toyoty jako před 20 lety.
Jestli jsou pro tebe úchylné předpisy pro bezpečnost vozidel (které mimochodem platí nejen v Evropě, ale i v USA, Rusku, Japonsku, Austrálii a dalších civilizovaných oblastech světa), tak si klidně denně jezdi třeba ve škodovce stovce s benzinovou nádrží vpředu a s deformační zónou zahrnující přední sedadla.
Na tohle bych dneska holku neulovil
A co na experti klimatického panelu? Nekřičí hrůzou při představě nárůstu emisí CO2, až to vozítko zaplaví Afriku
auto se vejde do standardniho "dvacetistopeho kontejneru" Opravdu nemuzeme pouzivat zdejsi pouzivane jednotky?
ISO kontejner má rozměry standardizované skutečně ve stopách. Jedna kontejnerová jednotka TEU odpovídá kontejneru o délce 20 stop, velký kontejner má 40 stop a je tedy roven 2 TEU.
Teď už jenom na korbičku přidělat kulomet, a máme mini "ótéčko"...
Nebojte, to bude to první, na co to cílová skupina použije, Toyota je přeci jen drahá.
1) není ten přední náhon trošku problém? 2) proč je to tak hnusný??
1) úspora výrobních nákladů
2) úspora výrobních nákladů, opravitelnost kýmkoli kdekoli, univerzálnost, on Multicar taky nebyl od Pininfariny.
V rámci jednoduchosti turbo agregát TDCi Turbo spraví každý kovář...
Já jako motorista taky nestojím o spoustu poruchového elektronického balastu!
Jojo takové výkřiky jsou velmi časté, ale téměř každý s podobným názorem stejně šáhne má-li možnost výběru po autě s vyšší výbavou protože pohodlí ....