- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád čekám, kdy nějaká parta expertů z nějakýho ministerstva (případně i mimo něj) vyrukuje s návodem "Jak se správně, bezpečně a zdravě vys...at". A samozřejmě hned následně čekám právní rozbor nedodržování toho návodu a případně sazebník pokut (nebo alt. trestů). A furt nic. Asi nemaj čas.
to už je čas na pokutování řidičů jak sedí ve vozidle?...to jsem čekal na nový rok a to že levák řadí pravou to ještě nebodovali? a že podrážky jsou už dva týdny jeté podle vyhl.BzukŤuk nevyhovující ...
Pokud je ideální stav držení volantu tři čtvrtě na tři, je dost problematické o mnoha volantů :)
Většina volantů z vašeho linku je na tohle držení přímo stavěná.. Prostě položíte palce na ramena volantu a jste tam....
Používat mozek je daleko lepší než "správné sezení" za volantem........
Dnes a denne potkavam ridice a ridicky prevazne skodovek, ktere neni pres volant a budiky skoro videt. A vetsina z nich za tim volantem nelezi! Chapu ze ne kazdy ma dva metry, ale jak si nekdo muze poridit auto ze ktereho nevidi na cestu?
Mě před cca 42 roky učili, že volant se má držet v pozici "za deset minut dvě". A tak to praktikuji dodnes. (Tedy kromě doby, kdy volant držím jednou rukou v pozici "17,30".)
Teď je to širší i z důvodu airbagu, tehdy nebyly... (:
Šedivé, drahý příteli, jsou všechny teorie, a věčně zelený je strom života. A s koleckem je to stejny. Podivejte se nekdy v bazaru jakym zpusobem jsou ohmatany volanty u sluzebniho vozidla, ktery ma nalitano 150+. Vzdycky namax okolo 12 a neni to nahoda.
jasně že to není náhoda Zejména když tam furt svítí slunce.
Je snad jedno, jak sedím, důležité je, že jedu na plný kotel.
Obhajci za sedet dve. Uvedomte si , ze jen v poloze trictvrte na tri vykruzujete rukama na volantu kruznici. Ve vami obhajovane poloze to je zcela jiny pohyb pri nema mate tendenci pohybovat i rameny. V poloze 3/4 na tri rameny jsou nehybna. Takto ridi vsichni zavodnici protoze maji vetsinou kontrolu nas autem.
ono by stačilo kdyby výrobci začali dbát na ergonomii a sedačky za něco stály. No jo, ale to by musela škoda zase zdražit...
Sedačky tvoří klidně pětinu ceny celého vozu a každý řidič je jiný, voni ergonome. Italská postava je úplně jiná než skandinávská.