Diskuze
Tři ze čtyř českých řidičů vědomě překračují povolenou rychlost
Děkujeme za pochopení.
J68i88r60i 68D10o11m10i71n72i40k
Pokuty jsou jen symbolické. Až budou drastické, jako např. v Belgii, kde vám klidně napálí 1000 EUR a když nezaplatíte, (můžete kartou) zabaví vám auto a nejpozději do 5 dnů , když nezaplatíte, tak jde pod cenou do trhu. A nebo švýcarsko - tam se mi líbilo, že když jedete mezi městy po normální silnici předpisově 80 km/hod, tak vás nepředjede ani jedno auto. U nás prakticky všechna... ve švýcarsku je nejvíce kamer v evropě a i když jste cizinec, klidně vám pošlou dopis s fotkou kamkoliv. A pokud pojedete hodně rychle, tak pokuty jsou od 500 franků až po 2 roky v kriminálu. Tomu říkám postihy, které skutečně fungují .
J86a91k80u56b 16R38e54i56t77e44r
Z takových zemí musíte být úplně vzrušený, že? A vyzkoušel jste si někdy jízdu ve Švýcarsku?
Já ano, vícekrát a je to mnohem horší než v Itálii. Velká část řidičů akorát čumí na tachometr a max. před sebe, ale co se děje za nima a vpravo/vlevo, je jim naprosto buřt. Jsou to naprostí ignoranti.
M95a50r19t10i81n 29D94a57v78í19d96e25k
Za dobrého počasí a rozumného provozu jezdím na normální silnici 110 km/h a na dálnici 150 km/h (tachometrových) a dosud, až na pár pětistovkových pokut, žádný problém. Pokud má člověk dobrý odhad a cit pro řízení, tak není problém vyšší rychlost. U někoho je nebezpečných i 60 km/h. Záleží hlavně na řidiči.
K60a78r48e64l 93H78o92r65á85k
Jasný signál našim zákonodárcům, aby zrušili rychlostní limity. V demokraciích to takhle chodí.
J12i42r26i 15D20o41m57i39n32i87k
vím o jediné a to jen na dálnicích. A zdaleka ne na všec
V27l15a62d27i27s78l59a85v 80B16u52r91y62š42e71k
tak třeba já překračuji rychlostní limity zcela vědomě mnohokrát za den a to od roku 1977, za těch více jak 39 let denodenního ježdění jsem za to zaplatil mnoho desítek pokut, ale neměl jsem žádnou nehodu, tedy mám celkem oprávněně pochybnosti o tom, že dodržování limitů má nějakou souvislost s bezpečností, tedy u mě rozhodně ne, kdyby totiž za posledních 39 let jezdili a porušovali limity, tak jako já,všichni, tak za postledních 39 let se na světě nestala jediná nehoda, podle teorie, že omezení přispívá k bezpečnosti by nejnebezpečnějším místem na světě musely být německé dálnice, které jsou odjakživa trnem v oku všem zakazovačům, někteří se dokonce snaží neomezenost rychlosti na německých dálnicích zpochybnit, já ještě pomatuju dobu, kdy i u nás na dálnici, v obci i mimo obec záleželo jen na řidiči, jak rychle pojede a po zavedení limitů k žádnému zvýšení bezpečnosti nedošlo
M11i17r50o43s75l63a22v 57S93u17c92h93y
Jsou řidiči, kteří dokážou odhadnout, kdy je překročení rychlosti bezpečné, a kdy naopak musí ubrat. Někomu je to dáno shůry, jiný se k tomu dopracuje zkušenostmi. Najezdím ročně cca 35.000 km a potkávám mnoho řidičů, kteří ty rychlostní limity nedodržují. Už na stylu jízdy poznám, kdo je machr, a kdo si koleduje o malér. A právě ta druhá ktegorie řidičů je voda na mlýn regulátorům. Za sebe bych se přimlouval k regulacím odpovídajícím charakteru silnice, méně kontrolám a přísnějším postihům v případě způsobení nehody.
M71a87r47e28k 56H31r79u19b97y
Dokud jsou limity nastavene "na jistotu" a urednik rovnou pocita s tim, ze se budou prekracovat, nelze se divit, ze se prekracuji
K61a30r84e43l 91H22o58r43á19k
Limity jsou nastavené tak, aby ta stanovená rychlost byla bezpečná pro kamion. Když tam jedete s osobním vozem, tak je logické, že to se stejnou mírou bezpečnosti můžete projet rychleji. Jenže tohle úředník, který rozhoduje o umístění dopravního značení nikdy nepochopí, protože nejspíš nemá ani řidičák natož nějaké zkušenosti z provozu.
P79e82t42r 78K39r49á87t87k22ý
rychlost nepřekračuju, nebaví mě neustále dostávat dopisy o úhradě výpalného z automatických radarů, tomu se v dnešní době už snad nedá ani uniknout...
M63i91r14o33s20l85a64v 24B91u67d33a
Mimo obec (někdy i v obci) vás automatický radar zaznamená až při výraznějším překročení rychlosti. Nevěřím tomu, že rychlost nepřekračujete, například při předjíždění.
R42o49b85e64r10t 82G50o62r23c
No to je průzkum jako blázen, 4000 řidičů ze 17ti zemí, takže cca 235 hlav na jeden stát, no to kdyby jste trošku pohledali vhodné adepty v ČR tak budem nejpředpisovější a nejlepšíííí :-D Ale asi zapomněly na slováky, teď jsem tam byl na podzimní dovolené a vzhledem k tomu že tam poměrně často měřej tak ale stejně spousta z nich ani nemaj tušení co ty bílé cedule u silnic s číslovkou v červeném kruhu znamenají . Další skupinou v dodržování, nebo spíš nedodržování předpisů jsou autobusáci, teda s vyjímkou I-diote COMpany, ty by naopak měli dostat medaily za nejpomalejší jízdy. Ostatně jak je vlastně možné že autobus plný lidí, většinou nepřipoutaných, letí po dálnici 100-110, a kamion který veze pomeranče se musí ploužit 90 a všichni pak na něj nadávají když předjíždí dejchavičného rumuna naloženéhu Dustrama který frčí 87? :-D
L84i37b19o61r 91M58a97ř40í67k
§ 38: „Jízdní rychlost budiž zvolena za všech okolností tak, aby byl řidič pánem své rychlosti a aby bezpečnost osob a majetku nebyla ohrožována. Řidič vozidla má zmírniti přiměřeně jízdnou rychlost, třeba-li také zůstati státi a zaraziti motor, kdyby nehody nebo poruchy dopravy mohly býti způsobeny jeho vozidlem. Těchto opatrností budiž zejména šetřeno, blíží-li se zapřažené vozy nebo hnaný dobytek.“
§ 39: „Rychlost jízdy v uzavřených osadách nesmí býti nikdy větší nežli 15 kilometrů za hodinu (rychlost lehkého rychlého povozu). Mimo uzavřené osady jízdná rychlost nesmí býti stupňována přes 45 kilometrů za hodinu. Nikdy rychleji nežli 6 kilometrů za hodinu (tempo koně v kroku) nesmí býti ježděno: když mlhavé počasí zamezuje rozhled do dálky, jakož i na takových místech, kde silnice nemůže býti přehlédnuta, jako zejména na křižovatkách, při silných záhybech silnice, při vjíždění do vrat, vyjíždění z domů, pak na mostech, v úzkých ulicích, kde dva vozy nemohou vedle sebe jeti, při kromobyčejné živosti cesty a při velikém nahromadění lidu.“
M18a26r27e92k 37H20r98u77b77y
Zla, zla rychlost. Proto v uzavirkach montuji usekove radary, a pritom silnicare zabijeji kamiony, ktere tu 80 z principu dodrzuji
J89i19ř72í 47S30c80h45w88a62c32h
....silničáře a kohokoliv jiného zabije kamion i při 10km za hodinu, jak bys tento problém asi tak řešil?
M87a38r22e39k 90H48r81u76b13y
Pokud pravidla prekracuje vetsina, tak bude nejspis chyba v tech pravidlech, ne?
L32a43d69a 92N77o32v45a44k
no někde v civilizaci by to tak asi bylo.. U nás je to půl napůl lemplovství těch co jsou zodpovědní za značení a kašlání na jakákoliv pravidla ze strany řidičů...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 2+kk s parkovacím stáním a sklepem, 49 m2, Varšavská - Kladno
Varšavská, Kladno - Kročehlavy
4 490 000 Kč