- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pouze energetická krize zastaví kamionové šílenství. a slovo šílenství je ještě slabé slovo. 33 litrů nafty/100km/1kamion. Je to energetické inferno.
To je znak toho, že je nákladní doprava velice levná. Za 33 litrů můžete odvézt 30 tun nebo taky jenom pět lidí v autech
Doufám, že až budou kamiony bez řidičů, že už nebudu na světě
Až někde havaruje auto s nádrží plnou 175 litrů vodíku, to bude teprve fičák.
tak, tak a ještě k tomu to bude nějaký hacker od počítače
Ekologie. Hm. A co elektrifikovaná železnice. Co vyvinout v tomto směru levnější provoz? Jeden vlak pojme náklad jako kolik kamionů? Jako 10? Nebo jako 100? A taky jede na proud, navíc u něj autonomní řízení v dnešní době nepředstavuje nic technicky nemožného. To co vyvíjí Siemens, budiž na malé vzdálenosti. ALE pořád tu je potřeba častějších oprav silnic, pořád to je omezování provozu pro osobáky a pořád je to daleko menší obsah nákladu než přeprava vlakem.
To už asi bude lepší zboží převážet rovnou v upraveném kontejneru.
Je téměř jedno, jestli železnice převáží celé kamiony nebo jen kontejnery se zbožím. Pokud bude přeložení kontejneru na kamion rychlé a technicky jednoduché. S organizačními věcmi není problém, jakmile se provoz na železnici digitalizuje, nebude problém potřebu kamiónů pro odvoz kontejnerů vědět minimálně s několkahodinovým předstihem a tudíž bude možné ten přesun kontejnerů provádět bez jakéhokoliv čekání vagónu a vlaku.
Ale asi se k tomu moc nehodí dnešní standartizované kontejnery.
nejpozději pak Rusáci a Arabáši vyhlásí třetí a poslední sětovou válku, protože mimo nafty nic nemají a nic neumí, tedy vyjma vraždění.
kamiony budoucnosti se jmenuji zeleznice. A protoze je zeleznice drazsi nez kamiony, tak jezdi kamiony. Na tom nezmeni nic ani vodik ani autonomni rizeni
To sa onehdy plakalo , že stroje berú luďom prácu.....
Pokrok nezastavíš.
Vodiči sa preorientujú na údržbu a servis to robot neurobí.....
A prečo nestrčiť dopravu do uzavretých koridorov ?
A sme u vlakov.... auto vlakov ap.
Potom to bude naozaj jednoduché , niekde sa naloží a inde vyloží , mechanická drina , na ktorú je naozaj lepší stroj a človek len dozerá.
a mimochodom Čína je najvačším producentom prvkov vzácnych zemín.
apropo...mobily,LCD,veškeré čipy a vačšina polovodičov - Čína.
Mimochodom aj CZ má ložiská Lítia /Cínovec , Krupka/.
Každý se tady ohání ekologii, kdyby se přestaly vozit zbytečnosti v kamionech
po celé Evropě, tak by bylo minimum problémů. Ať mi někdo vysvětlí, proč se např. vozí jablka až z Itálie, když tady máme spousty jablek vlastních a těch příkladů by se našlo mraky. Kdysi jsme byli v oblasti zemědělství soběstační, teď tady jezdíme s bramborama bůh ví z které tramtárie, česnek vozíme z Číny . A pak řešíme ekologii a tání ledovců , je to všechno jedna velká komedie.
A jaké navrhujete řešení? Zakázat dovoz? Přikázat nakupovat tuzemské zboží, i když bude dražší?
Řekněte sám - kupujete si všechny potraviny takové, které byly vypěstovány, odchovány a připraveny co nejblíž vašeho bydliště? U každého kusu zkoumáte lokalitu a když zjistíte, že máte na výběr něco bližšího, tak volíte to bez ohledu na cenu, chuť či kvalitu?
A vědí hlavy moudré, že řidič náklaďáku dělá i jinou práci? Připravuje vozidlo k nakládce/vykladce, sem tam se pokaź i něvo na cestě atd. To pak bude dělat kdo?
Pak taky doufám, že budou jezdit v k tomu určených koridorech oddělených od normální vozovky betonovou zdí.