- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Honíte tu nad designem, ale že motorizace a hlavně trvanlivost tohoto vozu je zcela mimo, naprosto pomíjíte.
Honíš se tu nad trvanlivostí auta, o které víš velký kulový....ten design je na fotce alespoň vidět.
Tak jsem myslel, ze tenhle umele vytvarenej humbuk skoncil Berlinem a oni tady budou psat zas padesat clanku o Kadakovic jeste z Parize
Boze muj, kdyby to auto bylo aspon hezky a ta znacka za neco stala a nebyla nemecka...
To schovávají nějaká úžasná 21" kola????
Design kol škodovky je v posledních letech naprostá katastrofa. Asie hadr...
Rekl bych ze v dnesni dobe je prezentace v podobe ucasti na autosalonu ci veletrhu prezita. Je to drahe, malo efektivni, musite se trefit do doby konani autosalonu. V dobe internetu a online medii to nedava moc smysl.
Díky reportážím všemožných autowebů na youtube mají veletrhy několikanásobnou návštěvnost než před lety. Sice zprostředkovanou, ale mají. Je to jedna z mála příležitostí, jak si na jednom místě osahat a přímo porovnat auta spousty značek během jednoho dne. Je pochopitelné, že některé značky začínají dávat přednost samostatným prezentacím. Pozvat si novináře jen k sobě je určitě pro automobilky z marketingového hlediska efektivnější. Ohromit světelnou show, narvat chlebíčkama a hned je auto úžasnější.