Diskuze

Další odchod kvůli Dieselgate: Audi vyrazilo šéfa vývoje

Šéf technického vývoje německé automobilky Audi Stefan Knirsch s okamžitou platností odchází z funkce a opouští firmu. Odchod šéfa přichází v době, kdy automobilka, která je součástí skupiny Volkswagen, pokračuje ve vyšetřování emisního skandálu Dieselgate.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Nejspíš na sociálku nepůjde a bez práce bude tak akorát týden potom co přijede z Kanárů.

0 0
možnosti
JT

J37i89ř78í 34T83e10p35r

29. 9. 2016 10:37

..........Knirsch byl jmenován v lednu.........

-----------------------------

Jestli NASTOUPIL do Audi v lednu (a předtím tam nedělal), tak to zcela určitě je ten kdo sabotoval měření emisí. Hezký divadlo.

2 0
možnosti
RP

Nejspíš po něm něco chtěli, co on nechtěl udělat.

1 0
možnosti
JM

J52a93n 46M69a18c11h86á38č

29. 9. 2016 10:35

Aféra dieselgate a foto nového benzínového TFSI.Paráda.

7 0
možnosti
VP

Pro redaktora motor, jako motor. Ještě, že nedal ilustrační obrázek třeba s Teslou.

Holt, dnes je novinařina o tom napsat bulvární článek, nechat MS word opravit chyby a najít na google nějaké foto... Snad tedy příště nebude redaktor tak líný a napíše alespoň:" Motor Audi, diesel..."

1 0
možnosti
MP

Prý "nebude se brát ohled na velká jména"... ale bude se brát ohled na výši postu, že ano :-P protože zatím odcházejí jen a pouze pracovníci z výzkumu / vývoje, zatímco z vedení nikoli. A že o tomto podfuku vedení vědělo, je myslím docela zřejmé. A pokud o tom vedení nevědělo, tak tím tuplem by mělo odejít, protože neví, co se jim děje pod rukama ;-)Rv

3 0
možnosti
PG

P55a35v59e19l 90G29ö70t32z95e

29. 9. 2016 10:13

Proste podvod, obycejny lidsky podvod kvuli prachum, jakych je spousta. Tak jednoduche to je. A to podvod s krytim na hodne vysokych mistech.

1 0
možnosti
RP

Spíš volba té "nesprávné"ekologie.

Na jedné straně je totiž ekologie - menší emise oxidu dusíků v režimu malého zatížení motorů.

A na druhé straně je taky ekologie - úsporný režim v malých otáčkách přoi malém zatížení motorů a tudíž menší emise CO2.

WW prostě tou upřednostnil emise CO2, protože v Evropě zelení bazírují na emisísch CO2 a neuvědomil si, že v USA víc bazírují na oxidech disíku, protože CO2 je jim víc ukradená, ale oxidy dusíku kvůli vyšší automobilizaci pociťují citelněji než v Evropě.

0 0
možnosti
TK

Německo by mělo co nejdříve zavést povinné kvóty na zaměstnávání muslimských migrantů. A tady se zrovna jedno místo uvolnilo. ;-)

Také by to mělo být tak, že každé volné místo by se muselo prvně nabídnout migrantům, a až když ti ho odmítnou, smí firma zaměstnat Němce. :-P

Dělám si kozy, ale ono to tak brzy bude. :-/

7 1
možnosti
VV

Jak jste do toho zamíchal muslimy je obdivuhodné.

To jste skutečně vymyslel sám?

0 0
možnosti