Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bizarní Aston Martin do kapsy je auto, na kterém neproděláte

Když se řekne Aston Martin, málokdo si vzpomene na předělanou Toyotu iQ, která se měla prodávat po tisících ročně. Nakonec se vyrobilo jen okolo 800 kusů, ale ojetiny dnes stojí stejně, kolik si automobilka účtovala za nový vůz, klidně milion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a25n 72D82l68o91u70h26ý 7814409710829

Cili naslo se 800 + 150 b1bcu, kteri za stejne auto dali 2x tolik. Hadam, ze se vzdycky kupci nekde nekdo vysmal ;-D

0/0
23.10.2016 11:57

M29a30r70t59i47n 34K56a50r28á33s69e75k 9828323128958

No tak ono stejne nebylo ze, interier by treba na zasadne jine urovni...

0/0
24.10.2016 9:29

M29a65r87e54k 13J39a62n65e74č85k70a 1527636453951

Design malé nákupní tašky se jim i povedl, akorát ta cena je úsměvná.

0/0
23.10.2016 1:11

J80i27ř51í 21T90e59p88r 4897230775125

Nedělaj to taky v Kolíně v TCPA ? Podle tvaru bych řekl že jo.

+2/0
22.10.2016 16:52

J54i96ř98í 46N88e73u96m25e51i27s78t89e66r 2142835613621

Aygo je podobné, ne?

0/0
22.10.2016 19:11

M14i86c82h36a57l 93H65o80r89s14k68y 2752966406340

aygo je větší

0/0
23.10.2016 13:11

M37a49r20t77i85n 34K62a88r47á79s68e63k 9478603548858

No nerekl bych vetsi, ma rekneme jine usporadani, v iQ je treba na miste ridice a spolujezdce vice mista nez v Aygu, ale iQ je zas mnohem kratsi, a na zadni sedacky si pri velke davce predstavovisti sedne jeden clovek za spolujezdce, kufr neexistuje....

0/0
24.10.2016 9:30

P75e37t36r 19M90i29c85h95a12l 2430644981682

Milion za nákupní tašku? Ani kdybych ho měl zbytečný.

+3/0
22.10.2016 15:41

P38e49t54r 85B53á61č27a 8935156745385

Nechapu proc takova znacka si przni jmeno takovyma osklivyma nakupnima kabelkama.

+1/−3
22.10.2016 12:11

P50a96v44e56l 87M40o27r29a45v28e92c 1474695314437

Vždyť to napsali, protože EU udělala normy na Co2 a oni by ho neplnili.

+4/0
22.10.2016 12:32

J18i62ř23í 75S52c68h63w29a19c40h 8248764938976

tak pokud by to mělo mít nějaký vliv, tak na jeden prodaný velký Aston by museli prodat 2-3 tyto malé.....

0/0
22.10.2016 21:42

J91a70n 62V97í68t92e83k 3396183701250

Nešlo o životní prostředí, ale o normy a ty se počítají tak, že se vezme katalog, sečtou se emise jednotlivých modelů a vydělí se to počtem modelů.

A je jedno jestli se modelu A s emisemi 100g CO2 prodá 10ks a modelu B s emisemi 300g CO2 1000ks. Úřednícký průměr je 200g CO2.

+1/0
22.10.2016 22:15

J44i62r50i 45F11i83n64k 6207539637798

Není to tak - emise CO2 se vskutku počítají z flotily skutečně prodaných vozů - jinak by se lehce obcházely - prostě by si automobilky dali do katalogu skoro 10 identických aut s jiným názvem a normy by je vůbec nemusely trápit.

+1/0
24.10.2016 12:17

M38i32r68e85k 77G35a26j73e62r 5331306189360

V clanku je to vysvetleno hned na zacatku. Kvuli evropskym i americkym regulacim emisi zeleneho plynu CO2.

+1/0
22.10.2016 17:26
Foto

T31o84m71á62š 49D33v33o15ř14á36k 7335116787721

Ale to ještě neznamená, že to někdo kupuje...:-/

"...nabízí za 33 900 eur...jiný prodejce žádá 1 350 000 korun..."

+2/0
22.10.2016 10:43

J38o40s22e82f 54Z72d21r41á40h38a81l 2250580221448

Tak především to, že ho někdo za ty peníze prodává, neznamená, že si ho někdo koupí...za ty prachy můžete mít Abarth 595 Maserati edition a to je jiné svezení v nákupní tašce!

+1/0
22.10.2016 9:44

A18n91t24o54n24í23n 25D22o12u69b29e39k 3740339949

dvou mistne auto za 150.000 by konecne mel nekdo vyrobit a pak to bude hit. stacilo by zkratit citigo

+1/−2
22.10.2016 8:07

J45i84ř97í 61N86e42u50m49e75i44s24t89e54r 2422795343741

Jj, je to jako u salámu. Jak se kus uřízne, hned je to levnější.

+4/0
22.10.2016 8:57

P20e70t95r 44B19á56č64a 8595226285205

zkratit citigo ;-D a co z toho zbyde? :-P

+5/0
22.10.2016 12:12

R22o34m42a46n 17P44o92l96á27č95e34k 5116679515

Smart? Akorát se bojím, že nebude za 150 000...

Ale upřímně pokud si někdo chce koupit něco malého na přískoky, tak v bazarech je výběr napříč značkami...

+1/0
22.10.2016 16:29

M47i19r98e32k 70G78a31j45e54r 5281136369590

Tato Nano se prodava zhruba za polovinu vami stanovene ceny. Ocekavam, ze pak budete chtit jedine auto za 50.000, podobne jako odpurci elektrickych aut pozaduji jejich dojezd vice a vice stovek km podle toho, kolik uz prodavana auta maji dojezd (dnes nekterym trolum nestaci ani 600 km).

0/−2
22.10.2016 17:32

P35e38t43r 11M74i24c39h37a50l 2110774811192

Jen dotaz: který elektromobil ujede v běžném provozu 600 km s rezervou na dojezd k nabíječce?

+1/0
22.10.2016 19:02

M49i81r17e77k 85G68a38j92e70r 5461656369510

Co vim, tak zadne, ale ne proto, ze by nemohlo, ale proto, ze by to bylo se zbytecnym navysenim ceny. Myslim, ze ani vetsina na benzin jezdicich aut nema tak velkou nadrz. To ale nebrani trollum, aby psali, ze el. auto bude mit smysl, az ujede na jedno nabiti alespon 600 km.

0/−1
22.10.2016 20:06

P48e87t75r 79M24i42c80h84a66l 2680834941592

Benzínová auta to zvládají běžně, naftová klidně i tisíc km na jednu nádrž. Osobně mám rekord 1150 km a v nádrži zbyly necelé dva litry.

+2/0
22.10.2016 20:51
Foto

M86a37t23ě96j 17V31o50z60d38e49k 3386760423

Proboha člověče, vždyť i můj 260ti koňový bezín s turbem ujede na nádrž okolo 700km...

0/0
23.10.2016 14:37

V44á96c66l64a90v 76M73r32á74z 9511604706866

Tak dvoudveřové čtyřmístné citigo stojí 180 000. Dacia je ještě levnější. Dvoumístné auto za 150 000 by žádný hit nebyl.

+1/0
22.10.2016 20:11

J44i11ř34í 81S23c33h82w35a81c11h 8788734388436

dvoumístné hitovky jsou v řádech jednotek či desítek mega.....

0/0
22.10.2016 21:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.