Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil

V předvečer pařížského autosalonu oznámil koncern Volkswagen, že vytvoří novou značku zaměřenou na služby mobility. Její jméno firma odhalí ještě v průběhu letošního roku, nová značka se bude soustředit na služby sdílení vozidel, kyvadlovou dopravu nebo vlastní flotilu taxi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P29e63t56r 13B92á91č70a 8205156215745

Sdileni vozidel ;-D

Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi R^

0/−1
29.9.2016 19:06

R15a23d47e50k 75Č30i25h92á94k 7470886892264

Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.

+2/−1
30.9.2016 11:33

T32o53m63á91š 32U58r16b70a93n 9884314332850

Když si uvědomím v jakém bordelu lidi svoje auta mají (a já z podlahy rozhodně jíst nemohu), tak se mi zvedá žaludek, že bych po nich to auto používal. Ne děkuji, zatím jsem do tohoto bodu nedospěl.

0/0
30.9.2016 13:51


M22i61r25o87s88l25a66v 56S10l98á77m43a 1241783885985

Hotentoti, hotentoti, hotentoti ;-O ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl ;-O.

+2/0
29.9.2016 18:33

D77a36n39i72e40l 79K49r38o77n87e56r 7154134206337

Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?

+2/−3
29.9.2016 17:12

J25a27k88u18b 62T76r16e58n72k 3338695322546

že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.

Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

+1/−1
29.9.2016 17:16

D85a58n17i79e26l 71K25r62o90n59e54r 7414224866207

No jo, takhle je to z pohledu automobilky, ktera se snazi prizpusobit evropskym pravidlum, ale jak je to z pohledu uzivatele ci zdraveho rozumu? Vyjde elektrina z ekologickeho hlediska lepe? Ty baterie se musi vyrobit a zlikvidovat. Samotna energie se take musi nejak vyrobit. Vetsinou ne zcela cistym zpusobem. Cili auto se spalovacim motorem vnimam jako malickou tovarnu, ktera si svou energii vyrabi na miste, kdezto elektromobil si tu energii necha vyrobit velkou tovarnou na jinem miste. Ted jde o to, zda je ta tovarna jaderna, slunecni, vetrna nebo tepelna...

+3/−1
29.9.2016 17:40

J10a68k61u52b 88T74r61e26n34k 3698365312706

Já si myslím, že všeobecná elektormibilita je nesmysl, elektromobily mají v tuto chvíli smysl pouze lokálně například v centrech měst. Nezapomeňte, že na silnicích jezdí nejen osobní auta, ale i nákladní a pro ty je elektromobilita zatím jen snem....

0/0
29.9.2016 17:51

M76a66r49t70i57n 94K51a28r79á76s87e41k 9948703348668

No v tom je ten vtip, spalovaci auto je mala velmi neefektivni a kourici tovarna lidem pod nosem, EV lidem pod nos nekouri, a vyroba elektriny obecne je mnohem cistejsi (resp podobne jako vyroba ropnych paliv, ale uz nejsou dalsi emise z jizdy)...

+3/0
29.9.2016 19:31

V43í76t 49O89ž95a57n14a 1708268435794

Nesmrdí to, nehlučí to, nekape z toho olej, levné palivo, výborná akcelerace ve městě.

+3/0
30.9.2016 11:04

M33i42c82h19a88l 50B53a84š34t19a 6834820275444

Perpetum mobile, to by byl ideál, jenže nedosažitelnej. Pro začátek by stačilo poslat do šrotu alespoň třetinu ojetin. Ty totiž hlavně smrdí, hlučí a znečišťují.

0/0
2.10.2016 2:10

J90a29r91o72m20í92r 13K37r58á89l 4920859404749

Spalovací motor tím, že běží v optimálních otáčkách, má vyšší účinnost a menší emise. Stačí menší výkon (málokdy potřebujete víc, než 40-50 kW), který při akceleraci doženou baterie. Odpadá převodovka a diferenciál, je menší namáhání brzd a jízdní vlastnosti se dají doladit elektronicky podle potřeby.

0/0
29.9.2016 17:33

P29e62t78r 53B24á24č27a 8855966665985

V nicem, jen ma ohromnou podporu diky ekoteroristum.

0/−4
29.9.2016 19:05

T90o50m84á98š 57R59i93t32t55e14r 2371228965151

Je to dobre shrnuto v tomhle clanku - http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html.

Strucne:

1. Zadne prime emise sklenikovych plynu, nizsi celkove emise. (Klasicky argument ze vyfuk je v elektrarne je spis mytus nez realita, viz clanek.)

2. Pohodlnejsi rizeni, okamzita a plynula akcelerace.

3. Mene udrzby diky tomu, ze to nema slozity spalovaci motor.

4. Predni "kufr" je prazdny, diky tomu je minimalne Tesla bezpecnejsi pri celnich narazech. V USA to je tusim auto s nejvyssim bezpecnostnim hodnocenim.

5. Pohon na elektrinu je levnejsi. Spalovaci motor vyuzije pod 25% energie benzinu. Elektrarna dokaze konvertovat fosilni paliva efektivneji, napriklad u zemniho plynu vyuzije 60% energie. A elektricke motory maji ucinnosti i nad 90%.

+2/0
29.9.2016 21:28

J49a75r95o82s91l26a12v 19H78e65j70n39a 4397671129

Budou se soustředit vynaleznout.

Tak to jsem pro, písálku Vokáči.

+3/0
29.9.2016 17:00
Foto

J26i14ř32í 34Š73v29a52ř28í37č10e40k 3982635845

To lambo vypadá skvěle.

+2/0
29.9.2016 16:44

J69a90n 50M80r47á74z48e31k 9127153501955

takže autobusy a minibusy?

0/0
29.9.2016 16:03

D80e70n28i38s 27H29u35m29l 4382985155866

Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo

0/0
29.9.2016 15:14

T33o85m96á56š 68L82u60d26v47í33k 1180737304582

Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.

+4/0
29.9.2016 14:24

T91o92m63á94š 11R26i82t76t47e80r 2981988815211

Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.

0/−2
29.9.2016 18:12

J73a44n 56U70l85m 7620569616772

Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku

+1/0
29.9.2016 14:15
Foto

I90v62a29n 53K34o58p57t62a 5547182681377

Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.

0/0
29.9.2016 17:48

P41e65t42r 97T87y14č56k47a 6255562689102

A kdo dělá lepší než třeba audi?

0/0
29.9.2016 19:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.