Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil

V předvečer pařížského autosalonu oznámil koncern Volkswagen, že vytvoří novou značku zaměřenou na služby mobility. Její jméno firma odhalí ještě v průběhu letošního roku, nová značka se bude soustředit na služby sdílení vozidel, kyvadlovou dopravu nebo vlastní flotilu taxi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72e93t97r 29B62á80č90a 8165276615305

Sdileni vozidel ;-D

Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi R^

0/−1
29.9.2016 19:06

R27a22d63e47k 53Č36i43h35á53k 7470186252194

Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.

+2/−1
30.9.2016 11:33

T16o18m18á94š 17U76r89b77a65n 9684744512930

Když si uvědomím v jakém bordelu lidi svoje auta mají (a já z podlahy rozhodně jíst nemohu), tak se mi zvedá žaludek, že bych po nich to auto používal. Ne děkuji, zatím jsem do tohoto bodu nedospěl.

0/0
30.9.2016 13:51

M64i74r81o24s54l30a63v 51S10l79á16m47a 1451643475655

Hotentoti, hotentoti, hotentoti ;-O ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl ;-O.

+2/0
29.9.2016 18:33

D17a67n34i85e81l 20K56r71o82n20e19r 7844394496557

Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?

+2/−3
29.9.2016 17:12

J94a72k12u42b 77T60r70e32n63k 3948555642176

že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.

Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

+1/−1
29.9.2016 17:16

D37a88n69i40e35l 40K10r61o16n26e17r 7814644356527

No jo, takhle je to z pohledu automobilky, ktera se snazi prizpusobit evropskym pravidlum, ale jak je to z pohledu uzivatele ci zdraveho rozumu? Vyjde elektrina z ekologickeho hlediska lepe? Ty baterie se musi vyrobit a zlikvidovat. Samotna energie se take musi nejak vyrobit. Vetsinou ne zcela cistym zpusobem. Cili auto se spalovacim motorem vnimam jako malickou tovarnu, ktera si svou energii vyrabi na miste, kdezto elektromobil si tu energii necha vyrobit velkou tovarnou na jinem miste. Ted jde o to, zda je ta tovarna jaderna, slunecni, vetrna nebo tepelna...

+3/−1
29.9.2016 17:40

J71a19k53u65b 69T40r59e52n72k 3618145872566

Já si myslím, že všeobecná elektormibilita je nesmysl, elektromobily mají v tuto chvíli smysl pouze lokálně například v centrech měst. Nezapomeňte, že na silnicích jezdí nejen osobní auta, ale i nákladní a pro ty je elektromobilita zatím jen snem....

0/0
29.9.2016 17:51

M96a12r31t86i64n 91K63a54r31á48s53e14k 9188553428668

No v tom je ten vtip, spalovaci auto je mala velmi neefektivni a kourici tovarna lidem pod nosem, EV lidem pod nos nekouri, a vyroba elektriny obecne je mnohem cistejsi (resp podobne jako vyroba ropnych paliv, ale uz nejsou dalsi emise z jizdy)...

+3/0
29.9.2016 19:31

V85í34t 94O94ž45a79n91a 1848118975474

Nesmrdí to, nehlučí to, nekape z toho olej, levné palivo, výborná akcelerace ve městě.

+3/0
30.9.2016 11:04

M96i38c27h67a72l 36B21a14š19t24a 6854940105424

Perpetum mobile, to by byl ideál, jenže nedosažitelnej. Pro začátek by stačilo poslat do šrotu alespoň třetinu ojetin. Ty totiž hlavně smrdí, hlučí a znečišťují.

0/0
2.10.2016 2:10

J87a26r87o15m22í65r 31K13r19á15l 4750789914609

Spalovací motor tím, že běží v optimálních otáčkách, má vyšší účinnost a menší emise. Stačí menší výkon (málokdy potřebujete víc, než 40-50 kW), který při akceleraci doženou baterie. Odpadá převodovka a diferenciál, je menší namáhání brzd a jízdní vlastnosti se dají doladit elektronicky podle potřeby.

0/0
29.9.2016 17:33

P60e31t39r 12B62á93č26a 8565916315845

V nicem, jen ma ohromnou podporu diky ekoteroristum.

0/−4
29.9.2016 19:05

T40o81m43á37š 56R71i48t10t94e12r 2911748955951

Je to dobre shrnuto v tomhle clanku - http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html.

Strucne:

1. Zadne prime emise sklenikovych plynu, nizsi celkove emise. (Klasicky argument ze vyfuk je v elektrarne je spis mytus nez realita, viz clanek.)

2. Pohodlnejsi rizeni, okamzita a plynula akcelerace.

3. Mene udrzby diky tomu, ze to nema slozity spalovaci motor.

4. Predni "kufr" je prazdny, diky tomu je minimalne Tesla bezpecnejsi pri celnich narazech. V USA to je tusim auto s nejvyssim bezpecnostnim hodnocenim.

5. Pohon na elektrinu je levnejsi. Spalovaci motor vyuzije pod 25% energie benzinu. Elektrarna dokaze konvertovat fosilni paliva efektivneji, napriklad u zemniho plynu vyuzije 60% energie. A elektricke motory maji ucinnosti i nad 90%.

+2/0
29.9.2016 21:28

J84a80r75o35s18l61a96v 56H29e53j57n91a 4557911469

Budou se soustředit vynaleznout.

Tak to jsem pro, písálku Vokáči.

+3/0
29.9.2016 17:00
Foto

J48i70ř69í 94Š83v36a34ř48í68č80e58k 3142395905

To lambo vypadá skvěle.

+2/0
29.9.2016 16:44

J64a57n 39M63r15á66z18e44k 9807663221335

takže autobusy a minibusy?

0/0
29.9.2016 16:03

D43e35n24i83s 97H78u91m18l 4582635305156

Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo

0/0
29.9.2016 15:14

T11o22m58á56š 36L65u37d13v91í26k 1380877104612

Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.

+4/0
29.9.2016 14:24

T91o85m78á39š 35R87i37t70t13e89r 2231548955591

Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.

0/−2
29.9.2016 18:12

J34a47n 81U16l92m 7190589146542

Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku

+1/0
29.9.2016 14:15
Foto

I58v87a54n 11K84o29p51t18a 5857942971277

Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.

0/0
29.9.2016 17:48

P10e31t78r 34T93y27č72k50a 6555652239202

A kdo dělá lepší než třeba audi?

0/0
29.9.2016 19:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.