Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil

V předvečer pařížského autosalonu oznámil koncern Volkswagen, že vytvoří novou značku zaměřenou na služby mobility. Její jméno firma odhalí ještě v průběhu letošního roku, nová značka se bude soustředit na služby sdílení vozidel, kyvadlovou dopravu nebo vlastní flotilu taxi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e11t56r 91B69á95č11a 8735306885845

Sdileni vozidel ;-D

Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi R^

0/−1
29.9.2016 19:06

R68a87d28e55k 32Č11i33h77á35k 7410166542734

Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.

+2/−1
30.9.2016 11:33

T17o28m95á62š 24U68r66b69a94n 9714814922860

Když si uvědomím v jakém bordelu lidi svoje auta mají (a já z podlahy rozhodně jíst nemohu), tak se mi zvedá žaludek, že bych po nich to auto používal. Ne děkuji, zatím jsem do tohoto bodu nedospěl.

0/0
30.9.2016 13:51


M91i79r49o92s93l62a51v 37S88l50á31m39a 1601633225855

Hotentoti, hotentoti, hotentoti ;-O ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl ;-O.

+2/0
29.9.2016 18:33

D79a17n84i75e25l 84K25r32o93n54e33r 7364704986307

Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?

+2/−3
29.9.2016 17:12

J58a60k60u28b 39T89r42e60n66k 3618785532756

že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.

Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

+1/−1
29.9.2016 17:16

D68a72n72i47e36l 19K40r58o95n23e78r 7174144346177

No jo, takhle je to z pohledu automobilky, ktera se snazi prizpusobit evropskym pravidlum, ale jak je to z pohledu uzivatele ci zdraveho rozumu? Vyjde elektrina z ekologickeho hlediska lepe? Ty baterie se musi vyrobit a zlikvidovat. Samotna energie se take musi nejak vyrobit. Vetsinou ne zcela cistym zpusobem. Cili auto se spalovacim motorem vnimam jako malickou tovarnu, ktera si svou energii vyrabi na miste, kdezto elektromobil si tu energii necha vyrobit velkou tovarnou na jinem miste. Ted jde o to, zda je ta tovarna jaderna, slunecni, vetrna nebo tepelna...

+3/−1
29.9.2016 17:40

J78a40k57u81b 65T24r59e40n39k 3158615342606

Já si myslím, že všeobecná elektormibilita je nesmysl, elektromobily mají v tuto chvíli smysl pouze lokálně například v centrech měst. Nezapomeňte, že na silnicích jezdí nejen osobní auta, ale i nákladní a pro ty je elektromobilita zatím jen snem....

0/0
29.9.2016 17:51

M77a93r43t63i27n 63K52a49r77á64s62e97k 9618923498308

No v tom je ten vtip, spalovaci auto je mala velmi neefektivni a kourici tovarna lidem pod nosem, EV lidem pod nos nekouri, a vyroba elektriny obecne je mnohem cistejsi (resp podobne jako vyroba ropnych paliv, ale uz nejsou dalsi emise z jizdy)...

+3/0
29.9.2016 19:31

V11í31t 26O20ž34a56n41a 1538108225284

Nesmrdí to, nehlučí to, nekape z toho olej, levné palivo, výborná akcelerace ve městě.

+3/0
30.9.2016 11:04

M85i17c57h86a95l 78B34a96š71t61a 6114230705694

Perpetum mobile, to by byl ideál, jenže nedosažitelnej. Pro začátek by stačilo poslat do šrotu alespoň třetinu ojetin. Ty totiž hlavně smrdí, hlučí a znečišťují.

0/0
2.10.2016 2:10

J89a24r86o17m14í11r 60K61r77á46l 4650409324389

Spalovací motor tím, že běží v optimálních otáčkách, má vyšší účinnost a menší emise. Stačí menší výkon (málokdy potřebujete víc, než 40-50 kW), který při akceleraci doženou baterie. Odpadá převodovka a diferenciál, je menší namáhání brzd a jízdní vlastnosti se dají doladit elektronicky podle potřeby.

0/0
29.9.2016 17:33

P61e82t18r 17B85á20č52a 8375596775555

V nicem, jen ma ohromnou podporu diky ekoteroristum.

0/−4
29.9.2016 19:05

T49o74m95á69š 94R14i59t63t18e21r 2851718635841

Je to dobre shrnuto v tomhle clanku - http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html.

Strucne:

1. Zadne prime emise sklenikovych plynu, nizsi celkove emise. (Klasicky argument ze vyfuk je v elektrarne je spis mytus nez realita, viz clanek.)

2. Pohodlnejsi rizeni, okamzita a plynula akcelerace.

3. Mene udrzby diky tomu, ze to nema slozity spalovaci motor.

4. Predni "kufr" je prazdny, diky tomu je minimalne Tesla bezpecnejsi pri celnich narazech. V USA to je tusim auto s nejvyssim bezpecnostnim hodnocenim.

5. Pohon na elektrinu je levnejsi. Spalovaci motor vyuzije pod 25% energie benzinu. Elektrarna dokaze konvertovat fosilni paliva efektivneji, napriklad u zemniho plynu vyuzije 60% energie. A elektricke motory maji ucinnosti i nad 90%.

+2/0
29.9.2016 21:28

J34a20r81o16s96l34a28v 42H67e65j48n32a 4497391619

Budou se soustředit vynaleznout.

Tak to jsem pro, písálku Vokáči.

+3/0
29.9.2016 17:00
Foto

J61i13ř14í 44Š79v53a32ř15í22č13e49k 3942445285

To lambo vypadá skvěle.

+2/0
29.9.2016 16:44

J78a96n 74M96r31á24z56e67k 9127483941495

takže autobusy a minibusy?

0/0
29.9.2016 16:03

D52e50n77i37s 37H48u21m40l 4682805335196

Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo

0/0
29.9.2016 15:14

T59o79m89á39š 37L82u91d22v25í91k 1710307294532

Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.

+4/0
29.9.2016 14:24

T51o64m63á40š 88R57i75t77t14e37r 2651688625701

Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.

0/−2
29.9.2016 18:12

J67a17n 79U67l66m 7150259966142

Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku

+1/0
29.9.2016 14:15
Foto

I77v69a31n 24K60o33p55t35a 5527612311147

Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.

0/0
29.9.2016 17:48

P75e79t87r 98T37y35č36k65a 6955572439202

A kdo dělá lepší než třeba audi?

0/0
29.9.2016 19:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.