Diskuze

Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil

V předvečer pařížského autosalonu oznámil koncern Volkswagen, že vytvoří novou značku zaměřenou na služby mobility. Její jméno firma odhalí ještě v průběhu letošního roku, nová značka se bude soustředit na služby sdílení vozidel, kyvadlovou dopravu nebo vlastní flotilu taxi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P39e82t74r 43B90á58č16a

29. 9. 2016 19:06

Sdileni vozidel ;-D

Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi R^

0 1
možnosti

Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.

2 1
možnosti

Hotentoti, hotentoti, hotentoti ;-O ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl ;-O.

2 0
možnosti

Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?

2 3
možnosti

J22a52k12u11b 49T31r10e68n10k

29. 9. 2016 17:16

že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.

Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

1 1
možnosti

Budou se soustředit vynaleznout.

Tak to jsem pro, písálku Vokáči.

3 0
možnosti
Foto

To lambo vypadá skvěle.

2 0
možnosti

J40a22n 27M63r91á69z69e37k

29. 9. 2016 16:03

takže autobusy a minibusy?

0 0
možnosti

D91e31n78i87s 22H15u46m35l

29. 9. 2016 15:14

Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo

0 0
možnosti

Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.

4 0
možnosti

Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.

0 2
možnosti

J65a91n 41U66l19m

29. 9. 2016 14:15

Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku

1 0
možnosti
Foto

I44v44a94n 35K34o10p57t32a

29. 9. 2016 17:48

Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.

0 0
možnosti