Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink

Na autosalonu v Paříži slaví premiéru i evropská verze desáté generace Hondy Civic. Ukazuje se tu hlavně pro Evropu důležité provedení hatchback, Honda dokonce přivezla i jeho koncept Type-R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e85t51r 22B18á94č44a 8195356235495

At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno Rv

+2/0
30.9.2016 16:28

B94o83h65u12s77l30a13v 45B81i87n44k48a 1739456538840

A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.

0/0
2.10.2016 11:10

L12e49o30š 37N23a88v41r20á90t71i48l 9433770135905

skoda tech zadnich magicseats :((

+2/0
30.9.2016 15:30


J72i69ř38í 18S55c39h49w96a67c49h 8388904568406

souhlas...

0/0
30.9.2016 16:19

P46a76v75e64l 19P42r68o14k85o35p 6158512555200

Rovněž se zdá, že zadní sedadla se již nesklopí do roviny - palivová nádrž umístěna zřejmě vzadu. Dost smutné, pokud je to celé kvůli v článku vychvalovanému snížení posezu řidiče o 3,5 cm. Z mého pohledu je zavazadlový prostor obrovským zklamáním (věřím, že Jazz/Fit se nevydá stejným směrem).

0/0
3.10.2016 0:04

M16a80r69e66k 78J95a71n78e44č36k96a 1547626513621

Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.

+2/0
30.9.2016 14:53

J86i84ř97í 83S78c53h94w71a78c67h 8698314678836

a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky ;-)

+1/−1
30.9.2016 16:24

J13i12ř14í 83S38c90h85w79a70c21h 8608684678416

copak Karle, nedělají snad?

+1/0
30.9.2016 21:48

M48a66r64e78k 27J50a97n49e17č66k75a 1667206183891

Ale tohle je jiná třída vozů a pokud se matně pamatuji, tak jsou tam taková vozidla daňově zvýhodněná, čili motivační způsob a ne represivní mířící na výrobce aut. Klidně bych tuto třídu mini nákupních tašek uvítal i v Evropě, pokud by cena byla nízká a klidně bych takovou nákupní tašku do rodiny pořídil, ale u dospělého auta nechci nedospělé anabolické motory, proto jsem rád, že to většina automobilek řeší stále tak, že to nabídne jako základní motorizaci a pak má v nabídce i normální a spolehlivé motory.

0/0
1.10.2016 14:26

J98i18ř73í 13S94c41h34w92a69c34h 8608764178236

a proto RR a Bentley dělá V12 v EU!

Vždyť je úplně jedno jestli, se to nazývá "motivační zvýhodnění" nebo "represe". Důsledek je v obou případech naprosto stejný. Náklady na nákup a provoz auta s větším motorem jsou prostě vyšší.

+1/0
1.10.2016 22:26

D85a33v19i85d 62R32y21c13h90e14t27s84k63ý 9936461170700

K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.

+4/0
30.9.2016 11:42

V79a76c88l71a13v 85M65e71d10e24k 5731932545665

ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu 8-o

0/0
30.9.2016 12:56

J73i90ř35í 31S43c65h80w57a84c78h 8948274698856

Honda umí i turba, viz třeba 2.0T 300k v posledním type R

+1/0
30.9.2016 16:26

P19a77v39e56l 61Š62e79d98l27b51a81u47e53r 7238621182475

A Subaru.

0/0
1.10.2016 11:52

J18i45ř47í 52S93m37e72t13a50n89a 7325919202758

Litrový tříválec!!;-D Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.8-o

+3/0
30.9.2016 11:01

J85i25ř78í 62K32a84d27l42e91c 2857746725820

Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.

+1/0
30.9.2016 11:37

J48i94ř22í 67S94c76h41w86a80c31h 8428254498656

v USA je sice základem atmo dvoulitr, ale vrcholnou motorizaci je 1.5T

0/0
30.9.2016 16:22

B53o20h72u57s17l17a75v 95B31i73n59k40a 1339296758530

Proboha co je turbo-motoru nesvéprávné?

0/0
2.10.2016 11:11

K61r76y30š53t33o17f 38M32a36l24o78c87h 2145934458477

Nesmíte zapomenout, že to bude octa-turbo :-D

0/0
30.9.2016 12:02

J81i28ř73í 31S29c37h67w65a17c52h 8738474178646

ten litrový tříválec samozřejmě atmo 1.4 kterou nahrazuje strčí do kapsy a v běžném spektru otáček do 5000 i 1.8

0/0
30.9.2016 16:34

T53o21m21á37š 69C65h93r95a41s45t80n49ý 2301914371863

Umí ta tříhrnková nádhera to samé co pořádný motor u Subaru? ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=qgHKEDYwcMw

0/0
30.9.2016 21:52

J90i37ř38í 22S58c14h55w53a33c33h 8198634458806

nejsi trochu mimo? 8-o

Srovnávat cosi v Impreze s litrovým tříhrnkem? 8-o

Srovnej to s dvoulitrovým čtyřhrnkem v type R ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Vhx_wC1pve8

+1/0
1.10.2016 22:36

V43í90t 24O71ž70a66n76a 1758338795524

Bez modelu elektro rozhodně s dobou nejde.

+1/0
30.9.2016 10:57

P84a85v37e49l 78Z17a74j38í30č60e45k 8194940166480

podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.

0/0
30.9.2016 11:10
Foto

L64u66k14á46š 55N39o59v60o12t89n34ý 6576317698198

Jak marginální? 8-o Do roku 2030 má 2/3 lidstva žít ve městech. Jinak baterky jsou OK, spíše bychom potřebovali veřejně dostupné rychlonabíječky. Pokud dokáží auta udělat dojezd kolem 300 km (reálně) a nabít to někde venku na parkovišti za pár hodin, tak proč ne - do měst a blízkého okolí to jednoznačně smysl má.

+1/0
30.9.2016 11:19

P25e13t57r 68P72o28s28p14í54š25i43l 4358254296966

Pokud bude lidstvo žít ve městech, tak budou mít sakra velký problém s tím, kam všechny ty plechovky dát. A to jestli budou na elektřinu nebo na něco jiného, už bude podružná záležitost.

+2/0
30.9.2016 11:38

M81a29r65e32k 12J20a71n85e34č22k34a 1357356593531

Elektromobil má jednu výhodu, bude nutit jeho majitele přemýšlet, čili pečlivě plánovat trasu, aby dojel na místo, kde to nabít a jak dlouho bude mít pauzu na kafe, protože mu energie nepokryla jeho jízdní plán. Tohle mi připadá spíše jako ze scénky o ČD v podání Šimka a Krampola. Ti rozumnější raději upřednostní z moderního pohonu hybridy.

+1/0
30.9.2016 14:45

J58a53n 67H20r45u41z60a 8354428309467

Zejéna se dobře plánuje nějaká tříhodinová zácpa. A když bude v noci a v zimě bude dobré vozit v elektromobilu kožich, válenky a termosku s horkým čajem. Pokrok nezastavíš.;-D

+2/0
30.9.2016 15:15

J61i58ř30í 21S14c44h40w14a17c14h 8918984678986

no zrovna v zácpě se vyprázdní benzínová nádrž o dost rychleji než ty baterie v létě naprosto určitě a v zimně konec konců taky, zatímco elektrické topení má účinnost blízkou 100% nebo se používá externí bufik, tak účinnost topení od spalovacího motoru je asi tak 30%. A pomalým popojížděním v koloně spotřeba spalováku stoupá na několika násobek, zatímco spotřeba elektromotoru se "blíží k nule" stojící elektromobil, spotřeba elektromotoru = 0 u spalováku se bliží "k nekonečnu" na 1 km.;-)

0/0
30.9.2016 21:47

J52a27n 32H55r48u91z92a 8544108669897

Na co potřebujete do měst a okolí rychlonabíječky? Drobně si v tom protiřečíte.

0/0
30.9.2016 15:14

P67a15v82e64l 30Z93a33j12í64č57e22k 8644230186890

ja nemam auto abych jezdil po meste a blizkem okoli... ja mam auto abych si svobodne uzival cestovani po cechach a okolnich statech nebo po evrope. Proste hodin bagl penezenku a jedu... a nechci planovat kde maji zastrcku a jake me z toho vyplyva zdrzeni.

+1/0
30.9.2016 15:25

V93a30c51l48a66v 54M98e21d92e24k 5371792935375

Elektro je slepá větev. Všichni to vědí, ale nikdo to nechce napřímo říct.

+4/0
30.9.2016 12:55

J53i17ř57í 63K30o46c38u57r48e86k 6205674955138

Půjde to, stačí maličkost: Baterie o hmotnosti 100-150 kg s dojezdem 1500 až 2000 km. Po 12 hodinách řízení stejně půjdete odpočívat, takže se dá počítat, že bude 6-8 hodin času na nabíjení. Elektrárny pracující i v noci máme.

Nakonec... rychlostní rekord elektrického motoru pohánějícího kola je 574 km/h a důlní trucky používají k pohonu elektromotor taky. Jen si vyrábějí elektřinu na palubě.

0/0
2.10.2016 1:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.