Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink

Na autosalonu v Paříži slaví premiéru i evropská verze desáté generace Hondy Civic. Ukazuje se tu hlavně pro Evropu důležité provedení hatchback, Honda dokonce přivezla i jeho koncept Type-R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e79t93r 64B76á52č97a 8165186805485

At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno Rv

+2/0
30.9.2016 16:28

B39o86h74u16s85l58a76v 28B76i77n92k41a 1869106198200

A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.

0/0
2.10.2016 11:10

L36e65o63š 51N18a20v62r61á32t73i93l 9203910605315

skoda tech zadnich magicseats :((

+2/0
30.9.2016 15:30


J15i52ř84í 17S18c13h48w60a48c28h 8888684908636

souhlas...

0/0
30.9.2016 16:19

P47a16v64e66l 41P71r49o53k39o40p 6288342225830

Rovněž se zdá, že zadní sedadla se již nesklopí do roviny - palivová nádrž umístěna zřejmě vzadu. Dost smutné, pokud je to celé kvůli v článku vychvalovanému snížení posezu řidiče o 3,5 cm. Z mého pohledu je zavazadlový prostor obrovským zklamáním (věřím, že Jazz/Fit se nevydá stejným směrem).

0/0
3.10.2016 0:04

M22a64r66e35k 25J55a87n88e12č92k11a 1177866153241

Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.

+2/0
30.9.2016 14:53

J32i28ř51í 70S97c83h66w38a53c60h 8888814608226

a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky ;-)

+1/−1
30.9.2016 16:24

J54i87ř82í 89S63c48h83w60a63c52h 8448754578146

copak Karle, nedělají snad?

+1/0
30.9.2016 21:48

M71a64r34e83k 43J39a16n21e76č62k24a 1987546353231

Ale tohle je jiná třída vozů a pokud se matně pamatuji, tak jsou tam taková vozidla daňově zvýhodněná, čili motivační způsob a ne represivní mířící na výrobce aut. Klidně bych tuto třídu mini nákupních tašek uvítal i v Evropě, pokud by cena byla nízká a klidně bych takovou nákupní tašku do rodiny pořídil, ale u dospělého auta nechci nedospělé anabolické motory, proto jsem rád, že to většina automobilek řeší stále tak, že to nabídne jako základní motorizaci a pak má v nabídce i normální a spolehlivé motory.

0/0
1.10.2016 14:26

J74i36ř73í 36S76c57h14w27a26c33h 8668394718646

a proto RR a Bentley dělá V12 v EU!

Vždyť je úplně jedno jestli, se to nazývá "motivační zvýhodnění" nebo "represe". Důsledek je v obou případech naprosto stejný. Náklady na nákup a provoz auta s větším motorem jsou prostě vyšší.

+1/0
1.10.2016 22:26

D98a35v32i35d 62R66y87c35h15e47t30s15k43ý 9216301740630

K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.

+4/0
30.9.2016 11:42

V92a58c46l87a26v 69M48e80d55e66k 5461172595755

ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu 8-o

0/0
30.9.2016 12:56

J10i44ř55í 76S36c91h72w90a67c34h 8488304368156

Honda umí i turba, viz třeba 2.0T 300k v posledním type R

+1/0
30.9.2016 16:26

P71a24v92e96l 51Š68e73d79l34b76a82u64e82r 7548161102515

A Subaru.

0/0
1.10.2016 11:52

J28i54ř70í 30S69m86e43t92a82n89a 7115909222498

Litrový tříválec!!;-D Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.8-o

+3/0
30.9.2016 11:01

J94i43ř42í 19K41a72d48l65e90c 2127296205780

Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.

+1/0
30.9.2016 11:37

J93i70ř18í 28S84c66h82w29a75c64h 8848114368596

v USA je sice základem atmo dvoulitr, ale vrcholnou motorizaci je 1.5T

0/0
30.9.2016 16:22

B14o67h77u71s87l22a36v 87B31i50n45k73a 1369126628620

Proboha co je turbo-motoru nesvéprávné?

0/0
2.10.2016 11:11

K67r11y59š18t49o31f 73M71a26l33o38c29h 2285774578177

Nesmíte zapomenout, že to bude octa-turbo :-D

0/0
30.9.2016 12:02

J15i23ř44í 96S23c40h40w96a51c16h 8498674828206

ten litrový tříválec samozřejmě atmo 1.4 kterou nahrazuje strčí do kapsy a v běžném spektru otáček do 5000 i 1.8

0/0
30.9.2016 16:34

T40o79m66á23š 96C83h51r28a19s81t93n15ý 2541644821173

Umí ta tříhrnková nádhera to samé co pořádný motor u Subaru? ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=qgHKEDYwcMw

0/0
30.9.2016 21:52

J68i52ř92í 37S68c22h66w64a49c36h 8698614658436

nejsi trochu mimo? 8-o

Srovnávat cosi v Impreze s litrovým tříhrnkem? 8-o

Srovnej to s dvoulitrovým čtyřhrnkem v type R ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Vhx_wC1pve8

+1/0
1.10.2016 22:36

V80í15t 87O16ž92a57n61a 1158808725654

Bez modelu elektro rozhodně s dobou nejde.

+1/0
30.9.2016 10:57

P86a13v62e12l 17Z85a75j23í44č46e96k 8734550516280

podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.

0/0
30.9.2016 11:10
Foto

L22u11k72á69š 23N88o61v75o10t87n27ý 6486717348548

Jak marginální? 8-o Do roku 2030 má 2/3 lidstva žít ve městech. Jinak baterky jsou OK, spíše bychom potřebovali veřejně dostupné rychlonabíječky. Pokud dokáží auta udělat dojezd kolem 300 km (reálně) a nabít to někde venku na parkovišti za pár hodin, tak proč ne - do měst a blízkého okolí to jednoznačně smysl má.

+1/0
30.9.2016 11:19

P63e70t29r 71P80o18s14p62í42š50i92l 4478314956836

Pokud bude lidstvo žít ve městech, tak budou mít sakra velký problém s tím, kam všechny ty plechovky dát. A to jestli budou na elektřinu nebo na něco jiného, už bude podružná záležitost.

+2/0
30.9.2016 11:38

M40a42r63e74k 45J60a41n21e59č75k34a 1377616233891

Elektromobil má jednu výhodu, bude nutit jeho majitele přemýšlet, čili pečlivě plánovat trasu, aby dojel na místo, kde to nabít a jak dlouho bude mít pauzu na kafe, protože mu energie nepokryla jeho jízdní plán. Tohle mi připadá spíše jako ze scénky o ČD v podání Šimka a Krampola. Ti rozumnější raději upřednostní z moderního pohonu hybridy.

+1/0
30.9.2016 14:45

J46a14n 88H89r81u35z54a 8834698199187

Zejéna se dobře plánuje nějaká tříhodinová zácpa. A když bude v noci a v zimě bude dobré vozit v elektromobilu kožich, válenky a termosku s horkým čajem. Pokrok nezastavíš.;-D

+2/0
30.9.2016 15:15

J48i40ř28í 30S51c40h78w26a57c83h 8838964888926

no zrovna v zácpě se vyprázdní benzínová nádrž o dost rychleji než ty baterie v létě naprosto určitě a v zimně konec konců taky, zatímco elektrické topení má účinnost blízkou 100% nebo se používá externí bufik, tak účinnost topení od spalovacího motoru je asi tak 30%. A pomalým popojížděním v koloně spotřeba spalováku stoupá na několika násobek, zatímco spotřeba elektromotoru se "blíží k nule" stojící elektromobil, spotřeba elektromotoru = 0 u spalováku se bliží "k nekonečnu" na 1 km.;-)

0/0
30.9.2016 21:47

J31a59n 69H94r55u80z52a 8484518149887

Na co potřebujete do měst a okolí rychlonabíječky? Drobně si v tom protiřečíte.

0/0
30.9.2016 15:14

P58a40v24e58l 85Z58a93j64í37č22e11k 8914380346930

ja nemam auto abych jezdil po meste a blizkem okoli... ja mam auto abych si svobodne uzival cestovani po cechach a okolnich statech nebo po evrope. Proste hodin bagl penezenku a jedu... a nechci planovat kde maji zastrcku a jake me z toho vyplyva zdrzeni.

+1/0
30.9.2016 15:25

V57a45c65l15a62v 17M98e95d59e74k 5831872235375

Elektro je slepá větev. Všichni to vědí, ale nikdo to nechce napřímo říct.

+4/0
30.9.2016 12:55

J64i98ř87í 24K40o91c98u64r66e70k 6355894415618

Půjde to, stačí maličkost: Baterie o hmotnosti 100-150 kg s dojezdem 1500 až 2000 km. Po 12 hodinách řízení stejně půjdete odpočívat, takže se dá počítat, že bude 6-8 hodin času na nabíjení. Elektrárny pracující i v noci máme.

Nakonec... rychlostní rekord elektrického motoru pohánějícího kola je 574 km/h a důlní trucky používají k pohonu elektromotor taky. Jen si vyrábějí elektřinu na palubě.

0/0
2.10.2016 1:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.