Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink

Na autosalonu v Paříži slaví premiéru i evropská verze desáté generace Hondy Civic. Ukazuje se tu hlavně pro Evropu důležité provedení hatchback, Honda dokonce přivezla i jeho koncept Type-R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P37e71t38r 92B32á39č81a 8765616695415

At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno Rv

+2/0
30.9.2016 16:28

B79o63h83u59s10l15a67v 78B22i26n57k58a 1379346218210

A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.

0/0
2.10.2016 11:10

L24e94o97š 73N64a38v89r70á17t95i81l 9283970265595

skoda tech zadnich magicseats :((

+2/0
30.9.2016 15:30

J35i95ř69í 61S35c74h98w39a39c87h 8448334198776

souhlas...

0/0
30.9.2016 16:19

P44a14v81e21l 24P85r78o86k15o13p 6898912755630

Rovněž se zdá, že zadní sedadla se již nesklopí do roviny - palivová nádrž umístěna zřejmě vzadu. Dost smutné, pokud je to celé kvůli v článku vychvalovanému snížení posezu řidiče o 3,5 cm. Z mého pohledu je zavazadlový prostor obrovským zklamáním (věřím, že Jazz/Fit se nevydá stejným směrem).

0/0
3.10.2016 0:04

M27a85r68e61k 61J89a61n88e75č97k45a 1217846653201

Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.

+2/0
30.9.2016 14:53

J39i41ř28í 22S36c13h23w70a13c22h 8478724308916

a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky ;-)

+1/−1
30.9.2016 16:24

J78i69ř59í 21S81c52h69w35a81c42h 8578874678166

copak Karle, nedělají snad?

+1/0
30.9.2016 21:48

M45a98r39e29k 68J57a73n83e76č64k71a 1497566823561

Ale tohle je jiná třída vozů a pokud se matně pamatuji, tak jsou tam taková vozidla daňově zvýhodněná, čili motivační způsob a ne represivní mířící na výrobce aut. Klidně bych tuto třídu mini nákupních tašek uvítal i v Evropě, pokud by cena byla nízká a klidně bych takovou nákupní tašku do rodiny pořídil, ale u dospělého auta nechci nedospělé anabolické motory, proto jsem rád, že to většina automobilek řeší stále tak, že to nabídne jako základní motorizaci a pak má v nabídce i normální a spolehlivé motory.

0/0
1.10.2016 14:26

J24i88ř69í 68S19c15h48w34a39c41h 8948834568986

a proto RR a Bentley dělá V12 v EU!

Vždyť je úplně jedno jestli, se to nazývá "motivační zvýhodnění" nebo "represe". Důsledek je v obou případech naprosto stejný. Náklady na nákup a provoz auta s větším motorem jsou prostě vyšší.

+1/0
1.10.2016 22:26

D70a33v67i96d 77R70y72c91h78e24t55s18k11ý 9146861700340

K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.

+4/0
30.9.2016 11:42

V68a23c21l92a71v 87M77e62d66e21k 5691962345835

ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu 8-o

0/0
30.9.2016 12:56

J11i74ř23í 53S95c74h71w84a19c64h 8458744248606

Honda umí i turba, viz třeba 2.0T 300k v posledním type R

+1/0
30.9.2016 16:26

P18a10v60e62l 14Š71e81d72l62b36a82u54e15r 7398661112755

A Subaru.

0/0
1.10.2016 11:52

J67i93ř23í 80S93m57e18t22a98n49a 7595589752288

Litrový tříválec!!;-D Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.8-o

+3/0
30.9.2016 11:01

J56i36ř69í 61K16a57d64l34e51c 2217476475400

Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.

+1/0
30.9.2016 11:37

J98i90ř44í 14S83c43h95w50a60c43h 8668594918476

v USA je sice základem atmo dvoulitr, ale vrcholnou motorizaci je 1.5T

0/0
30.9.2016 16:22

B63o64h22u32s96l44a78v 55B83i52n32k19a 1469506258820

Proboha co je turbo-motoru nesvéprávné?

0/0
2.10.2016 11:11

K74r42y63š58t26o76f 93M64a25l61o34c66h 2235694208687

Nesmíte zapomenout, že to bude octa-turbo :-D

0/0
30.9.2016 12:02

J67i92ř98í 21S28c23h12w67a83c24h 8478224948476

ten litrový tříválec samozřejmě atmo 1.4 kterou nahrazuje strčí do kapsy a v běžném spektru otáček do 5000 i 1.8

0/0
30.9.2016 16:34

T92o80m67á85š 10C13h11r74a70s68t10n96ý 2701714771653

Umí ta tříhrnková nádhera to samé co pořádný motor u Subaru? ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=qgHKEDYwcMw

0/0
30.9.2016 21:52

J85i73ř83í 63S25c47h38w95a68c72h 8738784438786

nejsi trochu mimo? 8-o

Srovnávat cosi v Impreze s litrovým tříhrnkem? 8-o

Srovnej to s dvoulitrovým čtyřhrnkem v type R ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Vhx_wC1pve8

+1/0
1.10.2016 22:36

V64í97t 26O32ž80a65n80a 1228658185934

Bez modelu elektro rozhodně s dobou nejde.

+1/0
30.9.2016 10:57

P96a33v97e24l 57Z51a34j12í97č49e63k 8574790106630

podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.

0/0
30.9.2016 11:10
Foto

L83u98k22á36š 33N66o95v15o70t82n74ý 6896167958528

Jak marginální? 8-o Do roku 2030 má 2/3 lidstva žít ve městech. Jinak baterky jsou OK, spíše bychom potřebovali veřejně dostupné rychlonabíječky. Pokud dokáží auta udělat dojezd kolem 300 km (reálně) a nabít to někde venku na parkovišti za pár hodin, tak proč ne - do měst a blízkého okolí to jednoznačně smysl má.

+1/0
30.9.2016 11:19

P29e65t89r 66P90o48s24p48í27š47i71l 4808934256176

Pokud bude lidstvo žít ve městech, tak budou mít sakra velký problém s tím, kam všechny ty plechovky dát. A to jestli budou na elektřinu nebo na něco jiného, už bude podružná záležitost.

+2/0
30.9.2016 11:38

M28a26r67e95k 66J67a85n42e50č96k90a 1627246493661

Elektromobil má jednu výhodu, bude nutit jeho majitele přemýšlet, čili pečlivě plánovat trasu, aby dojel na místo, kde to nabít a jak dlouho bude mít pauzu na kafe, protože mu energie nepokryla jeho jízdní plán. Tohle mi připadá spíše jako ze scénky o ČD v podání Šimka a Krampola. Ti rozumnější raději upřednostní z moderního pohonu hybridy.

+1/0
30.9.2016 14:45

J44a38n 58H77r83u73z89a 8884618489457

Zejéna se dobře plánuje nějaká tříhodinová zácpa. A když bude v noci a v zimě bude dobré vozit v elektromobilu kožich, válenky a termosku s horkým čajem. Pokrok nezastavíš.;-D

+2/0
30.9.2016 15:15

J81i74ř64í 52S72c79h97w52a66c16h 8938484378666

no zrovna v zácpě se vyprázdní benzínová nádrž o dost rychleji než ty baterie v létě naprosto určitě a v zimně konec konců taky, zatímco elektrické topení má účinnost blízkou 100% nebo se používá externí bufik, tak účinnost topení od spalovacího motoru je asi tak 30%. A pomalým popojížděním v koloně spotřeba spalováku stoupá na několika násobek, zatímco spotřeba elektromotoru se "blíží k nule" stojící elektromobil, spotřeba elektromotoru = 0 u spalováku se bliží "k nekonečnu" na 1 km.;-)

0/0
30.9.2016 21:47

J86a24n 91H74r37u33z74a 8804818199227

Na co potřebujete do měst a okolí rychlonabíječky? Drobně si v tom protiřečíte.

0/0
30.9.2016 15:14

P12a19v51e26l 38Z64a29j59í84č92e31k 8884770266910

ja nemam auto abych jezdil po meste a blizkem okoli... ja mam auto abych si svobodne uzival cestovani po cechach a okolnich statech nebo po evrope. Proste hodin bagl penezenku a jedu... a nechci planovat kde maji zastrcku a jake me z toho vyplyva zdrzeni.

+1/0
30.9.2016 15:25

V20a56c42l72a95v 10M91e89d69e80k 5241602375735

Elektro je slepá větev. Všichni to vědí, ale nikdo to nechce napřímo říct.

+4/0
30.9.2016 12:55

J63i98ř64í 51K49o62c38u81r23e12k 6865434625448

Půjde to, stačí maličkost: Baterie o hmotnosti 100-150 kg s dojezdem 1500 až 2000 km. Po 12 hodinách řízení stejně půjdete odpočívat, takže se dá počítat, že bude 6-8 hodin času na nabíjení. Elektrárny pracující i v noci máme.

Nakonec... rychlostní rekord elektrického motoru pohánějícího kola je 574 km/h a důlní trucky používají k pohonu elektromotor taky. Jen si vyrábějí elektřinu na palubě.

0/0
2.10.2016 1:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.