Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink

Na autosalonu v Paříži slaví premiéru i evropská verze desáté generace Hondy Civic. Ukazuje se tu hlavně pro Evropu důležité provedení hatchback, Honda dokonce přivezla i jeho koncept Type-R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e68t24r 81B84á84č55a 8745296215495

At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno Rv

+2/0
30.9.2016 16:28

B21o68h87u37s74l78a23v 32B13i15n12k44a 1749606268590

A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.

0/0
2.10.2016 11:10

L64e59o77š 83N29a24v88r75á44t21i12l 9763900775735

skoda tech zadnich magicseats :((

+2/0
30.9.2016 15:30

J42i86ř29í 31S24c85h57w81a60c15h 8318254768866

souhlas...

0/0
30.9.2016 16:19

P66a78v17e33l 68P94r19o69k43o64p 6918532985610

Rovněž se zdá, že zadní sedadla se již nesklopí do roviny - palivová nádrž umístěna zřejmě vzadu. Dost smutné, pokud je to celé kvůli v článku vychvalovanému snížení posezu řidiče o 3,5 cm. Z mého pohledu je zavazadlový prostor obrovským zklamáním (věřím, že Jazz/Fit se nevydá stejným směrem).

0/0
3.10.2016 0:04

M40a67r20e55k 21J36a38n12e86č41k93a 1457786113941

Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.

+2/0
30.9.2016 14:53

J32i23ř91í 72S98c56h53w32a68c66h 8198774328276

a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky ;-)

+1/−1
30.9.2016 16:24

J84i65ř31í 42S58c30h30w46a21c68h 8648604378766

copak Karle, nedělají snad?

+1/0
30.9.2016 21:48

M29a91r73e59k 40J67a47n41e77č60k35a 1627836233861

Ale tohle je jiná třída vozů a pokud se matně pamatuji, tak jsou tam taková vozidla daňově zvýhodněná, čili motivační způsob a ne represivní mířící na výrobce aut. Klidně bych tuto třídu mini nákupních tašek uvítal i v Evropě, pokud by cena byla nízká a klidně bych takovou nákupní tašku do rodiny pořídil, ale u dospělého auta nechci nedospělé anabolické motory, proto jsem rád, že to většina automobilek řeší stále tak, že to nabídne jako základní motorizaci a pak má v nabídce i normální a spolehlivé motory.

0/0
1.10.2016 14:26

J85i54ř26í 60S79c69h55w38a23c46h 8528744128756

a proto RR a Bentley dělá V12 v EU!

Vždyť je úplně jedno jestli, se to nazývá "motivační zvýhodnění" nebo "represe". Důsledek je v obou případech naprosto stejný. Náklady na nákup a provoz auta s větším motorem jsou prostě vyšší.

+1/0
1.10.2016 22:26

D80a14v44i94d 25R55y49c74h45e28t90s59k47ý 9336531800330

K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.

+4/0
30.9.2016 11:42

V67a45c33l33a81v 20M44e76d95e59k 5451452455935

ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu 8-o

0/0
30.9.2016 12:56

J25i71ř39í 11S78c31h28w87a96c40h 8468784798426

Honda umí i turba, viz třeba 2.0T 300k v posledním type R

+1/0
30.9.2016 16:26

P88a19v17e14l 68Š64e28d17l66b52a56u31e33r 7608481592895

A Subaru.

0/0
1.10.2016 11:52

J38i10ř81í 95S44m74e93t52a11n12a 7495569352928

Litrový tříválec!!;-D Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.8-o

+3/0
30.9.2016 11:01

J45i40ř63í 44K17a49d38l40e76c 2397956645710

Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.

+1/0
30.9.2016 11:37

J57i31ř98í 93S37c58h80w55a49c79h 8598924748416

v USA je sice základem atmo dvoulitr, ale vrcholnou motorizaci je 1.5T

0/0
30.9.2016 16:22

B19o26h63u26s66l19a27v 63B84i92n96k13a 1529506108680

Proboha co je turbo-motoru nesvéprávné?

0/0
2.10.2016 11:11

K14r65y47š19t32o93f 78M12a55l29o75c22h 2885894828837

Nesmíte zapomenout, že to bude octa-turbo :-D

0/0
30.9.2016 12:02

J23i73ř95í 31S59c75h79w97a62c40h 8678244118396

ten litrový tříválec samozřejmě atmo 1.4 kterou nahrazuje strčí do kapsy a v běžném spektru otáček do 5000 i 1.8

0/0
30.9.2016 16:34

T55o37m15á49š 20C55h36r36a31s86t31n83ý 2231214881503

Umí ta tříhrnková nádhera to samé co pořádný motor u Subaru? ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=qgHKEDYwcMw

0/0
30.9.2016 21:52

J51i94ř12í 23S28c38h75w13a47c53h 8898674218686

nejsi trochu mimo? 8-o

Srovnávat cosi v Impreze s litrovým tříhrnkem? 8-o

Srovnej to s dvoulitrovým čtyřhrnkem v type R ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Vhx_wC1pve8

+1/0
1.10.2016 22:36

V63í21t 87O53ž88a30n83a 1828508715384

Bez modelu elektro rozhodně s dobou nejde.

+1/0
30.9.2016 10:57

P86a46v73e43l 38Z90a65j85í72č88e25k 8284970266360

podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.

0/0
30.9.2016 11:10
Foto

L98u39k45á72š 11N45o68v20o27t66n72ý 6356667988308

Jak marginální? 8-o Do roku 2030 má 2/3 lidstva žít ve městech. Jinak baterky jsou OK, spíše bychom potřebovali veřejně dostupné rychlonabíječky. Pokud dokáží auta udělat dojezd kolem 300 km (reálně) a nabít to někde venku na parkovišti za pár hodin, tak proč ne - do měst a blízkého okolí to jednoznačně smysl má.

+1/0
30.9.2016 11:19

P67e22t60r 50P88o51s38p39í13š25i98l 4128354956746

Pokud bude lidstvo žít ve městech, tak budou mít sakra velký problém s tím, kam všechny ty plechovky dát. A to jestli budou na elektřinu nebo na něco jiného, už bude podružná záležitost.

+2/0
30.9.2016 11:38

M94a68r55e72k 92J83a53n14e98č37k50a 1777636263701

Elektromobil má jednu výhodu, bude nutit jeho majitele přemýšlet, čili pečlivě plánovat trasu, aby dojel na místo, kde to nabít a jak dlouho bude mít pauzu na kafe, protože mu energie nepokryla jeho jízdní plán. Tohle mi připadá spíše jako ze scénky o ČD v podání Šimka a Krampola. Ti rozumnější raději upřednostní z moderního pohonu hybridy.

+1/0
30.9.2016 14:45

J28a39n 28H72r67u57z16a 8464748469577

Zejéna se dobře plánuje nějaká tříhodinová zácpa. A když bude v noci a v zimě bude dobré vozit v elektromobilu kožich, válenky a termosku s horkým čajem. Pokrok nezastavíš.;-D

+2/0
30.9.2016 15:15

J10i16ř68í 84S46c65h83w31a90c76h 8658214368376

no zrovna v zácpě se vyprázdní benzínová nádrž o dost rychleji než ty baterie v létě naprosto určitě a v zimně konec konců taky, zatímco elektrické topení má účinnost blízkou 100% nebo se používá externí bufik, tak účinnost topení od spalovacího motoru je asi tak 30%. A pomalým popojížděním v koloně spotřeba spalováku stoupá na několika násobek, zatímco spotřeba elektromotoru se "blíží k nule" stojící elektromobil, spotřeba elektromotoru = 0 u spalováku se bliží "k nekonečnu" na 1 km.;-)

0/0
30.9.2016 21:47

J82a67n 56H51r61u10z60a 8744868539797

Na co potřebujete do měst a okolí rychlonabíječky? Drobně si v tom protiřečíte.

0/0
30.9.2016 15:14

P71a16v32e17l 47Z62a18j96í55č36e53k 8974390516140

ja nemam auto abych jezdil po meste a blizkem okoli... ja mam auto abych si svobodne uzival cestovani po cechach a okolnich statech nebo po evrope. Proste hodin bagl penezenku a jedu... a nechci planovat kde maji zastrcku a jake me z toho vyplyva zdrzeni.

+1/0
30.9.2016 15:25

V21a78c93l78a50v 72M16e46d40e73k 5471892335845

Elektro je slepá větev. Všichni to vědí, ale nikdo to nechce napřímo říct.

+4/0
30.9.2016 12:55

J57i49ř40í 81K41o65c93u76r97e83k 6395134135388

Půjde to, stačí maličkost: Baterie o hmotnosti 100-150 kg s dojezdem 1500 až 2000 km. Po 12 hodinách řízení stejně půjdete odpočívat, takže se dá počítat, že bude 6-8 hodin času na nabíjení. Elektrárny pracující i v noci máme.

Nakonec... rychlostní rekord elektrického motoru pohánějícího kola je 574 km/h a důlní trucky používají k pohonu elektromotor taky. Jen si vyrábějí elektřinu na palubě.

0/0
2.10.2016 1:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.