Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink

Na autosalonu v Paříži slaví premiéru i evropská verze desáté generace Hondy Civic. Ukazuje se tu hlavně pro Evropu důležité provedení hatchback, Honda dokonce přivezla i jeho koncept Type-R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e12t22r 58B43á24č47a 8895486485615

At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno Rv

+2/0
30.9.2016 16:28

B12o11h73u37s27l73a19v 83B21i75n80k34a 1289826738540

A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.

0/0
2.10.2016 11:10

L53e74o67š 55N34a83v50r14á78t70i61l 9383660595195

skoda tech zadnich magicseats :((

+2/0
30.9.2016 15:30

J85i10ř13í 18S53c60h53w36a69c37h 8248314108436

souhlas...

0/0
30.9.2016 16:19

P73a29v92e98l 48P96r28o19k61o50p 6698112765850

Rovněž se zdá, že zadní sedadla se již nesklopí do roviny - palivová nádrž umístěna zřejmě vzadu. Dost smutné, pokud je to celé kvůli v článku vychvalovanému snížení posezu řidiče o 3,5 cm. Z mého pohledu je zavazadlový prostor obrovským zklamáním (věřím, že Jazz/Fit se nevydá stejným směrem).

0/0
3.10.2016 0:04

M68a96r64e94k 15J17a75n89e93č91k94a 1797576563971

Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.

+2/0
30.9.2016 14:53

J69i44ř49í 51S78c11h50w75a94c75h 8828734288656

a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky ;-)

+1/−1
30.9.2016 16:24

J19i97ř57í 79S34c21h29w95a70c87h 8278484838346

copak Karle, nedělají snad?

+1/0
30.9.2016 21:48

M11a14r67e49k 70J21a91n15e30č59k96a 1847276303681

Ale tohle je jiná třída vozů a pokud se matně pamatuji, tak jsou tam taková vozidla daňově zvýhodněná, čili motivační způsob a ne represivní mířící na výrobce aut. Klidně bych tuto třídu mini nákupních tašek uvítal i v Evropě, pokud by cena byla nízká a klidně bych takovou nákupní tašku do rodiny pořídil, ale u dospělého auta nechci nedospělé anabolické motory, proto jsem rád, že to většina automobilek řeší stále tak, že to nabídne jako základní motorizaci a pak má v nabídce i normální a spolehlivé motory.

0/0
1.10.2016 14:26

J28i32ř42í 56S34c83h92w46a10c32h 8458774728736

a proto RR a Bentley dělá V12 v EU!

Vždyť je úplně jedno jestli, se to nazývá "motivační zvýhodnění" nebo "represe". Důsledek je v obou případech naprosto stejný. Náklady na nákup a provoz auta s větším motorem jsou prostě vyšší.

+1/0
1.10.2016 22:26

D60a34v39i26d 25R74y90c18h42e12t17s73k13ý 9776961810490

K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.

+4/0
30.9.2016 11:42

V92a98c37l51a65v 84M91e59d49e18k 5661662265355

ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu 8-o

0/0
30.9.2016 12:56

J42i28ř41í 69S34c67h67w12a55c77h 8198884398486

Honda umí i turba, viz třeba 2.0T 300k v posledním type R

+1/0
30.9.2016 16:26

P59a80v24e49l 28Š82e51d77l45b31a93u49e47r 7668741662345

A Subaru.

0/0
1.10.2016 11:52

J50i26ř75í 73S54m70e18t71a24n80a 7905539592428

Litrový tříválec!!;-D Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.8-o

+3/0
30.9.2016 11:01

J75i54ř52í 98K68a92d27l48e43c 2837646815200

Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.

+1/0
30.9.2016 11:37

J74i84ř30í 11S36c88h52w67a72c62h 8748154198166

v USA je sice základem atmo dvoulitr, ale vrcholnou motorizaci je 1.5T

0/0
30.9.2016 16:22

B76o14h11u60s34l85a88v 27B93i93n66k16a 1729176128810

Proboha co je turbo-motoru nesvéprávné?

0/0
2.10.2016 11:11

K91r19y72š60t42o86f 92M79a63l64o16c73h 2135904778937

Nesmíte zapomenout, že to bude octa-turbo :-D

0/0
30.9.2016 12:02

J58i85ř49í 44S42c32h39w94a31c56h 8898354438306

ten litrový tříválec samozřejmě atmo 1.4 kterou nahrazuje strčí do kapsy a v běžném spektru otáček do 5000 i 1.8

0/0
30.9.2016 16:34

T25o45m65á89š 69C64h41r58a72s88t20n30ý 2951694791243

Umí ta tříhrnková nádhera to samé co pořádný motor u Subaru? ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=qgHKEDYwcMw

0/0
30.9.2016 21:52

J24i13ř25í 72S56c85h66w67a49c69h 8788764398856

nejsi trochu mimo? 8-o

Srovnávat cosi v Impreze s litrovým tříhrnkem? 8-o

Srovnej to s dvoulitrovým čtyřhrnkem v type R ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Vhx_wC1pve8

+1/0
1.10.2016 22:36

V95í67t 46O43ž48a69n17a 1238308235614

Bez modelu elektro rozhodně s dobou nejde.

+1/0
30.9.2016 10:57

P10a23v59e34l 21Z35a69j25í16č42e86k 8204690726380

podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.

0/0
30.9.2016 11:10
Foto

L78u97k49á10š 84N63o29v86o92t52n82ý 6626307198178

Jak marginální? 8-o Do roku 2030 má 2/3 lidstva žít ve městech. Jinak baterky jsou OK, spíše bychom potřebovali veřejně dostupné rychlonabíječky. Pokud dokáží auta udělat dojezd kolem 300 km (reálně) a nabít to někde venku na parkovišti za pár hodin, tak proč ne - do měst a blízkého okolí to jednoznačně smysl má.

+1/0
30.9.2016 11:19

P10e81t12r 21P56o72s16p42í37š43i18l 4618324536186

Pokud bude lidstvo žít ve městech, tak budou mít sakra velký problém s tím, kam všechny ty plechovky dát. A to jestli budou na elektřinu nebo na něco jiného, už bude podružná záležitost.

+2/0
30.9.2016 11:38

M56a76r69e19k 90J19a73n29e37č96k79a 1367666803381

Elektromobil má jednu výhodu, bude nutit jeho majitele přemýšlet, čili pečlivě plánovat trasu, aby dojel na místo, kde to nabít a jak dlouho bude mít pauzu na kafe, protože mu energie nepokryla jeho jízdní plán. Tohle mi připadá spíše jako ze scénky o ČD v podání Šimka a Krampola. Ti rozumnější raději upřednostní z moderního pohonu hybridy.

+1/0
30.9.2016 14:45

J72a49n 15H98r41u14z17a 8584258659727

Zejéna se dobře plánuje nějaká tříhodinová zácpa. A když bude v noci a v zimě bude dobré vozit v elektromobilu kožich, válenky a termosku s horkým čajem. Pokrok nezastavíš.;-D

+2/0
30.9.2016 15:15

J64i21ř66í 76S12c95h42w83a94c16h 8918204288966

no zrovna v zácpě se vyprázdní benzínová nádrž o dost rychleji než ty baterie v létě naprosto určitě a v zimně konec konců taky, zatímco elektrické topení má účinnost blízkou 100% nebo se používá externí bufik, tak účinnost topení od spalovacího motoru je asi tak 30%. A pomalým popojížděním v koloně spotřeba spalováku stoupá na několika násobek, zatímco spotřeba elektromotoru se "blíží k nule" stojící elektromobil, spotřeba elektromotoru = 0 u spalováku se bliží "k nekonečnu" na 1 km.;-)

0/0
30.9.2016 21:47

J36a62n 74H23r75u46z48a 8614988699687

Na co potřebujete do měst a okolí rychlonabíječky? Drobně si v tom protiřečíte.

0/0
30.9.2016 15:14

P56a33v21e14l 49Z27a53j53í27č53e61k 8624600946830

ja nemam auto abych jezdil po meste a blizkem okoli... ja mam auto abych si svobodne uzival cestovani po cechach a okolnich statech nebo po evrope. Proste hodin bagl penezenku a jedu... a nechci planovat kde maji zastrcku a jake me z toho vyplyva zdrzeni.

+1/0
30.9.2016 15:25

V92a81c85l31a79v 39M85e11d15e51k 5421442485295

Elektro je slepá větev. Všichni to vědí, ale nikdo to nechce napřímo říct.

+4/0
30.9.2016 12:55

J33i13ř22í 95K17o54c71u31r79e55k 6875474665108

Půjde to, stačí maličkost: Baterie o hmotnosti 100-150 kg s dojezdem 1500 až 2000 km. Po 12 hodinách řízení stejně půjdete odpočívat, takže se dá počítat, že bude 6-8 hodin času na nabíjení. Elektrárny pracující i v noci máme.

Nakonec... rychlostní rekord elektrického motoru pohánějícího kola je 574 km/h a důlní trucky používají k pohonu elektromotor taky. Jen si vyrábějí elektřinu na palubě.

0/0
2.10.2016 1:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.