Diskuze

Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink

Na autosalonu v Paříži slaví premiéru i evropská verze desáté generace Hondy Civic. Ukazuje se tu hlavně pro Evropu důležité provedení hatchback, Honda dokonce přivezla i jeho koncept Type-R.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P39e79t44r 54B87á73č13a

30. 9. 2016 16:28

At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno Rv

2 0
možnosti
Foto

A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.

0 0
možnosti
LN

skoda tech zadnich magicseats :((

2 0
možnosti
MJ

Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.

2 0
možnosti
JS

a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky ;-)

1 1
možnosti
DR

K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.

4 0
možnosti
VM

ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu 8-o

0 0
možnosti
JS

Litrový tříválec!!;-D Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.8-o

3 0
možnosti
JK

Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.

1 0
možnosti
VO

V63í83t 41O13ž87a27n91a

30. 9. 2016 10:57

Bez modelu elektro rozhodně s dobou nejde.

1 0
možnosti
PZ

podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.

0 0
možnosti