- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
X2ka je dobrááá. Další Paříž obrazem zde http://www.tipcars.com/magazin-autosalon-pariz-2016-fotogalerie-novinek-a-hostesek-8503.html
parádní? se autor nechal subjektivně asi unést - já si to ale narozdíl od něj můžu dovolit - je to hnus na první pohled.
Ještě nedávno (kdy vyjíždělo AUDI A2) ve vedení BMW tvrdili, že tříválcové motory do BMW NIKDY. Malá auta NIKDYTrojka BMW stačí. V duchu jsem se smál tomuto názoru. Jejich studie malých vozů se mi líbili. A hle, stáhli ocas. A už nějaký čas sami tyto vozy produkují. Takže poslouchat představitele firmy, o vývoji vozů ve firmě je absolutně k ničemu. A raději se vždy nechám rád překvapit.
každý výrobce se nakonec musí podvolit přání zákazníků a vyrábět taková auta, jaká prodá a nic na tom nemůže změnit ani to, že se mu to nelíbí, Volvo dlouho nechápalo, co zákazníci chtějí a vzbudilo se až před krachem, koupil je Číňan a ten hned věděl, co se prodá, začali chrlit SUVéčka, označili je snad 60,70,80,90 a kšefty se rozjely
Úspěch Yeti zřejmě přitahuje napodobitele.
Bavorský barok, podobný tomu korejskému, se nezapře, mohutné vlny v plechu, maličká okénka, střílna místo okna vzadu, typické pro současný BMW- styl.
Velká kola, také módní výstřelek, silně omezují manévrovatelnost, potřebují obrovské podběhy, které ubírají místo řidiči a spolujezdci na předních sedadlech.
Do terénu ten X2 zaručeně nebude, v terénu musíte vidět, kam jedete.
Úspěch Yeti V BMW ani neví co to je, nenechte se vysmat prosím vás
Zezadu to vypadá jak umělohmotný model z kinder vajíčka.
Nicim neprekvapuje. Skoro vsechny automobilky zacaly vyrabet skoro stejne auto - prave takove, ktere se dnes nejvic prodava, protoze je libive a zvenku je tak velke, ze vyvojari nemusi premyslet, jak do nej nacpat cokoliv kamkoliv. Proto tahle SUV nejsou uvnitr nijak zvlast prostorna. Mne osobne vadi nedostatek sikovnych uloznych prostor kolem ridice i spolujezdcu, prestoze by se pro ne naslo spousta mista.
A trend je jasny uz delsi dobu: stale zvetsovat slepy uhel (blind spot), protoze mala okna vzadu davaji pocit vetsi ochrany pred narazem zezadu (a ten obcas prijde prave proto, ze za vami jedouci ridic nevidi skrz pred nim jedouci auto). A druhym trendem je zvysovat predni kapotu bez ohledu na to, jak spatne pak z auta vidi ridici mensi postavy.
Tuhle koukám do zpětného zrcátka. A hle, za mnou vůz bez řidiče. Až po opětovném podívání jsem jej objevil za volantem. Oči skrze volant a nad ním malá šiška hlavičky řidičky. Divím se, že vůbec může taková řidička vědět co se děje kolem ní v provozu.
Arogantní hnus. Jako všechny BMW.
nevím suv malá, střední, velká, k čemu to je? pro parádu? do terénu, co z toho?
Většině na parádu. Důchodcům se do toho lépe nastupuje. Nezapomínejte, že Evropa stárne. Proč myslíte že se tak usilovně pracuje samořiditelných vozech?
Zas tak paradne nie je, zozadu je teda dost hnusne.