Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

T36o61m 68K90l42í17č77n35í55k 5380824895685

Není to tak dávno, co v rozhovoru pro ČR Plus říkal bývalý předseda představenstva Kulhánek, že Škodovka nebude nikdy dělat hybrid, protože to je slepá ulička. A ejhle.

0/0
doporučit
30.9.2016 14:18

M12a10r26e60k 64J11a73n24e65č63k46a 1297376593461

Rozum výrobcům automobilům velí spojit dvě technologie do jedné, protože samostatně je elektřina zatím o ničem, díky nejslabšímu článku bateriím a spalovací motory jsou čím dál více trnem v oku eko lobby EU, takže z toho vychází jednoznačně hybrid.

+1/0
doporučit
30.9.2016 15:00

M75i54l83a57n 40Š69v54a62g95r67o75v37s72k79ý 9502309765878

Crossover velikosti Fabie? Takže Fabiaq. ;-D

+1/−1
doporučit
30.9.2016 14:14


M96i40c34h71a38l 93D31o60l39e70ž96a32l 6703142564411

s litrovým TSI spíše Kardiaq ;-D

+3/0
doporučit
30.9.2016 15:49

S59t10a53n35d58a 98C57h46v30o92s88t 1732108

Potrebujete do auta velikosti Fabie trilitr a 250 kW? Asi se budete muset poohlednout mimo koncern. Je zbytecne vysmivat se holinkam, kdyz chci boty k obleku .-)

+1/−1
doporučit
30.9.2016 22:02

V43i24l43é68m 40P40ř29í22h13o26d89a 2354799403827

K obleku slušné boty prosím, ale sandále s proužkem?

0/0
doporučit
3.10.2016 15:44

V65i72l95é70m 79P41ř30í49h75o51d39a 2974829873517

Do Capturu, což je podobný případ, taky dávají benzínový mixér.;-) Prostě to trochu přizvednou, dají větší kola, patřičně přirazí na ceně, ale vevnitř to bude stále ta samá (klaustro)Fobie.

0/0
doporučit
3.10.2016 15:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.