Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Celoroční gumy jsou podle testu nouzové řešení pro specifické uživatele

Německý autoklub ADAC a jeho partneři testovali celoroční pneumatiky. Zkoušky porovnávaly jednotlivé značky mezi sebou, ale také srovnávaly celoroční pláště s letním a zimním obutím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

jezdím druhý rokem na celoročních michelinkách a zatím ok. pravda bydlím u Olomoce, na nějaky ježdění po horách to není , ale na jízdu do práce , město na nákupy to stačí.

1 0
možnosti

Já prezouvam, chci mít zimní pneu s co největším vzorkem, tak si je setrim. Díky tomu na sněhu zvládám i složitější situace bez stresu.

0 0
možnosti

J14a93n 35S82l64a61d11k45ý

21. 10. 2016 13:50

Jako majitel pneuservisu nebudu asi objektivní, ale já osobně jezdím v zimě Nokian a v létě Bridgestone. Passat 4x4 a každé dva roky obuji nové a mnou ojeté pošlu do světa, třeba řidičům TAXI. Nikdy jsem nového kvalitního obutí nelitoval. A už vůbec nechápu při dnešních cenách koupi protektoru. Celoroční pneu je dle mého názoru nebezpečný kompromis. Průměr až podprůměr v každé situaci a počasí.

1 2
možnosti

H71o21r20s84k65ý 64P51e31t92r

21. 10. 2016 9:24

Měl jsem celoroční gumy dva roky a i když se nic nestalo, musím konstatovat, že to prostě nebylo ono. V zimě při opatrné jízdě ok, ale pořád tomu chyběla určitá jistota, na kterou je zvyklý řidič u klasických zimních gum. Takže ano, jako cenový kompromis dobrý, pro oblasti s mírnou zimou taky v pořádku, ale pro naprostou jistotu v jízdě na všech zimních cestách to doporučit opravdu nejde.

0 1
možnosti

Zajímavá je ta interpretace výsledků pro ČR. Testů celoroček je pro letošek celkem dost: http://www.testpneumatik.eu/celorocni a ze všech vychází víceméně to stejné - celoročná pneumatiky dokáží konkurovat zimním na sněhu a ledu a leckde je i předčit, například v letošním testu zimních pneumatik Autoexpress 205/55 R16 by Nokian Weatherproof skončila druhá (!!), tedy problém není v zimních vlastnostech, zima je s moderními celoročkami (Vector 4Seasons G1, Crossclimate, Weatherproof) v pohodě, problém je mokro a sucho, a to ani ne proti zimní pneumatice, ale proti letní, kde jsou rozdíly celkem velké. Já problém nevidím úplně v jízdních vlastnostech jako spíš v tom, že se celoroční víceméně se zimní směsí prostě nevyplatí.

0 0
možnosti

M31i20r70e85k 94G93a79j38e68r

20. 10. 2016 17:46

Pro toho, kdo v zime nemusi vyjizdet, kdyz je na silnici snih, a v lete nema potrebu na silnici zavodit v zatackach, tak muze hodne usetrit prave pouzivanim celorocnich pneumatik.

7 0
možnosti

K72a98r89e40l 11H61o97r30á68k

20. 10. 2016 16:43

Celoroční pneumatiky obvykle používají konstrukci letní pneumatiky a zimní směs a dezén. To je ale špatně, správně by celoroční pneumatiky měly používat konstrukci a dezén zimní pneumatiky a letní směs. Nakonec nejlepší celoroční pneumatikou je letní pneumatika označená M+S.

1 3
možnosti

J52i11r26i 96S11t47a73v75a

20. 10. 2016 13:36

No tak moje zkušenost je, mám už třetí rok celoroční pneu Vredestein, mám na nich nájezd kolem 20-25 tis. za rok a ještě příští rok vydrží. Je pravda, že je to kompromis jak v létě tak v zimě. Ikdyž na zasněžený silnici se chovali úplně v pohodě. Denně jezdím s autem 40km (jedna cesta) do práce, převážně dálnice a město. Jezdím spíš klidněji a ani při prudkém brzdění neměli problém. A sněhu a ledu na silnicích v okolí Prahy moc nepotkám, tak mě ty celoroční pneumatiky plně vyhovují.

3 1
možnosti

J59a64n 20M74a63c80e40k

20. 10. 2016 19:23

Až na tu hrubku ve slově chovali s Vámi souhlasím.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč