Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P40a18v55e81l 12S72t49r17a85k67o34š 6647351480115

Koukám že Continental letos zřejmě opravdu odmítnul "testerům" zaplatit :)

+22/0
doporučit
13.10.2016 13:22

P52e35t94r 40M67i54c45h58a26l 2550604331602

Jezdím už čtvrtou sezónu na Dunlop Wintersport 4D (předtím 3D) a nestěžuji si. Používám rozměr 195/65/15. Osobně si ale myslím, že při nákupu jakékoliv renomované značky člověk nemůže udělat chybu. Zvlášť, když používá za volantem mozek.

+5/0
doporučit
13.10.2016 20:06

A62l53e14x 93M43i79r71o67n12o37v 3951106385385

By mě zajímalo, kolik aut nižší střední třídy jezdí v zimě se 17'' koly;-D

+4/0
doporučit
13.10.2016 17:23


J82a45r81o21s59l95a12v 52P80e42l51d25a 1199944581387

Uz jsem se bal, ze na iDnes nevyjde radna reklamni masirka pred listopadem. Tak honem, honem ovecky ... utikejte pro gumy, a nejlepe pro ty "vitezne" ;-D

+3/0
doporučit
13.10.2016 17:43

M35a51r48t88i53n 41K63ř40í30ž 9543762420507

Když už je řeč o octavii, neměla by být i na té fotce? jasně, je to stejný, ale chtělo by to trošku zapracovat - buď na titulku, nebo na fotce.

+3/0
doporučit
13.10.2016 15:35

B96e98d40ř38i26c61h 22K44u44d10r37n57a 1208718712510

225/45 R17 jsou nevhodné pro Škodu Octavia pro použití sněhových řetězů. Povolené rozměry jsou například: 205/55 R16, 205/50 R17. Kdo má jen jedny ráfky tak mu asi nic jiného nezbyde. Jinak tabulka je k ničemu pokud nebude uvedený rozdíl spotřeby v litrech na 1000 km. Ekonomicky zaměřený řidič si nejspíš pořídí rozměr 205/55/R16 nebo 195/65/R15.

+3/0
doporučit
13.10.2016 14:54

K28a69r76e18l 72H12o53r61á48k 2838509813513

Dobré zimní obutí na Octavii vyjde na deset tisíc? To jste se zbláznily, ne? To je víc než můj celoroční rozpočet na provoz auta.

Ta tabulka od Týmu silniční bezpečnosti s snůška nesmyslů. Koukám, že propaganda na zimní gumy jede na plné obrátky!

+3/−1
doporučit
15.10.2016 10:58

F89r15a29n68t12i83s42e21k 86P92o42p45l93u89h51a20r 5402430691918

Continental a Michelin jsou kde???

+2/0
doporučit
13.10.2016 23:40

P87e12t83r 10K33o76m94á55r77e88k 8415203405921

Ano Continental Winter Sport TS8xx nebo 9xx jsou dlouhodobě nejlepší zimní gumy v testech i v reálu. Je zajímavé udělat test bez nich...

+2/0
doporučit
13.10.2016 18:59

L54a93d18i88s17l87a38v 39K41a76l43o71u78s 7215116501170

Tak zrovna Dunlop před mnoha lety měly takovou vlastnost- po 2 letech ztvrdly. Podobně Polaris 2. Je to loterie, asi jak se namíchá směs. 1. rok jsou dobré téměř všechny.Jednou jsem na jen takové popojíždění používal protektory,vydržely 9 let se stále shodnými vlastnostmi i když by to v podobném testu asi moc neobstálo.

+2/−1
doporučit
13.10.2016 16:55

J49o80s88e62f 86U30l28m44a34n 8870860428965

Ani náhodou. 6000kč a není co řešit.

+2/−1
doporučit
13.10.2016 16:17

M60a31r15t11i45n 56V12á51v36r80a 4636575704171

Stejne koupin Conti TS860, kdyby je do testu daly, zase by vyhraly.

+1/0
doporučit
13.10.2016 18:56

E65m61i97l 82M53i37n80á91ř 7390509399667

To koukám Firestone o parník před Bridgestone.

Goodyear ve všem lepší, kromě hluku a ceny, ale za Firestone!

Tady něco nehraje!

+1/0
doporučit
13.10.2016 17:37

J73i88ř53í 82Z98ý50k95a 9439253211660

dle mého názoru jsou tyto zahraniční testy celkem k ničemu, protože na náš trh se často dodávají pneumatiky z jiné fabriky, než na západní trhy. A pochybuji, že ve všech fabrikách umí upéct stejnou gumu.

Měl jsem letní Nokiany, koupil jsem pár, made in Finland. Osadil je na přední nápravu (FWD), na zadní nápravě ojeté Dunlopky. Odjezdil jsem sezonu. Druhou sezonu jsem začal podobně, v průběhu sezony ale bylo potřeba ty sjeté Dunlopky vyměnit, tak jsem pořídil druhý pár Nokianů. Stejný typ. Tentokráte byly ale z Ruska. Dojezdil jsem sezonu a k mému překvapení se ty zadní gumy sjížděly daleko rychleji jak ty přední. Ty ruské v podstatě za 3/4 sezony dohnaly v ojetí ty finské, které měly odjety dvě sezony. A nebo měly z výroby menší vzorek. Geometrie náprav v pořádku.

+1/0
doporučit
13.10.2016 16:36

P76e75t54r 47H65á23j10e35k 2148266231619

muzu jen potvrdit...před týdnem jsem si kupoval zimni gumy, procetl o nich desitky stran a videl hromady testu, hlavnim kriteriem byla stabilita a brzdeni na mokru, pak sucho, trocha snehu a ledu, preci jen obcas musim prejet vysocinu, jednoznacne mi vysly dunlopy wintersporty 5 (nekde se znaci 5D,ale je to stejna guma). mam je tam tyden, uz jsem na nich par set km najel a jsou minimalne srovnatelne s 4D, ktere jsem tam mel minule dve zimy, pecka jsou tiche (69dB), na mokru kratka brzdna draha (jako jedny z mala v te levne konkurenci maji klasifikaci B), za tu cenu takovehle gumy (205/55 R16) co vic chtit...je blbost utracet za neco draziho,kdyz to drazsi ani neni lepsi

+1/0
doporučit
13.10.2016 16:10

V82l35a15d42i15m25í68r 91D63y70t77r82y23c97h 2521803229612

Pak je tu jeste jedna alternativa. Pokud rocne najezdite minimum km, kupte si celorocni. Usetrite dost penez.

+1/−1
doporučit
13.10.2016 14:44
Foto

J36i91ř54í 93I30n17c98z89é25d78y 2384255341499

za 20 000 si kupte inkartu s aplikaci IN100 na 1 rok a oktavku dejte zadarmo sesrotovat.;-D;-D;-D

+2/−9
doporučit
13.10.2016 16:30

P60e36t69r 56B93á17č90a 8285556295135

A proc bych mel jako prezouvat Octavii?

Jezdit v takovym aute, tak bych se musel hanbou propadnout.

+2/−10
doporučit
13.10.2016 15:16

A15n96t70o33n66í69n 28S23e52b88e30r17a 7883148970439

Nikdy bych nechtěl auto na které stojí jedna pneu více než 1500 a má težký předek.

Já koupím sadu za 6 tisíc, jezdím na tom vkuse (léto zima) a vydrží mi to pět let.

A ještě ušetřím 6 tisíc za přezouvání R^

+1/−3
doporučit
13.10.2016 14:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.