Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hi-tech špeky i oldschool. To je kawasaki pro cestovatele

Stroje kategorie sport touring znamenají zpravidla vždy to nejvychytanější, co dokáží výrobci motocyklů nabídnout. Většinou se jedná o kombinaci motoru s mohutným objemem a supersportovní siluety. Nejinak je tomu i v případě Kawasaki GTR 1400. I když ne vždy a ne zcela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L96u81k57á31š 67N62o52v64o38t40n44ý 6586467578478

Je to takový dálniční express, akorát bych se s takovou krávou bál zajet do města. Nedávno jsem přesedlal na chvilku z PCX 150 na cestovní BMW a bylo to jako řídit autobus :)

0/0
4.10.2016 9:42

D14a57n22i35e19l 90B42e13d12n37á27ř 1168466441667

Po městě se s ní jezdí naprosto bez problémů. Rychlosti jsou výborně nastavené a těžiště je hodně nízko, takže je stabilní.

0/0
4.10.2016 15:10

R19o70m52a25n 57K77r35a85t95o38c58h71v39í68l 6926737146804

Parádní koráb!

0/0
4.10.2016 8:28
Foto

D16a90v56i42d 40P11e29n64k 4780548939505

kolik to má airbagů?

0/0
3.10.2016 17:34

D56a15n29i71e30l 73B16e30d10n69á78ř 1708256961607

Zatím jsem ho nenašel, ale hledám :)

0/0
3.10.2016 17:47

D28a13n43i19e63l 22B34e40d52n20á76ř 1398506951917

Zato motor, brzdy, podvozek a inteligentní elektronika je naprostá bomba. Dokud jsem to opravdu nevyzkoušel, něvěřil jsem, jak skvěle to funguje. Tempomat fakt chybí. Co je vyřešeno skvěle je stabilita motorky při velmi pomalé jízdě, typicky v koloně nebo zácpa ve městě. Oproti některým jiným cesťákům se dá jet rovná stopa téměř v nulové rychlosti. Motor, to je kapitola sama o sobě. Co mám možnost srovnávat s kamarády kolem, lepší je už asi jen GT od BMW v šestiválu. Ale jak často někde píší (tady zrovna ne), dám šestku a jedu, no nevím, mě se to nějak nedaří, nebo měli jinou motorku ;-D Ve výsledku je fakt, že je to naprosto výjimečná mašina a dlouhé cestování je téměř dokonalá. Pár drobností ale prostě chybí nebo nejsou úplně dotažené.

0/0
3.10.2016 16:31

D97a80n91i55e80l 52B51e67d48n28á66ř 1838806451227

GTR 1400 mám od prosince 2015, novou, od autorizovaného prodejce. Včetně originál 3. kufru a padacích rámů byla funglovka za 392 000,- Tady už začínají ty disproporce. Aktuálně na ní máme najeto asi 5000 km (jezdím s manželkou). Jinak mám nalítáno cca. 60000 km na mašině celkem. Bez nějakých 5000 km, které byly na choperu, vše na velkém cesťáku. Je proto docela zajímavé číst některé recenze. O GTR 140 jsem jich přečetl tolik, že jich víc asi už není :-) Teda česky a anglicky. Některé věci se hrozně vyzdvihují a o jiných téměř nikdo nepíše. I když jsou nebo nejsou pro delší cestování důležité. Tak např. plexi, pro cestování dost zásadní věc. Někde ho hrozně vychvalují (vše model 2010 - výše) a někde až tak ne. Tomu člověk pak trochu nerozumí. Skutečnost je taková, že plexi byla první věc, kterou jsem vyměnil za neoriginál variantu ( měřím 185 cm) asi po 800km. S manželkou za sebou jsem nebyl schopen plexi vyladit tak, aby jsme oba měli aerodynamický komfort. S náhradním plexi MRA s deflektorem, bez problémů. Další věc, o které se nikde moc nemluví je boční stojánek. Je relativně krátký a má celkem silnou tendenci se sklopit, když není motorka zaparkovaná buď do kopce nebo rovně. Nedoporučuji nikdy parkovat, byt jen z mírného kopečku. Tohle je jinde vyřešeno trochu lépe.

+1/0
3.10.2016 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.