Diskuze

Modrá plaketa v Německu se odkládá. Zatím vítězí diesely

Plán Německa, že v roce 2017 zavede pro vjezd do center měst modré plakety, je u ledu. Konstatoval to ministr životního prostředí Jochen Flaschbarth. Německo odložilo boj o další snižování emisí oxidu dusíku kvůli mase lidí, která by se neměla jak dopravovat domů a do práce. Prozatím tak vítězí dieselová auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na místech, kde NOX překračuje normu, by stačilo mlžit nebo kropit. Kysličníky se s vodou okamžitě spojí a jdou k zemi.

Volkswagen s tím nemá co dělat, většinu emisí způsobí topeniště.

LPG nebo CNG nesmí do společné garáže. Takže by se kvůli tomu musely stavět otevřená zastřešená parkoviště mimo obytné budovy.

1 0
možnosti

J36á25n 47K68o23t96ú43č

18. 10. 2016 17:12

CNG podľa mňa môže. Pretože je obrovský principiálny rozdiel medzi LPG a CNG.

1 1
možnosti

A divíte se, to by Volkswagen stálo další miliardy a to němci nikdy nepřipustí.

0 0
možnosti

Mám řešení. JEDNOMÍSTNÉ, LEVNÉ (to znamená do 100.000 za nové v plné výbavě) auto. A pohon samozřejmě na CNG nebo LPG. To je to nejrozšířenější ekopalivo u nás. Je na trhu? Není. Tak co se tu řeší?

0 4
možnosti

Vezměte konečně v potaz historii. Každý jedinec měl svého koně. Čili by šlo realizovat vizi - kombík na rodinné výlety ale jednomístné auto na cesty jedinců. A těch je nejvíc.

0 0
možnosti

V pohodě. Za dvacet let tam budou jezdit na velbloudech.

4 0
možnosti

Vize budoucnosti v Německu a EU

No, už nejspíš nejsme daleko od chvíle, kdy začnou měřit splodiny i nám lidem a ti kdo bydlí v centru pak budou mít zakázáno jíst čočku, hrách nebo česnek a nebo se budou muset odstěhovat z centra.

Krávy (podle některých odborníků prý vytvářejí nejvíce skleníkových plynů, inu tráva je tráva) pak budou na svých ušních štítcích označny písmeny AAA až F podle množství naměřených produkovaných splodin. V okolí měst pak budou určeny perimetry, do kterých budou mít krávy přístup jen podle jejich zatřídění (písmena na uchu). Ve městě budou smět žít pouze krávy AA+ a případně AAA+, ostatní jen na venkově. Krávy s označením F pak budou určeny pro export do zemí mimo EU jako pomoc rozvojovým zemím.

1 0
možnosti

J82a47n 78M89r85á90z36e20k

17. 10. 2016 15:38

když se podíváte, kolik jezdí po Praze aut osazených pouze řidičem, tak to doopravdy volá po nějaké revoluci v dopravě

3 8
možnosti

To jo, jen jeste nidko nevymyslel, jak by ta revoluce mela vypadat... Ono lidi temi auto nejezdi jen tak pro srandu...

3 0
možnosti

Přihodím jedno idylické video z doby před zhoubným automobilismem. Jak uvidíte, byla doprava zboží zcela nepotřebná a lidé cestovali jen tak pro nic za nic, teda kromě těch v tramvaji.

https://www.youtube.com/watch?v=pEvB_ZIWtAg

PS: Tetanové bakterie jsou životu nebezpečné. Tehdy se ale neočkovalo, takže život musel být zdravější. To vám potvrdí každý bojovník proti automobilům.

0 0
možnosti

Taky si všiměte, že nikdo nepřekročil rychchlost nějakých 15–20 km/h :-)

0 0
možnosti

D72a33v46i73d 91P35e27n56k

17. 10. 2016 15:01

zavedl bych motory V8 i do fabií, jako v usa, pro podporu ekonomiky

0 0
možnosti

Tak oni i dnes v USA dávají do aut jako základní motorizace čtyřválce......

0 0
možnosti

P15e13t45r 89B17á31č61a

17. 10. 2016 14:28

R^ Aspon jednou vyhral rozum na pomatenym zelenym eko mozkem.

13 1
možnosti

Co je pomateneho na tom nechtit mit mesta zamorena jedovatymi zplodinami? Dlouho nam trvalo vyhnat z mest kourici fabriky, ted je treba postupne omezit dalsi dva hlavni zrodje znecistni (spalovaci auta a lokalni topeniste)....

3 6
možnosti

Když tu čtu, jak je tady pro většinu lidí auto zcela NUTNÉ, tak vůbec nechápu, jak mohlo lidstvo bez něj vůbec dožít minulého století.

1 5
možnosti

Těžko a pomalu...

1 0
možnosti