- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na místech, kde NOX překračuje normu, by stačilo mlžit nebo kropit. Kysličníky se s vodou okamžitě spojí a jdou k zemi.
Volkswagen s tím nemá co dělat, většinu emisí způsobí topeniště.
LPG nebo CNG nesmí do společné garáže. Takže by se kvůli tomu musely stavět otevřená zastřešená parkoviště mimo obytné budovy.
CNG podľa mňa môže. Pretože je obrovský principiálny rozdiel medzi LPG a CNG.
A divíte se, to by Volkswagen stálo další miliardy a to němci nikdy nepřipustí.
Mám řešení. JEDNOMÍSTNÉ, LEVNÉ (to znamená do 100.000 za nové v plné výbavě) auto. A pohon samozřejmě na CNG nebo LPG. To je to nejrozšířenější ekopalivo u nás. Je na trhu? Není. Tak co se tu řeší?
Vezměte konečně v potaz historii. Každý jedinec měl svého koně. Čili by šlo realizovat vizi - kombík na rodinné výlety ale jednomístné auto na cesty jedinců. A těch je nejvíc.
V pohodě. Za dvacet let tam budou jezdit na velbloudech.
Vize budoucnosti v Německu a EU
No, už nejspíš nejsme daleko od chvíle, kdy začnou měřit splodiny i nám lidem a ti kdo bydlí v centru pak budou mít zakázáno jíst čočku, hrách nebo česnek a nebo se budou muset odstěhovat z centra.
Krávy (podle některých odborníků prý vytvářejí nejvíce skleníkových plynů, inu tráva je tráva) pak budou na svých ušních štítcích označny písmeny AAA až F podle množství naměřených produkovaných splodin. V okolí měst pak budou určeny perimetry, do kterých budou mít krávy přístup jen podle jejich zatřídění (písmena na uchu). Ve městě budou smět žít pouze krávy AA+ a případně AAA+, ostatní jen na venkově. Krávy s označením F pak budou určeny pro export do zemí mimo EU jako pomoc rozvojovým zemím.
když se podíváte, kolik jezdí po Praze aut osazených pouze řidičem, tak to doopravdy volá po nějaké revoluci v dopravě
To jo, jen jeste nidko nevymyslel, jak by ta revoluce mela vypadat... Ono lidi temi auto nejezdi jen tak pro srandu...
Přihodím jedno idylické video z doby před zhoubným automobilismem. Jak uvidíte, byla doprava zboží zcela nepotřebná a lidé cestovali jen tak pro nic za nic, teda kromě těch v tramvaji.
https://www.youtube.com/watch?v=pEvB_ZIWtAg
PS: Tetanové bakterie jsou životu nebezpečné. Tehdy se ale neočkovalo, takže život musel být zdravější. To vám potvrdí každý bojovník proti automobilům.
Taky si všiměte, že nikdo nepřekročil rychchlost nějakých 15–20 km/h
zavedl bych motory V8 i do fabií, jako v usa, pro podporu ekonomiky
Tak oni i dnes v USA dávají do aut jako základní motorizace čtyřválce......
Aspon jednou vyhral rozum na pomatenym zelenym eko mozkem.
Co je pomateneho na tom nechtit mit mesta zamorena jedovatymi zplodinami? Dlouho nam trvalo vyhnat z mest kourici fabriky, ted je treba postupne omezit dalsi dva hlavni zrodje znecistni (spalovaci auta a lokalni topeniste)....
Když tu čtu, jak je tady pro většinu lidí auto zcela NUTNÉ, tak vůbec nechápu, jak mohlo lidstvo bez něj vůbec dožít minulého století.