- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takhle Panamera mi dává smysl (a tahle generace se mi na rozdíl od předchozí i líbí) a naprosto nechápu že si někdo připlatí 304 tis aby měl diesel.
Ale věřím že se najdou, i když je to mimo moje chápání...
Ale nakonec, Quattroporte je Quattroporte...
V jiné diskuzi někteří tvrdili, že dle serveru Hybrid má současný elektromobil spotřebu 15kWh na 100km.
Pokud se o to mám opřít, tak uvedená Panamera má baterie na oněch 100km, což je na 9 min plného příkonu elektromotoru. Že by to umělo jezdit rychlostí zvuku?
a že by to šlo i jinak než jezdit po městě či okreskách na plný výkon přes 200km/hod?
Normálnímu, opakuji ještě jednou, normálnímu řidiči stačí pro jízdu 80km/hod 10 kW výkonu, tj za hodinu 10kWh na 80 km. Jenže tu jsou ztráty pro akceleraci, jízdu do kopce apod takže ta baterie 14kWh prostě vydrží pro NORMÁLNÍ jízdu cca 50 km, jak píšou v článku
Za ty prachy už je Tesla S P90D.
A co jako?
Z uzivatelskeho pohledu bych za sebe rekl, ze panamera je o level vys nez tesla...
nemohu si pomoct ale tyhle kombinace beru jako paskvil. jak auta na benzin + cng tak na benzin + elektrinu. bud at to je jen na benzin, nebo jen na elektrinu nebo jen na cng. trnout ale hruzou kdy se podelaji hned dve technologie mi prijde na nic
No treba u toyoty jim to docela bychazi - jejich hybridy spolehodlivost prekonavaji kalsicke spalovaky....
2,5l/100km
Kdo těmto bludům věří????
Pokud někdo bude někam dojíždět cca 20 km, tak může mít spotřebu paliva i NULA