- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pneumatiky nahradí pásy... Tak co bude nahrazebno? Pásy nebo pneumatiky? Ten 4.pád je potvora, protože je občas shodný s 1.pádem.
Tohle nemá s klasickými pásy nic společného....
Jsem laik a nestacim se divit, co existuje. V lete jsem nedaleko Pisku videl kombajn na pasech. Opravdovych. Neveril jsem vlastnim ocim. Ale jestli se tahle obluda presouva sama po silnici nebo to vozi na podvalniku nevim.
"Ty mají v některých aplikacích nahradit obvykle využívané pásy."
To je nekde v pocitacove hre nebo na mobilu?
Obávám se, že tentokrát se Google Translatoru příliš nedařilo.
mitas už není český, jestli si dobře pamatuji, tak ho prodali někdy loni Švédům
Koupí- li Apple Korejci budete ho považovat za korejský? Pro celý svět bude pořád americký jen s rozdílem že ho vlastní Korejci.
1. Nevím, jak chtějí ten vzduch dostat zpátky do toho zásobníku když v pneu je mnohem nižší tlak.
2. Jestli jsem to pochopil správně, musí traktorista po každém vyjetí na silnici obejít traktor a přepustit vzduch. U pole ho zase musí upustit. Už vidím (českého) traktoristu, jak toto pro těch pár set metrů až nějaký ten kilometr dělá. Nebylo by lepší centrální dohušťování a ovládání tlačítkem z kabiny?
K poznámce č.2,to přepouštění se samozřejmě ovládá z kabiny.Avšak,když je pneumatika doplněna systémem AirCell je to mnohem rychlejší,protože kompresor na motoru by tu práci dělal desítky minut...
Škoda že Mitas nedělá i pneu pro osobní auta.
Hned bych od nich koupil.
Pás má od pneumatiky nezpochybnitelnou výhodu v tom, že traktor pak nezhutňuje tolik půdu a ta může vsakovat více vody... to asi tato pneumatika nezmění.
Pás má také nevýhody-pořizovací cena,provozní náklady,spotřeba nafty.Bavíme se o rozdílu v desítkách až stovkách procent...