Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P95a51t30r65i32k 59S72v31o68b14o96d41a 3679351386895

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
doporučit
4.10.2016 6:52

J33a47k26u18b 30F52e48i48f80a19r 7879669216379

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
doporučit
4.10.2016 10:01
Foto

J60i93ř70í 26K63r23á73k77o35r81a 9419303

"obzvlášť cestující vpředu se cítí až nečekaně vzdušně"

Taky se občas cítím vzdušně. Obzvlášť po luštěninách.

Kam na tyhle výrazy dneska novináři chodí... ;-D

+4/−1
doporučit
4.10.2016 5:27


M72i97c23h43a75l 69N58o37v66á16k 9669259911539

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
doporučit
4.10.2016 12:07

M12a81r84t23i71n 16K19o40t52a13l70a 8515708243257

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
doporučit
4.10.2016 7:49

J55i21ř43í 75E10r79b50e35n 1473424276177

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
doporučit
4.10.2016 8:14

M83a70r53t36i54n 33K20a21r90á91s22e20k 9358203418548

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
doporučit
4.10.2016 13:50
Foto

D19a72v34i97d 43P21e21n94k 4320498919725

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
doporučit
4.10.2016 10:35

J60a56k47u79b 53T98r35e69n97k 3768255272606

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
doporučit
4.10.2016 10:14

J13o33s62e97f 33N50o88v48a95k 5258732186298

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
doporučit
4.10.2016 9:01

J72a71n 58K58o13n15v40a46l59i44n54k41a 5650361841705

To auto bude hnusné, blbé a drahé - jako i3.

+2/−7
doporučit
4.10.2016 6:48

S55t42a57n16i47s40l87a58v 95S98r97b13a 4345644418724

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
doporučit
4.10.2016 7:43

K71a34r35e62l 21B49l72á19h86a 1235526881189

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
doporučit
4.10.2016 22:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.