Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen I.D. je lidový elektromobil budoucnosti. Tedy skoro

Jednou z největších premiér pařížského autosalonu bylo představení konceptu Volkswagen I.D., který ukazuje, jakým směrem se vydá VW se svými elektrickými vozy. V roce 2020 se I.D. přetaví v sériový model, který bude elektrickou alternativou k běžnému Volkswagenu Golf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L47i46b27o68r 78M46a82c40h34a66l73e63k 1624325635478

baterie udelaly pokrok predevsim u Samsungu Note7...

0/0
5.12.2016 21:40

K33a29r69e83l 12B14l32á22h24a 1145536901419

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
4.10.2016 22:53

P38e28t78r 83M17i42c81h97a55l 2540504901972

Až budou mít všichni elektromobily, budou místo benzinek elektrárny. :-)

0/0
4.10.2016 18:32


J64i15ř66í 33K60o85c25u53r89e77k 6935384305438

Až budou mít všichni auto na naftu, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na LPG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na CNG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou jezdit všichni na kole, budete klepat kosu. Kladivem. Na kozlíku.

0/0
4.10.2016 21:49

K23a15r53e73l 91B90l97á95h48a 1945796541889

je to možné

0/0
4.10.2016 22:54

M81a49r76t73i28n 92K13a48r27á54s89e52k 9678753878478

Na co elektrarny? Tech mame v CR s rezervou dost na to aby tu jezdilo klidne 100% osobaku na elektrinu....

Samo pokud nekdo prijde s konceptem ekonomicky efektivni male elektrarny, tak pri zastaravani starych velkych elektraren, se muzou stavet mensi dislokovane zdroje.

+2/0
5.10.2016 8:49

M49a84r54t86i98n 67K91a11r79á57s98e10k 9688663718538

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
4.10.2016 13:50

M15i95c43h14a23l 14N74o44v26á93k 9949599621319

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
4.10.2016 12:07
Foto

D34a25v20i57d 97P19e34n67k 4890238569755

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
4.10.2016 10:35

J93a69n 93H13r79u60z82a 8464478719427

Nákupy si nechám vozit taxíkem. Vyjde to levněji. (jezdím autíčkem za 200 tis.+ 4,5 l benzínu/100):-P

0/0
4.10.2016 12:36

J82a34k45u19b 19T69r15e71n42k 3478585332836

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
4.10.2016 10:14

J88a20n 67H61r28u47z15a 8294568469197

Ještě příplatek za benzínové topení. Nebo to budete mít jen na letní provoz?

0/0
4.10.2016 12:37

M15a50r23t23i44n 75K26a83r61á81s36e33k 9618103258968

No nejvice prodeju maji EV v norsku, verim ze to tam nejak vytopi i tak, ne jen pridavnym benzinovym topenim...

0/−1
4.10.2016 15:14

J84a50k23u37b 45F45e19i23f69a91r 7319289986659

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
4.10.2016 10:01

M22a36r86t36i14n 67K56a90r37á65s31e73k 9718113618868

Tak kdyz mensi golf zacina nekde na skoro 400 tis?

0/0
4.10.2016 12:01

J16a61k12u49b 30F78e42i18f73a68r 7409989536529

jenže golf má spalovací motor, tedy to není auto jen na popojíždění po městě a blízkém okolí.

+1/0
4.10.2016 12:58

M54a97r83t94i68n 10K45a35r94á57s50e92k 9238573168708

No tak on by ID mel stacit i na popojezdeni napriklad mezi Ostravou a Prahou, a v dobe kdy prijde na trhu by uz melo jit pouzit i pro obcasne cesty dal pres dobijeci stanice...

0/0
4.10.2016 13:13

J73a17k60u82b 84F69e25i59f45a43r 7929779616459

Tak teoretický dojezd by tomu samozřejmě napovídal, nicméně v momentě, kdy máte auto naložené, topíte nebo klimatizujete a pocukáváte v kolonách, je reálný dojezd třeba jen poloviční. A než bude na každé čerpačce také alespoň jedno místo pro rychlodobíjení, myslím že ještě uplyne hodně vody...alespoň v Česku.

0/−1
4.10.2016 13:20

M36a56r47t83i21n 33K89a75r42á61s50e79k 9658543978368

Jak casto stojite dlouhodobe v kolone s topenim? Ja jsem najel uz par set tisic km, a v takove situaci jsem snad nikdy nebyl.

Samotne pojizdeni v kolone EV vubec nevadi (ma v zasade lepsi dojezd pri snecim kolonvem tempu, nez pri vetsich rychlostech).

U aut se slusnou baterkou obecne uz ten efekt topeni/klimy neni nejak zasadni....

A na vystavbu zasuvek je casu dost, tohle auto pujde na trh tak za 5 let...

+2/0
4.10.2016 13:44

J65a84r12o13m93í32r 47K69r66á84l 4810339594349

Tohle je spíše srovnatelné s VW Polo. Od 310 tisíc. Ale i to je na lidové vozítko cena dost vysoká.

0/0
4.10.2016 19:02

M17a66r73t59i30n 92K55a38r45á82s79e97k 9748983418148

Auto s rozvorem passatu je srovnatelne s polem?

0/0
4.10.2016 22:10

J13a69r60d19a 77S17o75k57o50l 1146198761261

Lidové auto za lidovou cenu 8-o no nekup To !!

0/0
4.10.2016 9:02

K35a50r65e26l 17B54l83á16h16a 1345156801369

ovšem pokud to začne stát dotovat, pak to začne být zajímavé .

0/0
4.10.2016 22:57

J48o28s32e95f 57N47o38v61a80k 5218722506568

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
4.10.2016 9:01

J98i89ř25í 18E25r83b77e22n 1203414246807

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
4.10.2016 8:14

M67a54r57t97i96n 45F55i38l51i68p57c35z53y56k 3701481635543

Možná předhánělo "dynamikou" z 0-30km/h a to je asi tak vše.

0/0
4.10.2016 8:25

J38i92ř75í 60E54r92b90e96n 1183304126247

Elektromotory mají plný výkon i točivý moment k dispozici v celém spektru fyzicky dosažitelných otáček (a stejnosměrné motory mají maximální otáčky omezené jen třením), na rozdíl od spalovacích motorů.

A navíc tohle auto umělo couvat rychlostí 80 km/h ;-)

0/0
4.10.2016 22:21

M38i85r18e24k 88G92a79j63e83r 5751266219150

Takove couvani je stejne uzitecne jako rychlost 50 km/h u sekacky na travu.

0/0
5.10.2016 13:58

M40a42r89t64i68n 23K39a57r64á12s30e15k 9178983648168

No podstatne mensi BMW i3 ma taky 125 kW a rozhodne se neprevraci, je to ale slusna raketa po seslapnuti plynu, to jo...

+2/0
4.10.2016 12:02

J10a36n 34H35r37u39z70a 8264398669767

To je každý vehikl poháněný elektromotorem. I trolejbus.

0/0
4.10.2016 12:39

M68a98r70t62i76n 63K55a24r60á10s41e49k 9178713658728

No to fakt neni.... treba leaf, UP nebo tuplem stare iOny sice maji prijemny linearni zatah, ale zas nejak extra svetoborne to neni....

0/0
4.10.2016 12:41

J82i87ř19í 81E92r25b56e82n 1493904846767

Souhlas, 15Tr a 22Tr se dvěma hnanými podvozky umí na křižovatce vyrazit rychleji než kdekterý vytuněný bavorák...

0/0
4.10.2016 22:11

M10a70r73t35i12n 45K70o57t93a49l53a 8515618843147

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
4.10.2016 7:49

J16a67k86u27b 62F70e65i86f38a29r 7839839526519

no dobrý, ale ta cena je nesrovnatelná.

+2/0
4.10.2016 9:59

J86a22n 84H77r77u24z88a 8364168469707

Dík váze a hliníkové karoserii. Pokud budou dělat i ostatní výrobci aluminiová auta tak budou mít srovnatelný dojezd.

0/−1
4.10.2016 12:40

M11a18r78t42i43n 67K30a17r20á50s25e62k 9738323168438

No ale taky ten VW ID nema stat 3 mega....

To je jako se podivovat, ze noa generace fabie v roce 2020 bude mit vykon jen 80 kw, kdyz i par let stare ferrari ma vykon 400 kW....

+1/0
4.10.2016 13:41

M82a44r15t28i61n 27K15o17t37a68l72a 8835708243787

tesla za 4 roky taky nebude stat 3mega ;) novy model co vyjde ted, uz bude podstatne levnejsi

0/0
4.10.2016 15:02

M60a49r56t61i61n 86K53a93r61á62s75e42k 9118713598218

No nevyjde ted, pujde koupit tak za 3 roky, prvni dodavky kdyz to pujde dobre tak za rok a pul. A porad bude stat vyrazne vic (a nebude mit takovy dojezd jak model S)

+1/0
4.10.2016 15:06

S55t70a79n15i91s11l28a18v 83S12r70b15a 4745934468464

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
4.10.2016 7:43

J94a71k63u22b 26Š69a53f55a39n50d52a 7645857841141

To je nesmysl. Většina lidí nebude mít na 2-3 auta na osobu.

+3/0
4.10.2016 7:48

M45a76r56t27i22n 89F19i86l58i31p47c76z58y25k 3481291675253

Co dělají elektrokola na cyklostezkách?

+3/0
4.10.2016 8:26

M38i46c38h17a46l 93T84r26o33j75a51n 9580624328982

Co dělají elektrokola na cyklostezkách? Teď jsem na ni byl a všeho všudy jsem potkal tři a jeli stejně jako klasické kolo jen cyklista tolik "nefuněl".

+2/0
4.10.2016 8:27

S97t35a37n27i76s34l55a85v 84S15r90b78a 4925944408894

co dělají? z těch tří by tam dvě nebyla. šel někdo v létě Pustevny-Radhožď? před 5 lety pár ndašenců na kole, ostatní po svých, dneska na tři pěší připadá 1 na (elektro)kole. To samé se děje na Šumavě, v Krkonoších. Je to logické, pokud je něco dostupnějšího, tak je to více využíváno. Čím levnější elektrokolo, tím více elektrokol a tím více lidí prohánějící se třeba po horách, po cyklostezkách, všude.

+1/0
4.10.2016 14:43

J30i84ř49í 56K47o75c38u40r62e41k 6955664435458

RadhoŠŤ

Asi nebudete místní, což? Šel na známé turistické místo a vadilo mu, že jsou tam lidi. :-P

0/0
4.10.2016 21:46

J10i68ř24í 77E60r89b20e11n 1903904826607

Asi jste nepochopil, že dřív tam skoro každý šel pěšo (od lanovky z Pusteven), zatímco dnes to čím dál tím víc lidí absolvuje vsedě na elektrokole (kterému pak klesáním po silnici do Trojanovic částečně dobije baterii).

0/0
4.10.2016 22:25

M52a12r55t25i91n 31K92a84r30á72s22e75k 9608323968968

No i kdyby se ze dne na den vsechny osobaky vymenily za EV, tak nemusime vyrobit ani kWh elektriny navic.....

+1/0
4.10.2016 12:12

R64a44d37e88k 51N49e14u32m63a24n43n 5502792298935

aha;-D;-D;-D

0/0
4.10.2016 22:13

M57a73r86t32i36n 84K46a49r74á72s57e24k 9368553478268

Staci mene elektriny vyvezt

0/0
4.10.2016 23:19

M37a91r23t45i55n 62M92a18i13k96s33n60a77r 3864523148102

Nebojte, pro nasi domacnost mame 0 aut na 3 osoby :) takze to zatim snizujeme, takze az si koupime tohle nebo teslu, tak budeme mit 1. :)

0/0
4.10.2016 12:21

P78a64t12r72i10k 70S22v27o94b62o25d92a 3349761756255

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
4.10.2016 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.