Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen I.D. je lidový elektromobil budoucnosti. Tedy skoro

Jednou z největších premiér pařížského autosalonu bylo představení konceptu Volkswagen I.D., který ukazuje, jakým směrem se vydá VW se svými elektrickými vozy. V roce 2020 se I.D. přetaví v sériový model, který bude elektrickou alternativou k běžnému Volkswagenu Golf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L32i89b44o23r 47M11a14c10h85a93l93e77k 1444355435888

baterie udelaly pokrok predevsim u Samsungu Note7...

0/0
5.12.2016 21:40

K80a59r74e63l 72B75l40á75h93a 1425426951289

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
4.10.2016 22:53

P66e62t67r 38M13i53c41h58a50l 2110314951142

Až budou mít všichni elektromobily, budou místo benzinek elektrárny. :-)

0/0
4.10.2016 18:32


J35i12ř55í 80K71o36c54u17r77e90k 6435164175558

Až budou mít všichni auto na naftu, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na LPG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na CNG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou jezdit všichni na kole, budete klepat kosu. Kladivem. Na kozlíku.

0/0
4.10.2016 21:49

K58a68r28e15l 67B17l80á29h40a 1355486411809

je to možné

0/0
4.10.2016 22:54

M11a39r40t57i53n 67K68a50r38á29s23e70k 9168513218888

Na co elektrarny? Tech mame v CR s rezervou dost na to aby tu jezdilo klidne 100% osobaku na elektrinu....

Samo pokud nekdo prijde s konceptem ekonomicky efektivni male elektrarny, tak pri zastaravani starych velkych elektraren, se muzou stavet mensi dislokovane zdroje.

+2/0
5.10.2016 8:49

M70a33r32t94i96n 82K89a31r95á62s87e32k 9158703298418

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
4.10.2016 13:50

M39i54c52h76a46l 42N88o48v48á15k 9309489151439

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
4.10.2016 12:07
Foto

D61a65v68i40d 69P12e26n45k 4830288499185

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
4.10.2016 10:35

J61a90n 78H45r45u66z10a 8804408609977

Nákupy si nechám vozit taxíkem. Vyjde to levněji. (jezdím autíčkem za 200 tis.+ 4,5 l benzínu/100):-P

0/0
4.10.2016 12:36

J44a51k37u43b 82T56r91e61n50k 3258615112326

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
4.10.2016 10:14

J62a74n 11H27r25u93z70a 8344368389807

Ještě příplatek za benzínové topení. Nebo to budete mít jen na letní provoz?

0/0
4.10.2016 12:37

M97a69r13t69i62n 48K34a13r10á67s34e88k 9418673428888

No nejvice prodeju maji EV v norsku, verim ze to tam nejak vytopi i tak, ne jen pridavnym benzinovym topenim...

0/−1
4.10.2016 15:14

J90a65k97u92b 10F89e55i81f69a65r 7819649456899

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
4.10.2016 10:01

M73a17r22t56i45n 22K53a32r98á12s90e57k 9108643388848

Tak kdyz mensi golf zacina nekde na skoro 400 tis?

0/0
4.10.2016 12:01

J68a58k81u14b 79F67e38i44f79a18r 7239309986969

jenže golf má spalovací motor, tedy to není auto jen na popojíždění po městě a blízkém okolí.

+1/0
4.10.2016 12:58

M65a68r66t20i92n 27K75a83r32á29s45e67k 9668953118518

No tak on by ID mel stacit i na popojezdeni napriklad mezi Ostravou a Prahou, a v dobe kdy prijde na trhu by uz melo jit pouzit i pro obcasne cesty dal pres dobijeci stanice...

0/0
4.10.2016 13:13

J88a90k53u84b 95F33e81i40f20a16r 7789769756379

Tak teoretický dojezd by tomu samozřejmě napovídal, nicméně v momentě, kdy máte auto naložené, topíte nebo klimatizujete a pocukáváte v kolonách, je reálný dojezd třeba jen poloviční. A než bude na každé čerpačce také alespoň jedno místo pro rychlodobíjení, myslím že ještě uplyne hodně vody...alespoň v Česku.

0/−1
4.10.2016 13:20

M98a32r33t11i45n 31K90a88r70á20s19e84k 9368613688218

Jak casto stojite dlouhodobe v kolone s topenim? Ja jsem najel uz par set tisic km, a v takove situaci jsem snad nikdy nebyl.

Samotne pojizdeni v kolone EV vubec nevadi (ma v zasade lepsi dojezd pri snecim kolonvem tempu, nez pri vetsich rychlostech).

U aut se slusnou baterkou obecne uz ten efekt topeni/klimy neni nejak zasadni....

A na vystavbu zasuvek je casu dost, tohle auto pujde na trh tak za 5 let...

+2/0
4.10.2016 13:44

J10a41r43o38m28í32r 76K24r11á42l 4850359104869

Tohle je spíše srovnatelné s VW Polo. Od 310 tisíc. Ale i to je na lidové vozítko cena dost vysoká.

0/0
4.10.2016 19:02

M48a97r17t94i30n 22K44a64r59á79s60e10k 9298423748218

Auto s rozvorem passatu je srovnatelne s polem?

0/0
4.10.2016 22:10

J95a29r71d98a 16S46o43k47o18l 1756558181101

Lidové auto za lidovou cenu 8-o no nekup To !!

0/0
4.10.2016 9:02

K13a44r64e88l 83B71l20á76h41a 1415566751449

ovšem pokud to začne stát dotovat, pak to začne být zajímavé .

0/0
4.10.2016 22:57

J81o62s76e28f 13N44o48v88a45k 5658632116808

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
4.10.2016 9:01

J11i63ř69í 85E54r66b35e64n 1563444946207

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
4.10.2016 8:14

M45a69r63t44i63n 87F24i32l70i64p80c69z89y72k 3211691215663

Možná předhánělo "dynamikou" z 0-30km/h a to je asi tak vše.

0/0
4.10.2016 8:25

J78i11ř86í 12E70r56b17e55n 1853894496797

Elektromotory mají plný výkon i točivý moment k dispozici v celém spektru fyzicky dosažitelných otáček (a stejnosměrné motory mají maximální otáčky omezené jen třením), na rozdíl od spalovacích motorů.

A navíc tohle auto umělo couvat rychlostí 80 km/h ;-)

0/0
4.10.2016 22:21

M34i28r81e17k 66G73a83j54e80r 5761486779190

Takove couvani je stejne uzitecne jako rychlost 50 km/h u sekacky na travu.

0/0
5.10.2016 13:58

M46a82r98t94i81n 54K65a53r88á65s93e32k 9428983178368

No podstatne mensi BMW i3 ma taky 125 kW a rozhodne se neprevraci, je to ale slusna raketa po seslapnuti plynu, to jo...

+2/0
4.10.2016 12:02

J18a12n 34H82r90u39z61a 8874818159467

To je každý vehikl poháněný elektromotorem. I trolejbus.

0/0
4.10.2016 12:39

M85a65r84t11i61n 19K92a33r72á18s59e14k 9448833368458

No to fakt neni.... treba leaf, UP nebo tuplem stare iOny sice maji prijemny linearni zatah, ale zas nejak extra svetoborne to neni....

0/0
4.10.2016 12:41

J62i86ř83í 34E74r75b27e71n 1743234946287

Souhlas, 15Tr a 22Tr se dvěma hnanými podvozky umí na křižovatce vyrazit rychleji než kdekterý vytuněný bavorák...

0/0
4.10.2016 22:11

M17a30r20t22i75n 17K79o86t13a63l41a 8235498743437

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
4.10.2016 7:49

J28a58k96u89b 98F64e92i98f11a97r 7809719196479

no dobrý, ale ta cena je nesrovnatelná.

+2/0
4.10.2016 9:59

J22a35n 47H24r74u26z51a 8964468389367

Dík váze a hliníkové karoserii. Pokud budou dělat i ostatní výrobci aluminiová auta tak budou mít srovnatelný dojezd.

0/−1
4.10.2016 12:40

M14a48r41t97i54n 70K84a98r41á97s23e77k 9338943628238

No ale taky ten VW ID nema stat 3 mega....

To je jako se podivovat, ze noa generace fabie v roce 2020 bude mit vykon jen 80 kw, kdyz i par let stare ferrari ma vykon 400 kW....

+1/0
4.10.2016 13:41

M31a18r24t93i45n 69K48o89t38a92l98a 8735588903307

tesla za 4 roky taky nebude stat 3mega ;) novy model co vyjde ted, uz bude podstatne levnejsi

0/0
4.10.2016 15:02

M22a67r62t94i26n 60K10a55r37á95s72e76k 9498983568248

No nevyjde ted, pujde koupit tak za 3 roky, prvni dodavky kdyz to pujde dobre tak za rok a pul. A porad bude stat vyrazne vic (a nebude mit takovy dojezd jak model S)

+1/0
4.10.2016 15:06

S28t21a13n30i88s31l43a90v 43S98r51b69a 4605714208504

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
4.10.2016 7:43

J49a76k11u19b 69Š10a46f61a31n62d86a 7975727911981

To je nesmysl. Většina lidí nebude mít na 2-3 auta na osobu.

+3/0
4.10.2016 7:48

M90a80r78t79i61n 55F70i41l89i33p71c60z26y19k 3391941655853

Co dělají elektrokola na cyklostezkách?

+3/0
4.10.2016 8:26

M31i37c71h97a46l 53T28r74o50j98a36n 9440454288502

Co dělají elektrokola na cyklostezkách? Teď jsem na ni byl a všeho všudy jsem potkal tři a jeli stejně jako klasické kolo jen cyklista tolik "nefuněl".

+2/0
4.10.2016 8:27

S10t60a88n81i90s57l94a78v 45S20r84b97a 4485294528904

co dělají? z těch tří by tam dvě nebyla. šel někdo v létě Pustevny-Radhožď? před 5 lety pár ndašenců na kole, ostatní po svých, dneska na tři pěší připadá 1 na (elektro)kole. To samé se děje na Šumavě, v Krkonoších. Je to logické, pokud je něco dostupnějšího, tak je to více využíváno. Čím levnější elektrokolo, tím více elektrokol a tím více lidí prohánějící se třeba po horách, po cyklostezkách, všude.

+1/0
4.10.2016 14:43

J67i31ř21í 50K64o37c91u43r34e61k 6865144715158

RadhoŠŤ

Asi nebudete místní, což? Šel na známé turistické místo a vadilo mu, že jsou tam lidi. :-P

0/0
4.10.2016 21:46

J54i87ř53í 19E26r58b50e22n 1733374366577

Asi jste nepochopil, že dřív tam skoro každý šel pěšo (od lanovky z Pusteven), zatímco dnes to čím dál tím víc lidí absolvuje vsedě na elektrokole (kterému pak klesáním po silnici do Trojanovic částečně dobije baterii).

0/0
4.10.2016 22:25

M36a86r61t55i78n 54K97a17r67á23s33e76k 9858713678548

No i kdyby se ze dne na den vsechny osobaky vymenily za EV, tak nemusime vyrobit ani kWh elektriny navic.....

+1/0
4.10.2016 12:12

R56a39d70e89k 16N39e65u96m54a39n13n 5932492548565

aha;-D;-D;-D

0/0
4.10.2016 22:13

M83a24r16t11i15n 81K78a82r41á16s63e46k 9418633758338

Staci mene elektriny vyvezt

0/0
4.10.2016 23:19

M53a89r94t65i44n 66M45a51i95k31s63n11a48r 3514143668232

Nebojte, pro nasi domacnost mame 0 aut na 3 osoby :) takze to zatim snizujeme, takze az si koupime tohle nebo teslu, tak budeme mit 1. :)

0/0
4.10.2016 12:21

P65a49t61r78i70k 61S72v76o55b38o83d52a 3919331426775

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
4.10.2016 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.