Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen I.D. je lidový elektromobil budoucnosti. Tedy skoro

Jednou z největších premiér pařížského autosalonu bylo představení konceptu Volkswagen I.D., který ukazuje, jakým směrem se vydá VW se svými elektrickými vozy. V roce 2020 se I.D. přetaví v sériový model, který bude elektrickou alternativou k běžnému Volkswagenu Golf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L95i61b30o76r 44M57a42c32h80a85l80e11k 1854365715178

baterie udelaly pokrok predevsim u Samsungu Note7...

0/0
5.12.2016 21:40

K62a29r34e26l 61B28l38á21h24a 1355536351989

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
4.10.2016 22:53

P93e28t81r 78M25i59c72h76a92l 2360684401482

Až budou mít všichni elektromobily, budou místo benzinek elektrárny. :-)

0/0
4.10.2016 18:32

J12i15ř15í 98K51o90c72u25r64e23k 6335754405438

Až budou mít všichni auto na naftu, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na LPG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na CNG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou jezdit všichni na kole, budete klepat kosu. Kladivem. Na kozlíku.

0/0
4.10.2016 21:49

K43a90r65e29l 32B88l95á81h91a 1615296171219

je to možné

0/0
4.10.2016 22:54

M22a44r85t35i97n 56K30a79r36á16s19e36k 9128433358778

Na co elektrarny? Tech mame v CR s rezervou dost na to aby tu jezdilo klidne 100% osobaku na elektrinu....

Samo pokud nekdo prijde s konceptem ekonomicky efektivni male elektrarny, tak pri zastaravani starych velkych elektraren, se muzou stavet mensi dislokovane zdroje.

+2/0
5.10.2016 8:49

M63a68r54t49i29n 38K43a12r69á49s18e58k 9158333238468

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
4.10.2016 13:50

M32i83c61h13a29l 37N96o77v82á22k 9629649591209

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
4.10.2016 12:07

D94a86v62i55d 24P97e59n61k 4710928159515

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
4.10.2016 10:35

J32a37n 17H22r30u30z82a 8944898789597

Nákupy si nechám vozit taxíkem. Vyjde to levněji. (jezdím autíčkem za 200 tis.+ 4,5 l benzínu/100):-P

0/0
4.10.2016 12:36

J73a73k43u40b 56T70r46e25n79k 3478205382236

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
4.10.2016 10:14

J71a52n 76H98r47u71z32a 8894208239847

Ještě příplatek za benzínové topení. Nebo to budete mít jen na letní provoz?

0/0
4.10.2016 12:37

M74a49r74t10i42n 43K76a24r15á17s13e80k 9498643288148

No nejvice prodeju maji EV v norsku, verim ze to tam nejak vytopi i tak, ne jen pridavnym benzinovym topenim...

0/−1
4.10.2016 15:14

J10a56k88u71b 84F27e77i97f57a76r 7159959516179

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
4.10.2016 10:01

M36a83r63t29i55n 81K31a70r25á46s13e42k 9248183648488

Tak kdyz mensi golf zacina nekde na skoro 400 tis?

0/0
4.10.2016 12:01

J95a58k82u52b 27F88e62i33f23a88r 7319959116839

jenže golf má spalovací motor, tedy to není auto jen na popojíždění po městě a blízkém okolí.

+1/0
4.10.2016 12:58

M71a28r62t10i75n 95K84a44r72á31s77e84k 9738343808838

No tak on by ID mel stacit i na popojezdeni napriklad mezi Ostravou a Prahou, a v dobe kdy prijde na trhu by uz melo jit pouzit i pro obcasne cesty dal pres dobijeci stanice...

0/0
4.10.2016 13:13

J63a89k92u37b 18F46e68i63f19a93r 7109949426929

Tak teoretický dojezd by tomu samozřejmě napovídal, nicméně v momentě, kdy máte auto naložené, topíte nebo klimatizujete a pocukáváte v kolonách, je reálný dojezd třeba jen poloviční. A než bude na každé čerpačce také alespoň jedno místo pro rychlodobíjení, myslím že ještě uplyne hodně vody...alespoň v Česku.

0/−1
4.10.2016 13:20

M98a73r23t62i46n 70K94a54r64á72s10e73k 9478793958218

Jak casto stojite dlouhodobe v kolone s topenim? Ja jsem najel uz par set tisic km, a v takove situaci jsem snad nikdy nebyl.

Samotne pojizdeni v kolone EV vubec nevadi (ma v zasade lepsi dojezd pri snecim kolonvem tempu, nez pri vetsich rychlostech).

U aut se slusnou baterkou obecne uz ten efekt topeni/klimy neni nejak zasadni....

A na vystavbu zasuvek je casu dost, tohle auto pujde na trh tak za 5 let...

+2/0
4.10.2016 13:44

J77a59r87o18m47í42r 20K90r38á62l 4810929454669

Tohle je spíše srovnatelné s VW Polo. Od 310 tisíc. Ale i to je na lidové vozítko cena dost vysoká.

0/0
4.10.2016 19:02

M11a84r49t40i38n 78K21a60r71á44s22e67k 9458383648188

Auto s rozvorem passatu je srovnatelne s polem?

0/0
4.10.2016 22:10

J72a31r83d22a 82S32o45k53o83l 1616418121701

Lidové auto za lidovou cenu 8-o no nekup To !!

0/0
4.10.2016 9:02

K18a23r60e28l 15B97l87á96h48a 1675416651979

ovšem pokud to začne stát dotovat, pak to začne být zajímavé .

0/0
4.10.2016 22:57

J25o73s34e73f 74N61o73v54a19k 5718612536288

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
4.10.2016 9:01

J61i14ř85í 53E27r78b57e10n 1363144546837

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
4.10.2016 8:14

M20a58r20t83i33n 44F54i50l65i46p38c20z36y66k 3371191435633

Možná předhánělo "dynamikou" z 0-30km/h a to je asi tak vše.

0/0
4.10.2016 8:25

J14i88ř65í 61E78r36b92e62n 1233244856507

Elektromotory mají plný výkon i točivý moment k dispozici v celém spektru fyzicky dosažitelných otáček (a stejnosměrné motory mají maximální otáčky omezené jen třením), na rozdíl od spalovacích motorů.

A navíc tohle auto umělo couvat rychlostí 80 km/h ;-)

0/0
4.10.2016 22:21

M24i46r29e28k 90G51a24j43e34r 5471276989760

Takove couvani je stejne uzitecne jako rychlost 50 km/h u sekacky na travu.

0/0
5.10.2016 13:58

M95a66r57t42i89n 22K30a90r91á50s50e94k 9538963408578

No podstatne mensi BMW i3 ma taky 125 kW a rozhodne se neprevraci, je to ale slusna raketa po seslapnuti plynu, to jo...

+2/0
4.10.2016 12:02

J40a80n 40H36r78u94z23a 8734178489467

To je každý vehikl poháněný elektromotorem. I trolejbus.

0/0
4.10.2016 12:39

M66a28r29t78i50n 48K61a12r40á36s15e80k 9348733308338

No to fakt neni.... treba leaf, UP nebo tuplem stare iOny sice maji prijemny linearni zatah, ale zas nejak extra svetoborne to neni....

0/0
4.10.2016 12:41

J54i77ř77í 94E96r27b13e76n 1173454686507

Souhlas, 15Tr a 22Tr se dvěma hnanými podvozky umí na křižovatce vyrazit rychleji než kdekterý vytuněný bavorák...

0/0
4.10.2016 22:11

M26a70r43t68i81n 73K83o33t72a31l70a 8535158443387

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
4.10.2016 7:49

J26a14k75u58b 12F14e74i89f28a38r 7699509696119

no dobrý, ale ta cena je nesrovnatelná.

+2/0
4.10.2016 9:59

J25a11n 43H12r92u60z23a 8644708229517

Dík váze a hliníkové karoserii. Pokud budou dělat i ostatní výrobci aluminiová auta tak budou mít srovnatelný dojezd.

0/−1
4.10.2016 12:40

M10a45r98t81i56n 16K51a91r82á74s59e13k 9698193488218

No ale taky ten VW ID nema stat 3 mega....

To je jako se podivovat, ze noa generace fabie v roce 2020 bude mit vykon jen 80 kw, kdyz i par let stare ferrari ma vykon 400 kW....

+1/0
4.10.2016 13:41

M94a52r49t52i13n 42K63o71t15a68l20a 8125508763137

tesla za 4 roky taky nebude stat 3mega ;) novy model co vyjde ted, uz bude podstatne levnejsi

0/0
4.10.2016 15:02

M48a14r46t59i14n 38K90a46r81á62s97e76k 9288503518398

No nevyjde ted, pujde koupit tak za 3 roky, prvni dodavky kdyz to pujde dobre tak za rok a pul. A porad bude stat vyrazne vic (a nebude mit takovy dojezd jak model S)

+1/0
4.10.2016 15:06

S42t83a22n12i68s27l71a97v 96S12r44b19a 4505474418884

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
4.10.2016 7:43

J41a96k56u63b 65Š71a87f17a65n61d13a 7705497441851

To je nesmysl. Většina lidí nebude mít na 2-3 auta na osobu.

+3/0
4.10.2016 7:48

M53a63r27t79i69n 66F63i11l79i85p73c61z17y36k 3551361415253

Co dělají elektrokola na cyklostezkách?

+3/0
4.10.2016 8:26

M66i87c85h53a93l 74T75r21o34j93a12n 9650684378562

Co dělají elektrokola na cyklostezkách? Teď jsem na ni byl a všeho všudy jsem potkal tři a jeli stejně jako klasické kolo jen cyklista tolik "nefuněl".

+2/0
4.10.2016 8:27

S67t58a65n85i29s60l28a73v 43S55r83b78a 4975354108394

co dělají? z těch tří by tam dvě nebyla. šel někdo v létě Pustevny-Radhožď? před 5 lety pár ndašenců na kole, ostatní po svých, dneska na tři pěší připadá 1 na (elektro)kole. To samé se děje na Šumavě, v Krkonoších. Je to logické, pokud je něco dostupnějšího, tak je to více využíváno. Čím levnější elektrokolo, tím více elektrokol a tím více lidí prohánějící se třeba po horách, po cyklostezkách, všude.

+1/0
4.10.2016 14:43

J16i75ř38í 34K76o97c66u20r32e14k 6925554385168

RadhoŠŤ

Asi nebudete místní, což? Šel na známé turistické místo a vadilo mu, že jsou tam lidi. :-P

0/0
4.10.2016 21:46

J76i30ř15í 34E59r67b96e70n 1543954156687

Asi jste nepochopil, že dřív tam skoro každý šel pěšo (od lanovky z Pusteven), zatímco dnes to čím dál tím víc lidí absolvuje vsedě na elektrokole (kterému pak klesáním po silnici do Trojanovic částečně dobije baterii).

0/0
4.10.2016 22:25

M22a19r48t89i95n 23K98a93r71á58s91e97k 9328903608988

No i kdyby se ze dne na den vsechny osobaky vymenily za EV, tak nemusime vyrobit ani kWh elektriny navic.....

+1/0
4.10.2016 12:12

R75a95d56e35k 27N14e49u17m58a91n10n 5492712198155

aha;-D;-D;-D

0/0
4.10.2016 22:13

M83a38r71t38i53n 10K83a23r95á42s39e22k 9148703228368

Staci mene elektriny vyvezt

0/0
4.10.2016 23:19

M37a76r45t71i78n 98M58a43i93k15s97n82a47r 3304973538102

Nebojte, pro nasi domacnost mame 0 aut na 3 osoby :) takze to zatim snizujeme, takze az si koupime tohle nebo teslu, tak budeme mit 1. :)

0/0
4.10.2016 12:21

P49a86t23r92i28k 31S54v74o21b42o38d84a 3749371126875

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
4.10.2016 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.