Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P72a83t93r15i41k 42S28v19o73b58o19d80a 3459161206725

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
doporučit
4.10.2016 6:52

J94a94k76u69b 79F96e77i54f70a74r 7529809446899

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
doporučit
4.10.2016 10:01
Foto

J66i85ř63í 45K38r82á17k64o81r46a 9939183

"obzvlášť cestující vpředu se cítí až nečekaně vzdušně"

Taky se občas cítím vzdušně. Obzvlášť po luštěninách.

Kam na tyhle výrazy dneska novináři chodí... ;-D

+4/−1
doporučit
4.10.2016 5:27


M23i92c33h58a43l 11N26o16v94á43k 9569819481749

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
doporučit
4.10.2016 12:07

M16a49r43t65i89n 47K74o82t90a33l27a 8985768373647

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
doporučit
4.10.2016 7:49

J39i23ř39í 74E71r82b83e31n 1223414516647

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
doporučit
4.10.2016 8:14

M38a94r33t38i81n 95K63a75r67á31s25e56k 9568423408128

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
doporučit
4.10.2016 13:50
Foto

D98a41v43i33d 87P50e64n30k 4270168759905

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
doporučit
4.10.2016 10:35

J32a27k30u34b 47T82r46e87n66k 3938445132236

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
doporučit
4.10.2016 10:14

J61o95s18e96f 82N28o38v52a81k 5318802966278

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
doporučit
4.10.2016 9:01

J75a86n 40K13o21n74v29a71l53i50n11k89a 5180731951515

To auto bude hnusné, blbé a drahé - jako i3.

+2/−7
doporučit
4.10.2016 6:48

S44t15a95n40i20s36l54a56v 32S44r87b47a 4485504948494

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
doporučit
4.10.2016 7:43

K37a30r16e58l 57B63l82á69h82a 1505186551179

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
doporučit
4.10.2016 22:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.