Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen I.D. je lidový elektromobil budoucnosti. Tedy skoro

Jednou z největších premiér pařížského autosalonu bylo představení konceptu Volkswagen I.D., který ukazuje, jakým směrem se vydá VW se svými elektrickými vozy. V roce 2020 se I.D. přetaví v sériový model, který bude elektrickou alternativou k běžnému Volkswagenu Golf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L54i44b88o37r 56M87a70c37h95a42l93e89k 1484455965308

baterie udelaly pokrok predevsim u Samsungu Note7...

0/0
5.12.2016 21:40

K50a17r28e33l 66B95l48á64h43a 1685336931939

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
4.10.2016 22:53

P73e40t85r 93M68i89c19h72a42l 2820544821322

Až budou mít všichni elektromobily, budou místo benzinek elektrárny. :-)

0/0
4.10.2016 18:32

J49i12ř93í 27K48o65c65u35r11e36k 6785154795138

Až budou mít všichni auto na naftu, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na LPG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na CNG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou jezdit všichni na kole, budete klepat kosu. Kladivem. Na kozlíku.

0/0
4.10.2016 21:49

K36a69r13e88l 90B32l72á61h72a 1705946541719

je to možné

0/0
4.10.2016 22:54

M65a43r56t47i37n 23K92a62r64á20s60e46k 9838913108558

Na co elektrarny? Tech mame v CR s rezervou dost na to aby tu jezdilo klidne 100% osobaku na elektrinu....

Samo pokud nekdo prijde s konceptem ekonomicky efektivni male elektrarny, tak pri zastaravani starych velkych elektraren, se muzou stavet mensi dislokovane zdroje.

+2/0
5.10.2016 8:49

M91a29r37t43i88n 81K93a37r12á50s55e61k 9458223128948

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
4.10.2016 13:50

M74i14c92h64a15l 81N16o48v46á55k 9879429881949

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
4.10.2016 12:07
Foto

D38a66v61i11d 35P85e13n54k 4250738239295

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
4.10.2016 10:35

J14a48n 41H98r35u61z69a 8144838489787

Nákupy si nechám vozit taxíkem. Vyjde to levněji. (jezdím autíčkem za 200 tis.+ 4,5 l benzínu/100):-P

0/0
4.10.2016 12:36

J96a60k26u25b 44T78r82e98n86k 3878655932666

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
4.10.2016 10:14

J29a55n 26H73r38u23z12a 8664778129377

Ještě příplatek za benzínové topení. Nebo to budete mít jen na letní provoz?

0/0
4.10.2016 12:37

M90a74r32t36i83n 93K57a95r12á14s91e95k 9508473348568

No nejvice prodeju maji EV v norsku, verim ze to tam nejak vytopi i tak, ne jen pridavnym benzinovym topenim...

0/−1
4.10.2016 15:14

J64a57k97u83b 35F64e41i22f47a95r 7759469646929

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
4.10.2016 10:01

M61a32r31t12i23n 77K10a79r71á95s22e43k 9668823358968

Tak kdyz mensi golf zacina nekde na skoro 400 tis?

0/0
4.10.2016 12:01

J30a71k33u31b 15F25e39i77f79a35r 7279349526579

jenže golf má spalovací motor, tedy to není auto jen na popojíždění po městě a blízkém okolí.

+1/0
4.10.2016 12:58

M38a25r82t63i18n 25K58a85r54á71s34e42k 9548843168348

No tak on by ID mel stacit i na popojezdeni napriklad mezi Ostravou a Prahou, a v dobe kdy prijde na trhu by uz melo jit pouzit i pro obcasne cesty dal pres dobijeci stanice...

0/0
4.10.2016 13:13

J83a69k26u35b 62F18e63i39f94a40r 7609969806179

Tak teoretický dojezd by tomu samozřejmě napovídal, nicméně v momentě, kdy máte auto naložené, topíte nebo klimatizujete a pocukáváte v kolonách, je reálný dojezd třeba jen poloviční. A než bude na každé čerpačce také alespoň jedno místo pro rychlodobíjení, myslím že ještě uplyne hodně vody...alespoň v Česku.

0/−1
4.10.2016 13:20

M61a70r12t90i69n 94K18a24r35á95s81e47k 9188253158568

Jak casto stojite dlouhodobe v kolone s topenim? Ja jsem najel uz par set tisic km, a v takove situaci jsem snad nikdy nebyl.

Samotne pojizdeni v kolone EV vubec nevadi (ma v zasade lepsi dojezd pri snecim kolonvem tempu, nez pri vetsich rychlostech).

U aut se slusnou baterkou obecne uz ten efekt topeni/klimy neni nejak zasadni....

A na vystavbu zasuvek je casu dost, tohle auto pujde na trh tak za 5 let...

+2/0
4.10.2016 13:44

J39a83r15o55m91í71r 49K45r32á53l 4550659384559

Tohle je spíše srovnatelné s VW Polo. Od 310 tisíc. Ale i to je na lidové vozítko cena dost vysoká.

0/0
4.10.2016 19:02

M17a94r55t59i41n 72K44a72r77á54s63e81k 9778553398538

Auto s rozvorem passatu je srovnatelne s polem?

0/0
4.10.2016 22:10

J93a38r42d23a 91S52o81k75o59l 1326858951451

Lidové auto za lidovou cenu 8-o no nekup To !!

0/0
4.10.2016 9:02

K77a32r68e77l 12B51l35á80h78a 1695976601829

ovšem pokud to začne stát dotovat, pak to začne být zajímavé .

0/0
4.10.2016 22:57

J34o73s81e56f 98N71o90v68a71k 5768202976118

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
4.10.2016 9:01

J22i66ř23í 45E48r30b62e95n 1273324766847

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
4.10.2016 8:14

M42a77r16t83i25n 36F90i86l21i72p21c77z98y48k 3601321625303

Možná předhánělo "dynamikou" z 0-30km/h a to je asi tak vše.

0/0
4.10.2016 8:25

J33i96ř86í 42E78r58b70e79n 1673844936697

Elektromotory mají plný výkon i točivý moment k dispozici v celém spektru fyzicky dosažitelných otáček (a stejnosměrné motory mají maximální otáčky omezené jen třením), na rozdíl od spalovacích motorů.

A navíc tohle auto umělo couvat rychlostí 80 km/h ;-)

0/0
4.10.2016 22:21

M87i34r61e92k 12G53a68j91e86r 5431416919270

Takove couvani je stejne uzitecne jako rychlost 50 km/h u sekacky na travu.

0/0
5.10.2016 13:58

M95a40r31t58i37n 57K51a28r28á82s25e61k 9798573818868

No podstatne mensi BMW i3 ma taky 125 kW a rozhodne se neprevraci, je to ale slusna raketa po seslapnuti plynu, to jo...

+2/0
4.10.2016 12:02

J38a92n 21H37r49u91z52a 8914148789717

To je každý vehikl poháněný elektromotorem. I trolejbus.

0/0
4.10.2016 12:39

M96a11r36t31i52n 28K50a91r25á38s87e50k 9888633478398

No to fakt neni.... treba leaf, UP nebo tuplem stare iOny sice maji prijemny linearni zatah, ale zas nejak extra svetoborne to neni....

0/0
4.10.2016 12:41

J96i13ř51í 82E35r84b75e34n 1623834196397

Souhlas, 15Tr a 22Tr se dvěma hnanými podvozky umí na křižovatce vyrazit rychleji než kdekterý vytuněný bavorák...

0/0
4.10.2016 22:11

M67a46r20t30i86n 65K97o35t23a13l53a 8645788303607

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
4.10.2016 7:49

J43a20k52u28b 22F20e13i12f13a50r 7409429106969

no dobrý, ale ta cena je nesrovnatelná.

+2/0
4.10.2016 9:59

J83a47n 26H42r74u67z61a 8544778209307

Dík váze a hliníkové karoserii. Pokud budou dělat i ostatní výrobci aluminiová auta tak budou mít srovnatelný dojezd.

0/−1
4.10.2016 12:40

M26a37r18t19i47n 52K56a22r81á32s69e83k 9638583958578

No ale taky ten VW ID nema stat 3 mega....

To je jako se podivovat, ze noa generace fabie v roce 2020 bude mit vykon jen 80 kw, kdyz i par let stare ferrari ma vykon 400 kW....

+1/0
4.10.2016 13:41

M93a90r18t76i61n 95K32o72t71a20l63a 8805458233267

tesla za 4 roky taky nebude stat 3mega ;) novy model co vyjde ted, uz bude podstatne levnejsi

0/0
4.10.2016 15:02

M76a77r60t60i65n 35K90a81r33á13s34e89k 9598413898148

No nevyjde ted, pujde koupit tak za 3 roky, prvni dodavky kdyz to pujde dobre tak za rok a pul. A porad bude stat vyrazne vic (a nebude mit takovy dojezd jak model S)

+1/0
4.10.2016 15:06

S60t51a96n76i90s28l24a72v 32S45r10b42a 4845564348494

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
4.10.2016 7:43

J19a21k15u12b 27Š45a78f79a26n39d56a 7205357151491

To je nesmysl. Většina lidí nebude mít na 2-3 auta na osobu.

+3/0
4.10.2016 7:48

M48a68r85t73i31n 14F32i22l26i35p63c82z74y16k 3751191115663

Co dělají elektrokola na cyklostezkách?

+3/0
4.10.2016 8:26

M33i56c73h83a64l 64T50r40o91j74a72n 9820454918162

Co dělají elektrokola na cyklostezkách? Teď jsem na ni byl a všeho všudy jsem potkal tři a jeli stejně jako klasické kolo jen cyklista tolik "nefuněl".

+2/0
4.10.2016 8:27

S16t52a32n58i51s83l11a50v 34S41r80b23a 4225664638894

co dělají? z těch tří by tam dvě nebyla. šel někdo v létě Pustevny-Radhožď? před 5 lety pár ndašenců na kole, ostatní po svých, dneska na tři pěší připadá 1 na (elektro)kole. To samé se děje na Šumavě, v Krkonoších. Je to logické, pokud je něco dostupnějšího, tak je to více využíváno. Čím levnější elektrokolo, tím více elektrokol a tím více lidí prohánějící se třeba po horách, po cyklostezkách, všude.

+1/0
4.10.2016 14:43

J75i72ř45í 29K38o40c46u11r61e26k 6565294665568

RadhoŠŤ

Asi nebudete místní, což? Šel na známé turistické místo a vadilo mu, že jsou tam lidi. :-P

0/0
4.10.2016 21:46

J74i94ř71í 18E11r32b40e26n 1943604796347

Asi jste nepochopil, že dřív tam skoro každý šel pěšo (od lanovky z Pusteven), zatímco dnes to čím dál tím víc lidí absolvuje vsedě na elektrokole (kterému pak klesáním po silnici do Trojanovic částečně dobije baterii).

0/0
4.10.2016 22:25

M25a42r80t63i10n 15K59a92r59á70s77e38k 9258393788858

No i kdyby se ze dne na den vsechny osobaky vymenily za EV, tak nemusime vyrobit ani kWh elektriny navic.....

+1/0
4.10.2016 12:12

R39a22d53e63k 48N72e25u34m92a54n19n 5872942148645

aha;-D;-D;-D

0/0
4.10.2016 22:13

M43a95r96t23i50n 49K80a90r41á86s85e92k 9748883218248

Staci mene elektriny vyvezt

0/0
4.10.2016 23:19

M51a61r62t86i79n 31M11a48i84k29s36n98a60r 3424443688652

Nebojte, pro nasi domacnost mame 0 aut na 3 osoby :) takze to zatim snizujeme, takze az si koupime tohle nebo teslu, tak budeme mit 1. :)

0/0
4.10.2016 12:21

P25a68t50r29i35k 24S51v43o25b39o23d98a 3909331926165

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
4.10.2016 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.