Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a76r50e89k 68J72a57n55e67č72k23a 1287156493521

Jak mám japonské vozy rád, tak tohle kluci z Hondy nevychytali. Sem tam se něco na ní taky odkládá a tady se obávám, že to velmi snadno propadne mezi roletku a zadní sedadla, čili slouží to pouze jako clona, aby nebylo vidět do kufru. To i shrnovací kombíková roletka zvládne na sobě něco udržet, když je potřeba na ní něco nouzově za jízdy odložit. Nejdříve Honda zruší sklopné zadní sedáky a teď dají takovou roletku, asi propouštějí schopné japonské konstruktéry a místo nich dosadili evropské manažery optimalizace nákladů Rv

+8/0
doporučit
4.10.2016 15:01

L24u45d41v73í27k 63G57a73j21d79o95š10í40k 2385413684642

Myslím, že ten problém je někde jinde než v tom, že roletku není kam dát (pevný dekl je obvykle daleko horší zavazadlo).

Potíž je v ergonomii, protože posouvat něco zleva doprava (nebo opačně) proti odporu pružiny je nesko namáhavější, než to přitahovat k sobě. To navíc umocňuje fakt, že délka roletky je o dost větší než obvykle a tedy i navíjecí pružina bude mít větší sílu.

+4/0
doporučit
4.10.2016 16:28

J97a24k51u28b 36T31u14r96e47k 9935655786735

Proč je do článku o Hondě zase podsunuta Škoda?

+2/0
doporučit
4.10.2016 14:03


F84r42a11n90t60i77š29e23k 65M81i91c12h38a20l72i72c27a 8276368145586

Nezlobte se na mě, je to horší než klasika. Nejlepší konstrukci má MAZDA CX5, tam se o roletku nemusíte vůbec starat, je upevněná na pátých dveřích a jde s nimi krásně nahoru.

+2/0
doporučit
4.10.2016 12:14

J30a89n 97K34r86u23p36k75a 4786688915932

Na Honde je mi sympaticke, ze si veci dela v mnoha ohledech jinak a vymysli mnoho svych, originalnich reseni. Takove firmy je treba podporovat R^ Jasne, ze vzdy se trefi do vkusu vetsiny (at uz to jsou dosavadni atmosfery, design poslednich tri generaci Civicu), ale o to vetsi pocit vyjimecnosti pak majitele techto aut muzou mit.

+1/0
doporučit
5.10.2016 8:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.