- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jo dobrý, ale...
nyní máte pevné hrany ty dlouhé, dlouhé - u opěradek a u okna je uchycení oné rolety...
nově máte hrany na bocích, a konec směrem k sedadlu či oknu je měkký...
Tedy roletka se vůbec už nehodí k žádnému ukládání ničeho. Ani plata vajec
Což ostatně by se z pohledu bezpečnosti v autě samozřejmě dělat nemělo = tedy současná roletka plní jen gunkci zakrývací obsah zavazadelníku. Pak je jedno jak je nestabilní... je tedy otázkou, proč tam roletku dávat, nebo proč neudělat takovou, co se "natáhne" nad zavazadelníkem sama?
Na Honde je mi sympaticke, ze si veci dela v mnoha ohledech jinak a vymysli mnoho svych, originalnich reseni. Takove firmy je treba podporovat Jasne, ze vzdy se trefi do vkusu vetsiny (at uz to jsou dosavadni atmosfery, design poslednich tri generaci Civicu), ale o to vetsi pocit vyjimecnosti pak majitele techto aut muzou mit.
To mě hrozně mrzelo. Než jsem vyrostl, už Peugeot 206 cabrio či první generace UFO Civicu byly moc starý na to to kupovat i kdyby ojetý
teď ještě jestli při převrácení vozidla udrží totéž co ta co byla vzadu napevno a shrnovala se ke dveřím
Myslím, že ten problém je někde jinde než v tom, že roletku není kam dát (pevný dekl je obvykle daleko horší zavazadlo).
Potíž je v ergonomii, protože posouvat něco zleva doprava (nebo opačně) proti odporu pružiny je nesko namáhavější, než to přitahovat k sobě. To navíc umocňuje fakt, že délka roletky je o dost větší než obvykle a tedy i navíjecí pružina bude mít větší sílu.
A ten dekl jde vzdycky dat podel operadel zadnich sedadel...
No to je mi novinka, já měl kdysi u Renaulta z 80let natahovací plachtičku(ubrus) a bylo to...
Jak mám japonské vozy rád, tak tohle kluci z Hondy nevychytali. Sem tam se něco na ní taky odkládá a tady se obávám, že to velmi snadno propadne mezi roletku a zadní sedadla, čili slouží to pouze jako clona, aby nebylo vidět do kufru. To i shrnovací kombíková roletka zvládne na sobě něco udržet, když je potřeba na ní něco nouzově za jízdy odložit. Nejdříve Honda zruší sklopné zadní sedáky a teď dají takovou roletku, asi propouštějí schopné japonské konstruktéry a místo nich dosadili evropské manažery optimalizace nákladů
Na druhou stranu do úrovně horní hrany opěradel z důvodů bezpečnosti nemáte co odkládat žádné předměty. Pokud se tím budete řídit, takováhle roletka vám nemůže vadit.
Proč je do článku o Hondě zase podsunuta Škoda?
Aby se zdůraznilo, že má bezkonkurenčně velký zavazadelník....
Nezlobte se na mě, je to horší než klasika. Nejlepší konstrukci má MAZDA CX5, tam se o roletku nemusíte vůbec starat, je upevněná na pátých dveřích a jde s nimi krásně nahoru.
upevněno je to podélně, roztahuje se to napříč....