Diskuze
Rallyová monstra neměla limity. Jejich krátkou kariéru uťaly tragédie
Děkujeme za pochopení.
S59e48i18d86l 11P17e26t85r
Byly to doby, kdy automobilky předváděly svou technickou a technologickou vyspělost na závodním poli a současně něco z toho jim zpravidla jako by-product posloužilo i pro běžnou sériovou produkci.
Dnes je však jak sériová tak "závodní" produkce svázána tolika předpisy a byrokracií a zároveň zdeformována dotacemi, že v podstatě "autosport " již zcela pozbyl na významu ...
J19i49ř12í 79S72c67h79w66a64c92h
ty s tím tedy krouťíš.....
takže z těch "monster" se do skutečné produkce něco přenášelo....
a dnes z aut, co mají skutečné produkci mnohem blíže se nic nepřenáší?
K82r65y44š86t58o65f 47M63a22l31o16c80h
Jak řekl Juha Kankkunen.. WRC je pro kluky, skupina B byla pro muže... Tyhle závody byly pro mě ty bezkonkurenčně nejlepší. A zatím se jim nic ani nepřiblížo, a pravděpodobně ani nic nepřiblíží
K97a68r18e42l 48M34a44l68ý
Foto 16/26, to hlinikove je nadobka ostrikovace?
J56i76ř62í 67S67c94h43w34a32c54h
ne není, to je várnice s čajem.....na dlouhé přejezdy a erzety
M23i87l13o13š 72J69i73r20á12k
Možná by taky stálo za zmínku, že Ferrari se také chtělo zúčastnit kategorie B a vyvíjelo proto Ferrari 288 GTO (pro mě určitě nejkrásnější Ferrari) ale právě díky tragickým nehodám se svého startu nedočkalo.
M15i27l67a23n 75B90u53b27e16n47i20k
Taky jsem si nestastneho obratu hned vsiml.
T25o81m85á54š 29D38u44š61e73k
Konstruktéři tehdy v 80. letech předběhli dobu a formule, vozy rallye i motocykly byly rychlejší, než tehdejší okruhy a tratě snesly. Tragické havárie byly na dnešní poměry časté- umírali piloti i diváci. Bohužel nešlo jinak než zpomalit a zvýšit bezpečnostní opatření. Ti, komu dnešní závody připadají sterilní, mají pravdu. Na druhé straně se výjimečně setkají s tím, že jejich oblíbený pilot nepřežije závod. Někteří mí oblíbenci tohle štěstí neměli- z F1 Tom Pryce, Gilles Villeneuve, Ronnie Ptereson...
V93l45a73d25i41m59í70r 42V15á38v78r30a
Neřekl bych, že to bylo tehdejšími okruhy nebo tratěmi. Spíš výkon předběhl mílovými kroky vývoj podvozku. Dnešní vozy dokáží být na stejných tratích rychlejší a bezpečnější právě díky skvělým podvozkům, které dokáží leccos pobrat. Tehdejší zavěšení a tlumiče včetně brzd tak skvělé vlastnosti neměly a to byla často příčina smrtelných nehod.
J16a63n 93K55r74p36e22c
pro tvurce popisku u fotek. privazte si ruzovou pentlicku na levou ruku a modrou na pravou, at vite ktera je ktera a neplete se vam to.
J28a52n 67J71e91ž85e20k
> Vzhledem k britské produkci byly všechny vyrobené kusy samozřejmě levostranné.
Těžko říct, jak to autor myslel. Ale možná chtěl říct, že auto s pravostranným řízením je levostranné (jezdící vlevo).
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!