Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stylová hromada harampádí. Italský bobber je moderní sportovec

Vezměte bytelnou motorku klasických tvarů a po vzoru kluků z Obecné školy z ní vyházejte vše, co vám připadá nepotřebné. Zachovejte jenom základní funkce nezbytné k jízdě a uřízněte zhruba v polovině zadní blatník. Právě jste vyrobili bobber. Podívejme se, jak tutéž výzvu zvládl tradiční italský výrobce Moto Guzzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S65e50i44d72l 36P92e56t16r 1281341615914

Šmárjá, to je slátanina. Nejdřív bombastický úvod, jak je to stroj ořezaný na dřeň, z textu pak vyplývá, že jediný co se řízlo byl zadní blatník a naopak je nacpaný všemi myslitelnými fičurami a prodrátovaný se složitostí atomové ponorky..

Pak detaily:

"dokáže někdy nepěkně začarovat se zapalováním" ...Ne autore, výkon se omezuje když už , tak vstřikováním ...

" kuželová soukolí ... až 20% výkonu" - ono jich je na tom kardanu více? 8-o vždyť motor je podélně, ne? No a "20% ztrát" jste našel kde? Jen to uchladit by znamenalo aby talíř s hruškou měly svůj vlastní chladič ..

Ze zbytku článku však vyplývá, že Vás daleko více baví, že jste se svezl na dalším jezdícím playstationu a tudíž asi nic jiného čekat nelze ...:-)

+4/0
10.10.2016 11:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.