Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na baterie už umí jezdit i čtyřdveřový Smart

Německý výrobce mikroaut v Paříži představil novou, v pořadí už čtvrtou generaci městského elektromobilu s názvem Smart Electric Drive. Provoz s lokálně nulovými emisemi teď automobilka nabízí nejen u obou dvoumístných modelů ForTwo a ForTwo Cabrio, ale poprvé i pro čtyřmístnou verzi ForFour.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e42t80r 72M29i53c63h20a72l 2170224761572

S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.

0/0
9.10.2016 14:10

P30e26t98r 21B73á34č67a 8295506915295

Oktavku předjede i smart ;-D

0/0
9.10.2016 14:59

P68e48t92e75r 54V11a96ň49u45š56a27n26i36k 4177946296742

jak nekdo v takovem mue jezdit...8-o

+2/0
9.10.2016 8:31

J25i55ř77í 21V36a88c63e20k 9448838736725

Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...

+1/0
8.10.2016 19:16
Foto

V96o21j97t50ě61c13h 80P60a87v64l70í20k 5724411114128

Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...

0/0
8.10.2016 23:35

J98i72ř13í 77V14a92c13e94k 9248178426585

Nevím jestli čteme stejný článek, ale já v textu našel jen informaci o čtyřmístném, ale o čtyřdvéřovém ani slovo. :-)

0/0
8.10.2016 23:55

J38a64n 19H27r32u76z48a 8444298759737

K čemu by to u dvousedadlového vozítka bylo? Jinak hmotnost benzínové verze je 750 kg což je jen o 40 kg méně než mají čtyřsedadlová autíčka z Kolína s 5 dveřmi. Internet i tento článek tají kolik váží elektrická verze. Pak bychom třeba zjistili, že ekologičtější a energii šetřící je typ se spalovacím motorem, když spotřeba energie se od hmotnosti odvíjí a pak tam hraje roli účinnost (uhelná elektrárna ě přenos elektřiny, ztráty v akumulátoru i elektromotoru).;-)

+1/0
9.10.2016 15:05

I13v24a68n 86M59a83r66e48k 6934878612

Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? ! 8-o

+5/−2
8.10.2016 17:56

J21i70ř79í 95K67o13c18u12r36e54k 6705314325328

Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.

+2/−1
8.10.2016 21:02
Foto

V54o53j86t94ě92c65h 81P32a97v98l62í45k 5164531204568

Na benzínový motor taky jezdili už Laurin s Klementem ...

0/0
8.10.2016 23:36

J67a47n 69H75r53u48z46a 8354188449367

Elektroautomobil tu je víc jak 200 let a před cca 110 roky překonal 100 km/hod. Z hlediska principu žádný pokrok. Jen regulace a lionky.

0/0
9.10.2016 15:07

J26o49s29e42f 92Š45o63l14t39e79s 8534118310783

Ano, elektronické řízení indukčních motorů v podstatě není žádný pokrok, že? ;)

0/0
9.10.2016 21:29

M87a71r79c43e32l 96P63a91v78l85í33k 7601554778169

už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.

+1/0
8.10.2016 17:46

M17a61r85e57k 39V65o82k78á66l 1686984515489

"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "

vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...

+2/−2
8.10.2016 17:12

M80a76r24c45e47l 96P65a75v65l91í85k 7471714348699

je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...

vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".

takže by to utrpením byť nemalo.

+1/0
8.10.2016 17:51

J42a18n 41H89r85u97z31a 8284668529917

Stačí se dostat v mrazu do dvojhodinové zácpy.;-D

0/0
9.10.2016 15:09

J23i14ř92í 23S73c32h54w24a20c12h 8718864238586

hmm za dvě hodiny topení spotřebuje tak 20 procent kapacit baterie. To V8 spotřebuje asi tak třetinu nádrže

0/0
9.10.2016 19:05

F21r40a51n68t98i20š67e40k 22I45n57g37r 6192650507

třetina nádrže se mi moc nezdá..Auta s V8 budou mít nádrže tak kolem 60l minimálně, což by znamenalo že jen nastartované by žraly tak 10l/hod. To je snad víc, než spotřeba při stokilometrové rychlosti..

0/0
9.10.2016 20:33

J59o58s56e92f 55Š82o61l81t52e28s 8634918560243

Za dvě hodiny topení padne u nových vozidel cca 5 % kapacity baterie, protože mají tepelné čerpadlo.

0/0
9.10.2016 21:30
Foto

J67i70ř31í 28D41v73o67ř79á58k 5665419330818

1835 . První elekromobil .

+1/0
8.10.2016 16:35

P91e57t64r 45B23á87č73a 8605536255935

Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.

Kvalitka R^

+4/−1
8.10.2016 11:39

A66n74t59o57n97í49n 45S27v20o26b54o73d36a 3184773909822

než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)

0/−2
8.10.2016 13:50
Foto

J78i98ř88í 60D32v10o68ř34á87k 5825499130828

Propadne kanálovou mříží ? Nebo ho odnese holub ?

+7/0
8.10.2016 16:37

J62o23s55e37f 61Š65o24l20t80e19s 8314238220653

Můžeme si dát souboj. Já s BMW i3 proti čemukoliv, co máte ve spalovací verzi doma ve stylu kdo bude dřív na dalších světlech při dodržování předpisů.

+1/−1
8.10.2016 17:09

J46a82n 37H36r45u96z90a 8804548359427

Pane i trolejbus je rychlejší než Škodovka. To je vlastnost elektromotorů. Když příjde na dojezd při trvale vysoké rychlosti je ten krám v koncích. A spotřeba energie na rozpohybování 600 kg baterií je také strašně ekologická. BMW asi bude jiná kategorie a za jeho cenu si můžu pořídit 5 nových aut. I tak se po ujetí 300 km na dálnici v zácpě v zimě moc neohřejete, pokud tam nemáte benzínový agregát.

0/0
9.10.2016 15:15

P44a73v89e32l 20Š66e95d23l37b62a40u28e98r 7568211752725

Co třeba Impreza? A pak na sněhu v horách?

0/0
9.10.2016 21:24

J96o88s67e46f 19Š44o32l51t59e55s 8144168900813

Impreza STi by to asi dala. A na sněhu by to byla plichta, protože i3 má poměrně těžký zadek díky bateriím.

0/0
9.10.2016 21:28

M68i29r93e27k 90G34a86j70e52r 5341106849130

Ano, elektroauta jsou urcene predevsim do mesta. Na cestu do hor nebo dlouhou streku stejne jeste potrebujete druhe auto. Jina situace bude za 15 let.

0/0
8.10.2016 22:25

A15n63t38o79n34í30n 28S83v64o67b95o34d39a 3664803609202

Žena má městské auto, já i syn máme větší auta, ženě by se líbilo elektroauto, od elektroměru to má ke garážovému stání metr :-), do kanceláře pod dvacet km

0/0
8.10.2016 22:47

P91a17v45e80l 71R98i15e39d29l 4514847361459

Pěkné.

0/0
8.10.2016 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.