Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na baterie už umí jezdit i čtyřdveřový Smart

Německý výrobce mikroaut v Paříži představil novou, v pořadí už čtvrtou generaci městského elektromobilu s názvem Smart Electric Drive. Provoz s lokálně nulovými emisemi teď automobilka nabízí nejen u obou dvoumístných modelů ForTwo a ForTwo Cabrio, ale poprvé i pro čtyřmístnou verzi ForFour.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e60t30r 14M28i16c72h31a83l 2590354891382

S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.

0/0
9.10.2016 14:10

P48e41t68r 54B64á89č73a 8845846435565

Oktavku předjede i smart ;-D

0/0
9.10.2016 14:59

P63e84t47e70r 85V68a27ň76u95š64a20n88i43k 4887676526732

jak nekdo v takovem mue jezdit...8-o

+2/0
9.10.2016 8:31

J49i95ř12í 15V76a46c73e89k 9938858206685

Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...

+1/0
8.10.2016 19:16
Foto

V48o84j90t27ě72c49h 42P67a12v44l24í41k 5574931734378

Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...

0/0
8.10.2016 23:35

J51i35ř64í 96V47a98c44e87k 9418508866475

Nevím jestli čteme stejný článek, ale já v textu našel jen informaci o čtyřmístném, ale o čtyřdvéřovém ani slovo. :-)

0/0
8.10.2016 23:55

J72a79n 91H81r17u18z56a 8784288719707

K čemu by to u dvousedadlového vozítka bylo? Jinak hmotnost benzínové verze je 750 kg což je jen o 40 kg méně než mají čtyřsedadlová autíčka z Kolína s 5 dveřmi. Internet i tento článek tají kolik váží elektrická verze. Pak bychom třeba zjistili, že ekologičtější a energii šetřící je typ se spalovacím motorem, když spotřeba energie se od hmotnosti odvíjí a pak tam hraje roli účinnost (uhelná elektrárna ě přenos elektřiny, ztráty v akumulátoru i elektromotoru).;-)

+1/0
9.10.2016 15:05

I48v34a83n 71M14a81r69e57k 6824728452

Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? ! 8-o

+5/−2
8.10.2016 17:56

J47i67ř30í 23K30o48c50u12r84e31k 6625944945328

Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.

+2/−1
8.10.2016 21:02
Foto

V52o41j33t49ě46c93h 19P79a64v26l71í62k 5374391164708

Na benzínový motor taky jezdili už Laurin s Klementem ...

0/0
8.10.2016 23:36

J92a14n 74H37r41u33z61a 8934868179387

Elektroautomobil tu je víc jak 200 let a před cca 110 roky překonal 100 km/hod. Z hlediska principu žádný pokrok. Jen regulace a lionky.

0/0
9.10.2016 15:07

J25o85s48e85f 39Š88o49l61t50e45s 8174458780363

Ano, elektronické řízení indukčních motorů v podstatě není žádný pokrok, že? ;)

0/0
9.10.2016 21:29

M67a13r14c50e67l 21P20a95v24l37í58k 7291674898289

už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.

+1/0
8.10.2016 17:46

M79a39r61e39k 64V92o92k25á40l 1416734875779

"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "

vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...

+2/−2
8.10.2016 17:12

M65a34r85c67e95l 10P72a30v56l53í29k 7951274298719

je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...

vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".

takže by to utrpením byť nemalo.

+1/0
8.10.2016 17:51

J21a36n 20H31r58u42z69a 8164548169237

Stačí se dostat v mrazu do dvojhodinové zácpy.;-D

0/0
9.10.2016 15:09

J43i73ř86í 73S18c93h33w42a40c88h 8518894338666

hmm za dvě hodiny topení spotřebuje tak 20 procent kapacit baterie. To V8 spotřebuje asi tak třetinu nádrže

0/0
9.10.2016 19:05

F27r97a32n85t42i42š46e72k 31I14n13g31r 6512390447

třetina nádrže se mi moc nezdá..Auta s V8 budou mít nádrže tak kolem 60l minimálně, což by znamenalo že jen nastartované by žraly tak 10l/hod. To je snad víc, než spotřeba při stokilometrové rychlosti..

0/0
9.10.2016 20:33

J94o27s40e61f 81Š65o97l43t82e44s 8354718830883

Za dvě hodiny topení padne u nových vozidel cca 5 % kapacity baterie, protože mají tepelné čerpadlo.

0/0
9.10.2016 21:30
Foto

J82i69ř46í 86D63v41o43ř47á30k 5225729750708

1835 . První elekromobil .

+1/0
8.10.2016 16:35

P52e82t69r 86B51á93č97a 8445706205385

Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.

Kvalitka R^

+4/−1
8.10.2016 11:39

A50n11t28o64n48í50n 17S70v62o83b47o44d65a 3444873969102

než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)

0/−2
8.10.2016 13:50
Foto

J57i96ř28í 87D15v94o55ř59á22k 5575839770858

Propadne kanálovou mříží ? Nebo ho odnese holub ?

+7/0
8.10.2016 16:37

J53o22s58e17f 45Š61o22l78t97e79s 8144128230853

Můžeme si dát souboj. Já s BMW i3 proti čemukoliv, co máte ve spalovací verzi doma ve stylu kdo bude dřív na dalších světlech při dodržování předpisů.

+1/−1
8.10.2016 17:09

J14a47n 13H51r62u95z96a 8864738919497

Pane i trolejbus je rychlejší než Škodovka. To je vlastnost elektromotorů. Když příjde na dojezd při trvale vysoké rychlosti je ten krám v koncích. A spotřeba energie na rozpohybování 600 kg baterií je také strašně ekologická. BMW asi bude jiná kategorie a za jeho cenu si můžu pořídit 5 nových aut. I tak se po ujetí 300 km na dálnici v zácpě v zimě moc neohřejete, pokud tam nemáte benzínový agregát.

0/0
9.10.2016 15:15

P44a16v71e14l 36Š92e33d91l75b39a35u84e58r 7988351832315

Co třeba Impreza? A pak na sněhu v horách?

0/0
9.10.2016 21:24

J58o26s23e85f 91Š18o50l22t18e15s 8304818870663

Impreza STi by to asi dala. A na sněhu by to byla plichta, protože i3 má poměrně těžký zadek díky bateriím.

0/0
9.10.2016 21:28

M47i66r66e10k 55G49a74j71e85r 5801196469560

Ano, elektroauta jsou urcene predevsim do mesta. Na cestu do hor nebo dlouhou streku stejne jeste potrebujete druhe auto. Jina situace bude za 15 let.

0/0
8.10.2016 22:25

A77n62t54o52n37í21n 75S37v56o77b63o52d96a 3314913279872

Žena má městské auto, já i syn máme větší auta, ženě by se líbilo elektroauto, od elektroměru to má ke garážovému stání metr :-), do kanceláře pod dvacet km

0/0
8.10.2016 22:47

P12a20v86e72l 87R28i90e97d78l 4444567861409

Pěkné.

0/0
8.10.2016 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.