Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na baterie už umí jezdit i čtyřdveřový Smart

Německý výrobce mikroaut v Paříži představil novou, v pořadí už čtvrtou generaci městského elektromobilu s názvem Smart Electric Drive. Provoz s lokálně nulovými emisemi teď automobilka nabízí nejen u obou dvoumístných modelů ForTwo a ForTwo Cabrio, ale poprvé i pro čtyřmístnou verzi ForFour.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34e21t74r 23M46i98c60h68a70l 2760424661472

S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.

0/0
9.10.2016 14:10

P34e58t97r 31B30á32č47a 8765656875895

Oktavku předjede i smart ;-D

0/0
9.10.2016 14:59

P56e77t87e16r 21V44a10ň58u31š12a98n53i25k 4257306196312

jak nekdo v takovem mue jezdit...8-o

+2/0
9.10.2016 8:31


J81i63ř35í 53V28a76c61e29k 9978438386665

Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...

+1/0
8.10.2016 19:16
Foto

V21o68j68t33ě84c65h 68P20a54v57l35í76k 5834441454348

Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...

0/0
8.10.2016 23:35

J15i82ř16í 10V23a25c93e12k 9618458386115

Nevím jestli čteme stejný článek, ale já v textu našel jen informaci o čtyřmístném, ale o čtyřdvéřovém ani slovo. :-)

0/0
8.10.2016 23:55

J36a86n 22H10r70u91z20a 8424408299407

K čemu by to u dvousedadlového vozítka bylo? Jinak hmotnost benzínové verze je 750 kg což je jen o 40 kg méně než mají čtyřsedadlová autíčka z Kolína s 5 dveřmi. Internet i tento článek tají kolik váží elektrická verze. Pak bychom třeba zjistili, že ekologičtější a energii šetřící je typ se spalovacím motorem, když spotřeba energie se od hmotnosti odvíjí a pak tam hraje roli účinnost (uhelná elektrárna ě přenos elektřiny, ztráty v akumulátoru i elektromotoru).;-)

+1/0
9.10.2016 15:05

I58v60a97n 76M33a37r57e69k 6824408362

Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? ! 8-o

+5/−2
8.10.2016 17:56

J23i24ř37í 38K53o94c73u65r71e48k 6375664825668

Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.

+2/−1
8.10.2016 21:02
Foto

V44o34j16t91ě33c12h 93P85a52v56l48í24k 5474701744138

Na benzínový motor taky jezdili už Laurin s Klementem ...

0/0
8.10.2016 23:36

J74a54n 69H10r72u96z72a 8414488249687

Elektroautomobil tu je víc jak 200 let a před cca 110 roky překonal 100 km/hod. Z hlediska principu žádný pokrok. Jen regulace a lionky.

0/0
9.10.2016 15:07

J73o57s90e31f 92Š25o20l87t12e51s 8774598380423

Ano, elektronické řízení indukčních motorů v podstatě není žádný pokrok, že? ;)

0/0
9.10.2016 21:29

M37a71r79c88e38l 56P12a90v67l72í81k 7961824928469

už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.

+1/0
8.10.2016 17:46

M61a73r52e18k 42V29o38k61á35l 1546974375819

"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "

vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...

+2/−2
8.10.2016 17:12

M71a61r96c94e41l 67P45a35v91l52í19k 7671654828889

je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...

vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".

takže by to utrpením byť nemalo.

+1/0
8.10.2016 17:51

J27a48n 95H42r26u50z49a 8764348509947

Stačí se dostat v mrazu do dvojhodinové zácpy.;-D

0/0
9.10.2016 15:09

J22i97ř20í 54S43c39h29w29a28c15h 8758864648246

hmm za dvě hodiny topení spotřebuje tak 20 procent kapacit baterie. To V8 spotřebuje asi tak třetinu nádrže

0/0
9.10.2016 19:05

F57r21a68n31t43i50š76e46k 48I43n85g58r 6652210417

třetina nádrže se mi moc nezdá..Auta s V8 budou mít nádrže tak kolem 60l minimálně, což by znamenalo že jen nastartované by žraly tak 10l/hod. To je snad víc, než spotřeba při stokilometrové rychlosti..

0/0
9.10.2016 20:33

J31o83s72e53f 45Š54o46l24t47e18s 8784488450633

Za dvě hodiny topení padne u nových vozidel cca 5 % kapacity baterie, protože mají tepelné čerpadlo.

0/0
9.10.2016 21:30
Foto

J83i51ř61í 40D27v68o39ř80á55k 5895989280758

1835 . První elekromobil .

+1/0
8.10.2016 16:35

P59e75t67r 84B73á17č87a 8955306135425

Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.

Kvalitka R^

+4/−1
8.10.2016 11:39

A28n69t20o95n30í22n 64S12v40o81b64o91d34a 3274483519112

než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)

0/−2
8.10.2016 13:50
Foto

J50i38ř81í 54D27v78o86ř47á79k 5335159400568

Propadne kanálovou mříží ? Nebo ho odnese holub ?

+7/0
8.10.2016 16:37

J66o62s47e28f 22Š57o58l42t59e42s 8354958860923

Můžeme si dát souboj. Já s BMW i3 proti čemukoliv, co máte ve spalovací verzi doma ve stylu kdo bude dřív na dalších světlech při dodržování předpisů.

+1/−1
8.10.2016 17:09

J94a83n 42H67r34u65z85a 8554918319867

Pane i trolejbus je rychlejší než Škodovka. To je vlastnost elektromotorů. Když příjde na dojezd při trvale vysoké rychlosti je ten krám v koncích. A spotřeba energie na rozpohybování 600 kg baterií je také strašně ekologická. BMW asi bude jiná kategorie a za jeho cenu si můžu pořídit 5 nových aut. I tak se po ujetí 300 km na dálnici v zácpě v zimě moc neohřejete, pokud tam nemáte benzínový agregát.

0/0
9.10.2016 15:15

P11a90v32e57l 49Š88e58d71l82b24a11u53e16r 7148901922685

Co třeba Impreza? A pak na sněhu v horách?

0/0
9.10.2016 21:24

J90o94s55e58f 39Š84o91l63t47e65s 8794748700213

Impreza STi by to asi dala. A na sněhu by to byla plichta, protože i3 má poměrně těžký zadek díky bateriím.

0/0
9.10.2016 21:28

M69i26r40e21k 66G35a83j19e53r 5751336149770

Ano, elektroauta jsou urcene predevsim do mesta. Na cestu do hor nebo dlouhou streku stejne jeste potrebujete druhe auto. Jina situace bude za 15 let.

0/0
8.10.2016 22:25

A92n40t35o62n43í71n 27S64v95o74b38o70d15a 3404933129332

Žena má městské auto, já i syn máme větší auta, ženě by se líbilo elektroauto, od elektroměru to má ke garážovému stání metr :-), do kanceláře pod dvacet km

0/0
8.10.2016 22:47

P78a96v22e13l 40R36i75e92d34l 4664837801519

Pěkné.

0/0
8.10.2016 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.