Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na baterie už umí jezdit i čtyřdveřový Smart

Německý výrobce mikroaut v Paříži představil novou, v pořadí už čtvrtou generaci městského elektromobilu s názvem Smart Electric Drive. Provoz s lokálně nulovými emisemi teď automobilka nabízí nejen u obou dvoumístných modelů ForTwo a ForTwo Cabrio, ale poprvé i pro čtyřmístnou verzi ForFour.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e46t71r 55M32i30c17h22a12l 2320434931602

S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.

0/0
9.10.2016 14:10

P72e94t10r 98B46á71č98a 8485216215245

Oktavku předjede i smart ;-D

0/0
9.10.2016 14:59

P88e51t28e80r 21V75a57ň84u46š75a63n65i80k 4137766516162

jak nekdo v takovem mue jezdit...8-o

+2/0
9.10.2016 8:31


J84i41ř42í 57V13a16c77e42k 9258558616865

Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...

+1/0
8.10.2016 19:16
Foto

V46o97j12t34ě57c65h 80P11a35v10l35í73k 5584561834198

Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...

0/0
8.10.2016 23:35

J39i29ř94í 69V29a91c63e79k 9788658856445

Nevím jestli čteme stejný článek, ale já v textu našel jen informaci o čtyřmístném, ale o čtyřdvéřovém ani slovo. :-)

0/0
8.10.2016 23:55

J50a47n 94H30r95u97z10a 8774618409337

K čemu by to u dvousedadlového vozítka bylo? Jinak hmotnost benzínové verze je 750 kg což je jen o 40 kg méně než mají čtyřsedadlová autíčka z Kolína s 5 dveřmi. Internet i tento článek tají kolik váží elektrická verze. Pak bychom třeba zjistili, že ekologičtější a energii šetřící je typ se spalovacím motorem, když spotřeba energie se od hmotnosti odvíjí a pak tam hraje roli účinnost (uhelná elektrárna ě přenos elektřiny, ztráty v akumulátoru i elektromotoru).;-)

+1/0
9.10.2016 15:05

I46v95a50n 80M83a15r67e98k 6554318682

Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? ! 8-o

+5/−2
8.10.2016 17:56

J13i95ř60í 91K66o54c43u31r54e91k 6795454605868

Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.

+2/−1
8.10.2016 21:02
Foto

V15o15j77t59ě56c16h 57P97a94v57l72í77k 5204791744218

Na benzínový motor taky jezdili už Laurin s Klementem ...

0/0
8.10.2016 23:36

J65a39n 23H80r44u98z68a 8134408559437

Elektroautomobil tu je víc jak 200 let a před cca 110 roky překonal 100 km/hod. Z hlediska principu žádný pokrok. Jen regulace a lionky.

0/0
9.10.2016 15:07

J39o85s40e66f 59Š89o93l78t98e88s 8484988240213

Ano, elektronické řízení indukčních motorů v podstatě není žádný pokrok, že? ;)

0/0
9.10.2016 21:29

M15a10r12c28e87l 43P63a56v43l35í49k 7321784528159

už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.

+1/0
8.10.2016 17:46

M45a74r29e11k 71V27o22k63á90l 1236874255119

"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "

vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...

+2/−2
8.10.2016 17:12

M74a32r26c40e97l 69P38a98v66l84í51k 7211794828519

je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...

vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".

takže by to utrpením byť nemalo.

+1/0
8.10.2016 17:51

J15a27n 37H21r51u72z62a 8244298979527

Stačí se dostat v mrazu do dvojhodinové zácpy.;-D

0/0
9.10.2016 15:09

J92i92ř45í 20S15c10h27w61a80c20h 8188184338186

hmm za dvě hodiny topení spotřebuje tak 20 procent kapacit baterie. To V8 spotřebuje asi tak třetinu nádrže

0/0
9.10.2016 19:05

F23r15a78n88t76i88š91e44k 69I58n73g85r 6752730377

třetina nádrže se mi moc nezdá..Auta s V8 budou mít nádrže tak kolem 60l minimálně, což by znamenalo že jen nastartované by žraly tak 10l/hod. To je snad víc, než spotřeba při stokilometrové rychlosti..

0/0
9.10.2016 20:33

J22o18s96e42f 55Š75o45l63t55e78s 8504928270113

Za dvě hodiny topení padne u nových vozidel cca 5 % kapacity baterie, protože mají tepelné čerpadlo.

0/0
9.10.2016 21:30
Foto

J41i95ř18í 13D12v37o66ř83á34k 5515189590588

1835 . První elekromobil .

+1/0
8.10.2016 16:35

P32e85t46r 29B33á53č33a 8685126215755

Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.

Kvalitka R^

+4/−1
8.10.2016 11:39

A76n42t77o51n32í20n 35S95v73o43b37o62d64a 3814733459702

než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)

0/−2
8.10.2016 13:50
Foto

J37i83ř55í 34D94v26o22ř76á18k 5595269480928

Propadne kanálovou mříží ? Nebo ho odnese holub ?

+7/0
8.10.2016 16:37

J41o39s84e41f 35Š69o59l24t60e24s 8254218850253

Můžeme si dát souboj. Já s BMW i3 proti čemukoliv, co máte ve spalovací verzi doma ve stylu kdo bude dřív na dalších světlech při dodržování předpisů.

+1/−1
8.10.2016 17:09

J94a33n 81H46r59u17z62a 8404288649517

Pane i trolejbus je rychlejší než Škodovka. To je vlastnost elektromotorů. Když příjde na dojezd při trvale vysoké rychlosti je ten krám v koncích. A spotřeba energie na rozpohybování 600 kg baterií je také strašně ekologická. BMW asi bude jiná kategorie a za jeho cenu si můžu pořídit 5 nových aut. I tak se po ujetí 300 km na dálnici v zácpě v zimě moc neohřejete, pokud tam nemáte benzínový agregát.

0/0
9.10.2016 15:15

P81a25v64e74l 23Š59e18d56l79b11a97u76e32r 7558131852555

Co třeba Impreza? A pak na sněhu v horách?

0/0
9.10.2016 21:24

J76o69s39e22f 18Š11o27l52t36e22s 8664418400103

Impreza STi by to asi dala. A na sněhu by to byla plichta, protože i3 má poměrně těžký zadek díky bateriím.

0/0
9.10.2016 21:28

M21i29r89e53k 53G93a49j46e63r 5161646169240

Ano, elektroauta jsou urcene predevsim do mesta. Na cestu do hor nebo dlouhou streku stejne jeste potrebujete druhe auto. Jina situace bude za 15 let.

0/0
8.10.2016 22:25

A95n56t58o90n55í31n 17S63v58o35b39o72d24a 3474313869462

Žena má městské auto, já i syn máme větší auta, ženě by se líbilo elektroauto, od elektroměru to má ke garážovému stání metr :-), do kanceláře pod dvacet km

0/0
8.10.2016 22:47

P51a25v49e10l 86R56i42e12d59l 4904167391159

Pěkné.

0/0
8.10.2016 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.