Diskuze
Na baterie už umí jezdit i čtyřdveřový Smart
Děkujeme za pochopení.
P72e22t43r 15M69i35c45h35a31l
S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.
O35d28s91t93r86a48n70ě68n47ý 26U40ž85i47v96a36t93e75l
J79i53ř93í 78V44a19c78e14k
Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...
V98o19j56t35ě70c49h 59P67a90v43l90í84k
Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...
I33v50a73n 67M53a93r59e86k
Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? !
J34i39ř72í 98K35o93c71u94r90e18k
Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.
M22a88r11c39e71l 58P89a89v69l45í87k
už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.
M39a44r59e84k 94V29o52k15á76l
"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "
vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...
M64a84r54c98e83l 69P46a57v10l76í76k
je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...
vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".
takže by to utrpením byť nemalo.
P76e62t34r 23B98á93č93a
Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.
Kvalitka
A22n24t39o73n28í89n 24S52v37o44b12o55d12a
než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...