- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.
Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...
Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...
Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? !
Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.
už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.
"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "
vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...
je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...
vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".
takže by to utrpením byť nemalo.
Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.
Kvalitka
než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)