Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a85n 16P23š90e75n13i42č16k36a 2570808333482

"Pád ceny auta: každý měsíc o deset tisíc méně"

Kde si mohu vyzvednou 40 mesicu starou Octavii zdarma?

+40/0
doporučit
7.10.2016 8:13

P22e95t13r 72B79a95u17d43i94š 7479291756636

Možná se trh zase po půl roce změnil, ale když jsem si kupoval na jaře Škodu Rapid, úspora při nákupu ojetiny oproti nabídkám dealerů na míru (nebavme se o ceníku) byla hodně malá - za cenu starší výbavy, spousty starostí a nevyhnutelné nejistoty. Prostě mi to za to nestálo.

Článek je vlastně o tom, jak zaměstnanci autobazarů doporučují nakupovat auta v autobazarech - jaké překvapení. Novinařina by to byla, pokud by podobný prostor dostal někdo od výrobce nebo dealer nových aut, třeba i takový, který nabízí i lehce ojetá vozidla a může opravdu porovnávat.

+40/−1
doporučit
7.10.2016 1:10

J74i28n20d80ř13i26c50h 33K16u22c45h66a93ř 4806873748

Ja když vybíral auto, tak jsem zašel do autobazaru a zmínil se že uvažuji i o novém. Vyslech jsem si litanie o tom jak jsou nové auta nespolehlivá, jak extrémně padá jejich cena, kolik utratím za havarijko atd. V podstatě by nové auto kupoval jen magor. Pak jsem šel do autosalonu a zmínil se, že uvažuji i o bazarovém autě. Vyslech jsem si litanie jak se v bazarech šidí s tachometry, prodávají se auta po totálce, jsou kradená, nedoplatím se na opravách které u nového kryje záruka atd. V podstatě by staré auto kupoval jen magor.

Takže článek, kde bazaristé popisují jak je koupě nového auta nevýhodná beru jako velmi zavádějící

+32/0
doporučit
7.10.2016 8:28


V15í24t 75K44o91u22b10a 6786430314688

To je BLÁBOL. Zánovní ojetina je nesmysl.

Firma buďto za 5 let nalítá 350, stočí to a pošle do světa (bůh s Vámi, něco takového koupit), nebo má nájezd 30 a pošle ho do "rodiny" nebo kamarádům.

Představa, že v bazaru jde koupit 3-leté auto s nájezdem 25 tisíc je sci-fi první kategorie. (taková jsou 3 až 4 za rok od důchodců, co to vzdali zdravotně a nemají potomky)

+41/−2
doporučit
7.10.2016 8:04

J11a41n 90N67o92v24á21k 4376247943549

My ted jine auto resime. Nas Golf 1,9 TDI PD 74 kW 2003 ma nalitano 310 000 km. Tak jsem se ptal u asi 6 automechaniku, co poridit a jejich rada byla, at "zainvestujeme" do naseho golfika a bude nam dalsi leta slouzit. Je to jedno z poslednich poctivych aut. Ze dnesni auta nejsou vubec takto trvanliva, ze maji spoustu malo dimenzovanych dilu, ze jsou eko slozita, plna ekokurvitek a elektroniky.

+17/0
doporučit
7.10.2016 7:27

M53a63r82c24e16l 83S66t15a85r25ý 9298684883329

pro zánovní ojetiny bych teda nešel do AAAček, ale do autosalonu značky, od které ji chci;-)

+19/−1
doporučit
7.10.2016 8:55

V53l41a70d62i28s40l46a81v 56B48u90r25y53š51e51k 1819532737784

já kupuju auto vždycky na 5 let a po pěti letech ho celkem rychle prodám za polovinu původní ceny, zrovna letos jsem prodal kugu, která mě přišla na půl milionu i když podle ceníku měla stát 670 tisíc a nedávno jsem ji prodal za 250 tisíc, hned jsem koupil jiný auto za 520 tisíc, podle ceníku za 680 tisíc a za 5 let ho zase prodám za 260 tisíc, prodal bych ho za víc, ale celý život se držím hesla, kdo chce moc, nemá nic, prostě mě auto stojí ročně 50 tisíc a kolik stojí po měsíci, po dvou nebo po roce mě fakt nezajímá, tříletý auto bych nechtěl, protože bych mu nevěřil a po dvou letech bych na něm nejspíš tratil taky 100 tisíc korun, takže bych si nepomohl, celej článek je jedna velká kravina, protože zadarmo vám nikdo nic nedá a když chce někdo jezdit se slušným autem, tak prostě těch 50 tisíc za rok dát musí

+14/0
doporučit
7.10.2016 12:26

D59a70n21i61e76l 15C25h22r38o45m53č81á72k 3114458491825

Také jsem dříve říkal, že nové auto si nikdy nekoupím. Jenže jak rostl příjem, tak jsem začal uvažovat jinak a za jistotu původu, záruku a minimum starostí v prvních letech, jsem si prostě zaplatil.

+13/0
doporučit
7.10.2016 9:40

J50i74ř94í 63P17a70n17t43l33í90k 8403243624133

Auto NENI investice - proto ta zavedena fraze ze "auto je nejhorsi investice" je uplny nesmysl.

Proc se podobne treba nemluvi o gauci? "Vite ze jakmile vynesete gauc z obchodu, tak hned ztracite 10-15% jeho hodnoty....."?

+18/−2
doporučit
7.10.2016 0:34

M71a54r88t39i61n 41Š78i92m56e12k 4280184468125

To je zase tříÁčkový blábol. Když si koupím předváděčku tak mohu mít vozidlo s nízkým nájezdem, nebo takřka bez nájezdu (vystavené na salonu) za cenu o poznání nižší oproti ceníkové.

Z fleetu zánovní ojetina? ;-D;-D;-D;-D Cože? ;-D;-D;-D;-D

To je stejně dobrá trefa jak auto po novinářích ;-D

+12/−1
doporučit
7.10.2016 9:37

P66e28t23r 17G12a68b41r78i77e24l 8527985141284

Jen by mne zajímalo, kdo prodá auto po jednom roce? Operativní leasingy jsou min. na 2 roky, při nákupu na firmu je doba odpisu 5 let a soukromé osoby dříve než po 3 letech auto určitě neprodají. Takže tu máme - nečekaně - opět bourané a stočené plečky. Nové auto - má záruku, není bourané (tudíž je bezpečné), většinou záruka mobility od dealera a hlavně vás nikdo neojebe a nemáte žádné starosti se servisem. Já jsem si koupil nové auto, protože s ním počítám min. na 10 let. Pak už mi je zbytková cena ukradená, protože to beztak zůstane v rodině na dorasování (pouze pokud nebude bourané - jooo to pak půjde do oběhu, kde to někdo vyvoní :-D)

+20/−5
doporučit
7.10.2016 7:16

J53a24k84u96b 75T41r81e36n82k 3718835172146

Zrovna jsem to řešil. Proto počítám s tím, že své nové auto prodávat nebudu. Nikdy. Pak mě pokles hodnoty na trhu nemusí trápit.

+13/−2
doporučit
7.10.2016 4:02
Foto

M56i27c92h45a98l 34N14a76j14m76a32n 7229933706910

Článek je totální blábol.

Kde jsou k dispozici roční škodovky s cenou o 25% nižší než nákupní?

Jsou auta, kde je propad mezi kupní cenou a cenou po roce provozu minimální (skoro i nulový), zapomíná se na to, že i nová auta se většinou nekupují za ceníkové ceny, ale s nějakou slevou (10 - 30%).

+9/0
doporučit
7.10.2016 8:26

K75a74r85e61l 37K59r49o42l 6265310417144

Germán Walys... prý s automatem a 200tis km už absolutně neprodejné....hmm, tak proto to rovnou musí upravit na těch 80tis. Pán je dobrý hovado!

+9/0
doporučit
7.10.2016 6:43

T30o39m44á51š 33K93u63c84h60a83ř 3787521748981

Čím to, že "úspěšné" downsizované octavie 1,6 TDI velmi rychle padají cenou k o deset let starším 1,9 TDI? :-P

+12/−2
doporučit
7.10.2016 1:07

V51l48a46d62i83m81í70r 88R60e17t84t32i79n53g17e83r 5765236665295

Nechci Vám tu kazit radost z levnějšího ojetého auta, ale ta cena má své opodstatnění. Nikdo Vám nedává pro krásné oči. Ten stroj je zrumplovaný a prodejce to ví. Vsak si vzpomente, jak si sami zkoušíte u jiných značek v předváděcím vozidle, jak to jede, jak to táhne,atd. A to auto je vystaveno stovkám zkoušejících jako jste vy. Obnošený svetr co nový stál 2000 Kč koupíte se žmolkami za 200 Kč v second handu. Je to jako říct, žmolky mně nevadí, přece nejsem blázen dát za svetr 2000 Kč, když ho pak budu nosit už ho nikdy za 2000 Kč neprodám.

+5/0
doporučit
8.10.2016 14:31

V83l47a69d35i98s28l39a85v 41B90u95r43y86š37e18k 1109942637474

taky by se mělo říct, že auta ztrácí víc hodnotu v prvních třech letech, ale nepotřebují žádné opravy, pětileté auto ztrácí na ceně víc, ale taky musíte vyměnit pneumatiky, baterku, destičky, vstřiky, DPF, turbo, dvouhmotu, rozvody, tlumiče atd, zadarmo vám lidi nikdo nic nedá a očůrat to nejde, pokud někdo ušetří, tak je to vždycky za něco, nidy to není jen tak

+5/0
doporučit
7.10.2016 12:50

J59a43n 40K78o36n65v11a24l19i77n76k17a 5640851541255

Problém je také v tom, že lidé u nás nemají dostatek prostředků na nákup nového auta. Myslím tím pořádného nového auta. Někomu nevadí, že narve manželku s dětmi do legrační krabičky s mizivou bezpečností. Hlavně, že je to nové. Navzdory tomu, že lidé nemají peníze, chtějí jezdit v autech, která jsou velká, bezpečná a komfortní, proto se u nás prodává tolik ojetin ze západu. Němci, Švýcaři, Belgičani mají na A6ky, Passaty nebo jiná luxusní auta. My ne, proto bereme odpad a jsme za něj ještě rádi. :-/

+5/0
doporučit
7.10.2016 8:35

J13i78ř21í 62Z64ý51k83a 9579683211510

svoje Volvo jsem před 6 lety koupil za 100t Kč jako devítileté. Dnes má hodnotu kolem 60-80t Kč. Roční ztráta je tedy kolem 3500-6500Kč/rok, přičemž pokles hodnoty se téměř zastavil (už na to nemá vliv stáří, jako spíše stav). I když jej v podstatě nepotřebuji, tak se mi nevyplatí prodávat.

+5/0
doporučit
7.10.2016 7:11

L45u51k44á16š 87K22l75í17m85a 2525673427685

Proste a jednoduse - kdyz nebude nikdo kupovat nova auta, nebudou ani ojetiny.

+6/−1
doporučit
7.10.2016 8:00

M97a14r30e17k 63B83l40u57m41a22j14e30r 8838106813181

Jednoletý operák je naprosto běžná věc a využívá jej mnoho společností, ve kterých nabídka vozu za výhodnou měsíční splátku plní roli bonusového balíčku pro jejich zaměstnance nebo dealerské sítě. S objemem odebraných vozů se uživatelé dostávají na velice výhodný plně daňově uplatnitelný náklad. A dodavatelé vozú tak získávají mírně ojeté roční vozy.

+4/0
doporučit
7.10.2016 9:18

J58a81n 20N24á24d65v71o73r70n87í94k 7883788685727

Pokud autem skutečně trošku jezdíte tak je nejlevnější varianta nové auto. Pokud si ho podržíte 8-10 let a pak prodáte, tak to vychází na KM jízdy nejlevněji. Jen je holt třeba mít cash na první nákup, pak už jste v pohodě, stačí lehce spořit na další auto.

+4/0
doporučit
7.10.2016 8:02

J44o46s52e64f 60M30i76k93u83l80í93k 8134397406

Nabízeli mi Fiestu za 250 tisíc ojetá s 60 tisíci a rok a půl stará za 235 tedy o 15 tisíc méně? No to sorry, ale nabídka jak stehno.

+4/0
doporučit
7.10.2016 6:19

L85a14d21a 92N97o36v69a57k 4272533427

ehm.. moje felda kdyby každý měsíc přišla o destet tisíc, tak do dvou měsíců naprosto zkrachuje... a to jezdí už skoro dvacet let...:-P

+4/−1
doporučit
7.10.2016 0:43

V41l55a46d74i87s50l77a71v 49B68u83r41y45š31e86k 1819872357434

tak hlavně je to celý kravina, představte si situaci, kdy by si všichni zájemci o nové auto řekli, že nebudou vyhazovat peníze a že jsou chytří a chtěli by všichni dvouměsíční auta, aby ušetřili 30 tisíc, z toho je jen vidět, jakou blbost někdo vymyslel, je jasný, že takhle to jistě nefunguje

+5/−3
doporučit
7.10.2016 7:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.