- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako for vynikající, žijí v zahraničí a k polákum si nedávají opravit auta ani sami poláci
Článek je napsán trošku nepřesně. Servisní síť se snažili vybudovat ... To zní jako by se jim to nepovedlo. Servisní síť Auto Kelly a Elit fungují velice dobře. A tu spousta dalších. Od distributorů - APM, Inter Cars, Trost apod. Každý distributor buduje svou servisní síť.
Níže popsané příspěvky se většinou týkají kvality dílů. Každý distributor (i polský) dokáže nabídnou díly od levných po stejnou kvalitu jako originál. Záleží jen na ceně a požadavku zákazníka. Takže polské díly by jste u takové distributora hledali skoro marně. To je jako by jsem tvrdil, že český distributor prodává jen české zboží.
Polsti loupeznici chteji prevalcovat ty ceske?
To bude nejaka sit jako auto kelly a podobne? U nich bych si totiz nenechal vymenit ani cepicku na vetylku. Jednou jedinkrat jsem byl nucen tam zajet na prikaz sefa se sluzebnim autem. Pri brzdeni se trasl volant a auto skakalo. Popis jak odhalit zavadu? No nejdriv zkusime kotouce a desticky, kdyby ne tak silentbloky na naprave, potom mozna ulozeni tlumicu a nakonec by z toho byl asi zadni blatnik a vymena palivoveho cerpadla. O nejakem projeti ci prohledani auta asi technik neslysel. Rovnou to slo na zvedak a hura do prace. Nebyt to sluzebak a na prikaz sefa, asi jsem ho utopil ve vyjetem oleji a udusil u vyfuku.
Moc by mě zajímalo, jak chtějí zvedat kvalitu servisu pomocí polských autodílů.
Kříži, já jsem polské takzvané náhradní díly už potkal. Životnost oproti originálům oscilovala mezi 10 - 50 procenty. Prostě jeden velký aušus, tak jako prakticky všechno z Polska.
V tom případě si raději koupím koně a budu jezdit koňmo polními cestami. Už Němci v meziválečném období říkali o šmejdu, že je to polské.