Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Pohádali se, tak ho skopnul ze skútru

V Bangkoku je motorka nejběžnějším dopravním prostředkem. Setkání dvou horkých hlav tam nedávno mělo nepříjemnou dohru. Hádka skútristů skončila nehodou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a21k55u52b 77F10e78i53f64a70r 7939399526499

No SPZ je v pohodě čitelná, takže to nejspíš bude mít soudní dohru....

0/0
10.10.2016 18:28

M44a53r70t70i65n 36P46a24t56e52j45d76l 4184388756605

Valentino Rossi hadr! :-)

0/0
10.10.2016 18:09

M77i69l80a15n 90N42o41v68o18t17n49ý 2480531761385

To bylo docela hustý je takhle likvidačně skopnout za jízdy, navíc ti dva mladí vypadali celkem slušně a vůbec ne agresivně. Divné!

+4/−1
10.10.2016 15:36

R71a71d56a60n 21K29u75b83a87n93t 1243640139170

Jízda na skútru byla před deseti lety o zdraví. Postupně pochopili řidiči aut, že díky motorkám nestojí ve frontě tolik jednoválců. A tudíž se město lépe posouvá.

Byly doby, kdy vám trouba otevřel dveře jako že "větrá" nebo prachsprostě měnil směr jako že nevidí. Dnes jsou mezi auty spořádané mezery.

Bohužel je třeba sledovat spz. Občas se najde nějaký vychovávač z jiného okresu.

Příklad: jízda 80/km vlevo a v dohledu fronta. Řidič troubí gestikuluje, asi mám uletět. Následuje oční kontakt. Nezdvořák stojí ve frontě a obává se oprávněné odplaty.

Další příklad Jiráskův most, Tančící dům. SPZ s písmenem U. Řidič prudce strhne řízení doleva a zablokuje mezeru. Hrozně se směje. Až do chvíle kdy je objetý z druhé strany a je požádán o vysvětlení svého jednání.

+4/−3
10.10.2016 11:39

V10á91c49l77a13v 92K34o58n46í58č12e22k 1129613581865

ano, pravda. řidičů - vychovávačů = starých frustrovaných dědků je na našich cestách stále mnoho.

+6/−1
10.10.2016 12:00

J97a70n 79H24o72r15s61k77ý 2646410117845

Když nebude koho vychovávat, nebudou ani vychovávači. Zaměňujete příčinu za následek.

+5/−5
10.10.2016 12:35

R92a20d75a76n 37K60u18b25a98n69t 1503820149230

hehe. Na silnici platí pravidla. Nejsme v Rusku.

+6/−1
10.10.2016 12:47

M34a97r57t97i26n 23R35ů11ž94i53č84k87a 9444941408709

hezky řečeno... platí

a ruku na srdce dost řidičů na motorce je nedodržuje ...stejně jako dost řidičů za volantem :( ... a proto to vypadá kolem silnic jak to vypadá - křížek u spousty míst :((

když mne dvě motorky předjíždí na volné silnici (magistrála - 2 pruhy odstavný) jedna zleva a druhá zprava, tak je to v první řadě úlek, pak naštvání - jeli vedle sebe

já motorkáře pouštím - nemusím pak hlídat zda nezačne předjíždět ve špatný okamžik... mají lepší zrychlení a zmizí a je klid

jeden mi odřel zpětné když auto vedle vybočil a on byl mezi náma... naštěstí se nic nestalo

0/0
10.10.2016 13:53

R23a70d91a48n 65K36u81b35a83n50t 1533430869370

čekal jsem na tuto poznámku.

Stále platí, že nesmíš omezit ani ohrozit a to ani neúmyslně. A o tom ta věc je. Když se někdo nechová dle mých představ, nemohu ho vystavovat rizikovým situacím.

Najížděbí do jednostopých vozidel je sakra nebezpečná věc. A pokud někdo namítá, že se motorky proplétají mezi stojícími auty, dělá to a toleruje i policie a nejedná se ani o omezení.

+5/0
10.10.2016 14:21

J29a95n 20H58r79u63z30a 8654248879597

A já chápu, že motorku do města si kupují lidé, kteří nechtějí stát fronty aut. Mnozí tak jezdí do práce. Nevidím důvod proč bych jim měl dělat naschvály a zdržovat je nebo dokonce ohrožovat. A stejně se chovám k cyklistům. Jeden z leva, druhý zprava. Padne zelená a já se rozjíždím rovně. Ten na motorce jde přede mne a kolaře nechávám za sebou. Nikoho jsem neomezil, neohrozil a vyrazili jsme naráz. Nevím proč s tím má někdo problém?

+3/0
10.10.2016 15:03

M90a24r31t91i49n 26K22o83p37e56c78k90ý 2646565973

Pán nic, podlě mě,nezaměnuje. Možná tak idiocii s debilitou některých řidíčů. Problém je v tom, že někteří se snaží "vychovávat", i když to není v mnoha případech ani potřeba nebo je to úplný nesmysl. Sám jsem zažil, kdy mě jeden magor začal vytlačovat ze silnice, údajně jen kvůli tomu, že jsem ho předjíždel mimo vesnici, že prý jel 90 (max. povolenou rychlostí), tak co ho mám co předjíždet. Takže asi tak.

+7/−1
10.10.2016 13:15

J25a32n 23H75r69u91z24a 8674348879777

A ti dementi si myslí, že tacho jeho Fóbie je radar. Pak přijede předpisovou padesátkou do vesnice a tam místní specialitka na něj mrká 42.;-D

+1/0
10.10.2016 15:05

M84a25r75t50i56n 55R13ů87ž73i21č60k42a 9444331408589

to není úplná pravda

jak poznáš zda je to problémový motořkář? prostě je sorta řidičů, kteří si myslí, že mají na vychovávání patent a potřebovali by to sami jak prase drbání

většina motorkářů, které potkávám při cestě do práce i z práce je v pohodě

jsou lokality kde se předvádějí a tam naštěstí nejezdím (českolipsko)

0/0
11.10.2016 8:37

L58u79d49ě15k 54N11ě80m47e96c 5515481282664

Já ti nevím. Skoro mám pocit, že nejvíc chtějí vychovávat mladí smradi, kteří si myslí, že jsou mistři světa.

0/0
10.10.2016 19:22

M76a56r96t13i70n 41R96ů17ž86i10č32k86a 9764821868639

to není o stáří, ale o hlouposti a někdy i nepozornosti... nesleduje co je za ním, telefonuje...

0/0
11.10.2016 8:33

J88a78k52u38b 43S64t86a83š82e33k 4827449383524

Já na mašině radši vždycky stojím ve frontě. Je mi jasné, že pro všechny zúčastněné by bylo lepší a rychlejší, kdybych to vzal skulinou mezi auty... ale mám strach právě z těch dveří a jiných vylomenin. Taky chápu, že některé ubožáky to může frustrovat, že já jedu a oni ne :(

0/0
10.10.2016 22:44

A14l17e84x30a95n63d63r 39C72h91y43t50i70l 2794272275771

Vždycky, když potkávám motorkáře, vždy mě upoutá, když spolujezdkyně má pěkné holé nohy. Hned jako druhá věc mě napadne, co se jí s kůží stane, když přijde do kontaktu s vozovkou třeba v 50km/h. Ano, vím co to s kůží udělá, o to víc nechápu motorkáře bez pořádného oblečení a vysokých bot. Zřejmě si myslí, že se jim nemůže nic stát. Klasické boty, nedejbože sandály odlétnou jako první a zbroušený nárt či kotník je přímo libovka. Kamarád jezdil v pracovních Pandách. Když nedostal přednost na hlavní silnici a musel motorku položil, jediné, co ho spolehlivě ochránilo před sedřením byla kožená bunda. Boty odlétly, džíny měl roztrhané až k rozkroku. V dobu pádu tam měl kolem 50-60km/h

+16/−1
10.10.2016 10:16

M28i92r83o18s72l95a88v 33Š22n68o23b29e47l 2585628789

Ak idete len do mesta na zmrzlinu/nákup/do kina a vonku je 30° v tieni, obliekať si niečo robustnejšie je síce z pohľadu bezpečnosti (resp. minimalizovania odrenín) rozumnejšie, ale zbytok hrá proti. Tiež si okrem rukavíc a prilby už roky nedávam nič iné, hoci je pravda, že v sandáloch alebo s holými nohami sme nikdy nejazdili.

0/0
10.10.2016 10:26

A43l94e25x11a55n85d33r 10C59h15y59t94i91l 2924172665651

Promiňte, ale na zmrzlinu, nákup nebo do kina na motorce opravdu nejezdím. Zmrzlinu si kupuju maximálně cestou.

Pokud jedete rychle jako na kole, dá se předpokládat, že pád nemusí skončit tragicky.

Pokud, byť krátkodobě, jedete více a tím hůř, když někoho vezete, je to velice nezodpovědné. Nikdo nechce nabourat, ale Vy zrovna nemusíte být viník. Přesto se to stává často a šance je vysoká. Následky bohužel fatální.

0/0
10.10.2016 16:55

M54i63r50o54s44l41a21v 95Š96n83o94b49e19l 2355438799

Tým príkladom som nemyslel priamo Vás ale všeobecne motorkárov, aby ste pochopili, prečo tak jazdia. Ja jazdím preto, lebo je to jednoduchšie a pohodlnejšie než ísť autom alebo MHD a obliekať sa zakaždým do kombinézy (a potom sa v nej uvariť alebo po zaparkovaní zase vyzliekať) len preto, že čo ak náhodou... Jasné, môže sa stať, hlavne keď polovicu nehôd motocyklistov majú na svedomí šoféri áut, ale tak všetko má svoje riziko. To by som nemohol ani vychádzať z domu, lebo čo ak sa pošmyknem na schodoch, padnem a ochrniem? Čo ak ma pred domom uhryzne pes alebo na prechode prejde auto? A tak podobne. Každopádne v meste, kde idete od semafóra k semafóru, často v kolóne áut - tam Vás maximálne niekto obmedzí prípadne narazí a zhodí zo sedla ale isto sa nebudete 100 metrov šúchať po zemi. Našťastie ani to sa mi ešte ani raz nestalo a to som precestoval 10 krajín a medzitým jazdím v Pražských zápchach (a dúfam, že sa ani nestane :) ). Každopádne, ak spolujazdkyňa bude trvať na komplet oblečení, ja s tým problém mať nebudem, kľudne počkám.

Navyše, cyklisti sú na tom oveľa horšie - bicykel pri väčšej rýchlosti rozhodí aj drobná nerovnosť na vozovke (motorka, čo má štvrť tony, sa správa úplne inak), vodiči ich často ignorujú a už aj samotná jazda po kraji vozovky je samo o sebe nebezpečné. Ešteže už prikázali nosiť prilby aj im...

0/0
10.10.2016 17:34

A70l37e83x11a25n32d42r 69C82h57y66t45i93l 2404282615551

Já jsem motorkář, víte? Nemusíte mi to vysvětlovat.

Já vím, proč to oni dělají, jsou pohodlní a líní, ale já mám své zdraví jen jedno a mám ve svém okolí pár příkladů, z kterých vím, jak se jezdit nemá. Nehledě na to, že jsem měl několik situací, kde bych v případě pádu bez oblečení dopadl hodně špatně. Naštěstí až k pádu nedošlo, ale došlo mi, že všechno se předvídat nedá a něco ovlivnit nejde. Dva ze zmíněných nich jsou již po smrti. Bohužel ani jednomu by oblečení nepomohlo. V jednom případě alkohol a osamocený strom, v druhém velice riskantní a příliš rychlá jízda. Smrt jsme druhému prorokovali dlouho. Dočkal se v 50 letech. Naštěstí nezabil nikoho jiného. A těch pádů těch ostatních..jé, těch bylo. Je ale pozitivní, že slušná kombinéze se dá sehnat kolem 14000,- a že je potkávám čím dál častěji.

Proto jsem psal, že pokud i jen krátkodobě jedete rychle, oblečení smysl má vždy.

Ten čas, který to zabere a ten diskomfort při problému šetří následky při pádech v menší rychlosti téměř 100%.

Myslím, že pásy v autě už se statisticky také obhájily.

Na schodech je povinné zábradlí, pes má mít vodítko/náhubek, vidíte? Ona ta pravidla a povinnosti existují, ale lidé je nedodržují a leckdy to u nich ani nikdo nevynucuje.

Jen dětem do 15 let přikázali.

0/0
11.10.2016 11:09

A63l91e93x21a34n98d63r 13C15h58y11t38i59l 2494792265241

A jinak, dokud v kožené kombinéze jedete, je to furt lepší, než dostat v 90km/h čmelákem do ruky, nohy, či hrudníku. Člověk může zareagovat cuknutím, odpoutáním pozornosti a pád je v tu chvíli velmi blízko.

V triku jsem jel jen jednou v životě a za jednu jízdu jsem se jedním čmelákem opravdu poučil :)

0/0
11.10.2016 11:13

M31i65r33o64s49l32a31v 80Š70n85o73b75e11l 2655658439

Ja som bohužiaľ vyrastal v prostredí, kde sa jazdilo bez prilby, takže možno mi chýbal ten správny vzor :) Každopádne po meste jazdím max. 50km/h (ok, niekde aj 70, kde je to dovolené) a keďže mám na moto turistické plexi, vzduchový tunel, ktorý pri jazde vzniká neumožňuje veľmi náhodnému hmyzu v zrážke. Za tie roky som 1x schytal odstrelený kameň od protiidúceho auta (opäť v meste, takže som bol bez oblečenia) ale nebolo to až tak hrozné, aby ma nejak vyrušilo v riadení. Takže, aby som to zhrnul, asi stále čakám na ten nepríjemný pád, ktorý ma prinúti obliekať sa do overalu aj pri jazde mestom. Tie prípadné kolízie, ktoré v meste môžu vzniknúť, sa dajú častokrát ustáť prípadne len padnete na zem, veľké "cestné lišaje" veľmi nehrozia. Samozrejme sa stále držím pravidla, že ako motorkár nikdy nemám prednosť a preto si dávam pozor, aj keď "nemusím".

0/0
11.10.2016 11:56

J92i55ř42í 48N68o45v38o29t96n20ý 7738402

Souhlas. Mnoho lidí se neuvědomuje, že plošně sedřená kůže se hojí mnohonásobně déle (a to doslova), než obyčejná řezná nebo tržná rána. Dokud se jim to nestane... Úplně ve mně mrazí, když takový pád na asfaltu vidím.

+6/0
10.10.2016 10:38
Foto

P41a32v18e85l 28P79o19k61o37r90n23ý 2696714390632

Tedy pokud přes někoho přejíždíte, přestat brzdit, nebo té kůže zabrzděným kolem servete více..

+2/0
10.10.2016 11:05

R22a88d37e13k 91H44o94l65u93b 8476778545847

Máte pravdu. Ještě před dvěma lety jsem odjezdil dovolenou v Itálii v triku, kraťasech a keckách. Teď už bych to nedal. Moto bunda, kotníčkové boty a kevlarové džíny jsou ideální. Bundy se dělají takové, že máte v podstatě jen chrániče a velmi pevnou síť, která je drží pohromadě. A stojí podstatně méně, než kůže. Boty vypadají jako kecky, ale mají v sobě chrániče špičky, paty a kotníků. Džíny můžou být v extra vedru peklo, ale zase se dělají s větráním, odepínací nohavice, atd.

0/0
10.10.2016 16:38

P37ř13e66m38y58s89l 49Č48u77l86í57k 8310553142150

Jenze tam je to běžný dopravní prostředek a těžko si v tom vedru budou oblékat kozený kundur kvůli dvěma kilometrům.

0/0
10.10.2016 16:44

A12l41e71x75a38n81d25r 39C69h16y80t94i46l 2654232485501

Já ale nepíšu o slaboučkých skůtrech s konstrukční rychlostí do 35km/h, kde je to dost podobné kolu, mluvím o silnějších a rychlejších strojích a situaci u nás.

Upřímně řečeno, na vzdálenosti vůbec nezáleží, drtivá většina nehod se stává, alespoň dle statistik, nedaleko bydliště.

0/0
10.10.2016 16:48

M34a34r34e34k 33V83e20s80e88l24ý 1447128790804

Jeste jsem nevidel, ze by nekdo v Asii na skutru jezdil navleceny jako motorkar. Papiry na motorku nemam (vyjma AM co davaji automaticky k becku), ale pujcoval jsem si ji vzdy na dovolene (Thajsko, Indie ...) Vzdy jsem jezdil v kratasech a sandalech. Helmu mne k tomu nedali, ridicak je nezajimal, ptali se akorat zda to umim ridit. Rekl jsem, ze jezdim na kole a to stacilo ;-D To jen nase "vyspelejsi" civilizace je svazana predpisy a zbytecnou b*zeraci.

0/0
10.10.2016 21:10

A46l40e88x63a62n74d11r 25C12h22y72t96i32l 2774942135811

Ale já netvrdím, že na skůtru s konstrukční rychlostí jako kolo musíte nosit kombinézu. Já jen píšu o tom, že kolize rychlejších motorek a jejich pády jsou u nás poměrně časté. Ono není divu, když je všude štěrk, výmol, agresivní řidiči mající nutkání tomu předpisově jedoucímu motorkářovi ukázat, jak se má jezdit, a přes silnice přebíhá kde co. Nehledě na nevyježděnost a přehnanou sebedůvěru některých motorkářů a tudíž také agresivní jízdu.

Co se týká malých motocyklů u nás(rok 2011):

nejvíce dopravních nehod zavinili řidiči malých motocyklů z důvodu nezvládnutí řízení vozidla (celkem 30 dopravních nehod), dále z důvodu nevěnování se řízení vozidla (23 dopravních nehod), nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky (13 dopravních nehod) a z důvodu nedání přednosti v jízdě (13 dopravních nehod)

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motorky-a-nehody-17761.html

Čili oblékání má smysl, a to i na malých motocyklech.

0/0
11.10.2016 11:28

K63a48r17e96l 30V78o79h77n56o61u93t 4498679790377

Siamský Rosi.

0/0
10.10.2016 9:04

R88a34d43i63m 56C12h60o72m48i18č 6313225601356

zdravim z Bangkoku.

ten frajer, co je skopnul se druhy den sam prihlasil na policii, ted ma na krku zaloby za pokus o zabiti, neposkytnuti pomoci a utek z mista nehody... muze dostat cokoli od pokuty 5000 THB po 10 let kriminalu, nebo oboji ( thajska justice....no comment)

+38/−2
10.10.2016 6:26

R61a42d85i85m 41C79h62o72m83i25č 6613185841156

jinak ti dva sourozenci jsou nastesti v poradku

+13/−1
10.10.2016 6:28

M23i16c75h44a41l 45J17a96r44o40š 7564790132745

Jen ze zvědavosti - neměli helmy, je to tam povolené?

+1/0
10.10.2016 9:49

M67a87r98e66k 29V52e93s28e18l63ý 1357988730264

Pujcoval jsem si skutra v Thajsku, Indie a Malajsii. Helmu mne k tomu dali jen v Malajsii. V Thajsku ani Indii je nezajimal ani ridicak. Ptali se akorat zda to umim ridit. Rekl jsem, ze jezdim na kole a to stacilo. Vsechno v pohode bez zbytecne b*zerace - ne jako u nas :-)

0/0
10.10.2016 21:13

J50i27ř12í 47N26o54v58o42t42n86ý 7798252

Ale musí být od toho asfaltu asi pořádně odření.

0/0
10.10.2016 10:23

J27a64n 96K54a38r60e76l 87N15o95v26a93k 5886424218936

je to malo, ze?

0/0
10.10.2016 11:44

J96i22ř19í 41S70c90h56m26i38d18t 5630573254345

Pokus o úmyslné těžké ublížení na zdraví a následné ujetí od nehody a neposkytnutí první pomoci. Za mně tak 8 ročků natvrdo a to se vyplatí;-)

+9/−1
9.10.2016 23:15

P55a21v86e13l 34J39e30ř62á34b73e32k 7851212544107

Protože na skútru seděli dva, on a ona, tak třeba dostane medaili za pokus o snížení počtu lidí na Zemi.

Ale vážně - byla to super sprosťárna - ti dva na skútru neměli šanci, dívka jako spolucestující nemá prakticky žádnou stabilitu, takže celý skútr rozhodila. Zřejmě kdyby jel sám, měl velkou šanci to ustát.

na videu je jeho číslo, tak třeba už sedí v jejich proslulých vězeních.

+1/0
10.10.2016 0:53

P17e58t83r 43B64á44č29a 8775486545365

R^;-D

+2/−12
9.10.2016 22:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.