Diskuze
Přízrak ze zeleného pekla byl v Praze. Je odsouzen k sešrotování
Děkujeme za pochopení.
M13a54r25t62i82n 45K21l69u62v21á94n90e95k
Ty brďo. Všimli ste si na tej fotke interiéru pri lavom kolene vodiče ten prepínač svetiel?
To som teda čumel. Asi im predčasne došli prachy a kúpili v mototechne vypínač z Octavie a akurát mu pochromovali to točítko.
Alebo je to nejaká srandička niektorého vývojára. ;-)Spoliehal na to že nik zo zákazníkov v živote nevidel folcvágen.
J58i74ř17í 47S78c90h95w52a23c76h
jenom další důkaz jak prémiové značky kopírují nadčasové detaily od "folcvágenu" a "šáde"
E30v64z97e15n 98S65o52u96k51u53p
Sešrotovat ??? A co takhle jen vyměnit motor ???
Š84t39ě22p13á19n 23V53a46n85ě15k
Jestli to chtějí sešrotovat, ať to přivezou ke mně. Já si to rád uschovám. Díky.
E22v98z27e79n 66S69o62u37k92u64p
Já se také hlásím.... Cena železa je teď okolo 3 Kč/kg, ale dám v tomto případě i 5 Kč/kg
J50i48ř22í 58Z92ý28k33a
proč sešrotovat? Chápu, že v takovém režimu je opotřebení třeba 10x větší, ale to už se Mercedesy nedělají na milionový nájezd? A i kdyby ... tak ten motor pošlu na repasi, vývojáři se z něj mohou poučit ...
J58i93ř23í 36S34c68h35w58a25c59h
Žádný 500 konikovej motor pro osobní auto nevydržel milion km. A ochranu proti opotřebení při vytáčení za studena asi taky nikdo nikdy nevymyslí. Tomu motoru třeba proste praskne hlava v 50 000 km.
T79o43m51á39š 67K53u19c90h20a95ř
Nic moc, myslím, že kufr mám v octavii větší..
F72r78a26n51k 42J34a28n12s71k57y
ale s tou by vas to na ringu asi moc nebavilo :)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...