Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i96ř94í 71Z66ý75k24a 9109643981280

proč sešrotovat? Chápu, že v takovém režimu je opotřebení třeba 10x větší, ale to už se Mercedesy nedělají na milionový nájezd? A i kdyby ... tak ten motor pošlu na repasi, vývojáři se z něj mohou poučit ...

+2/0
doporučit
11.10.2016 7:25

Š97t24ě51p94á71n 42V45a20n82ě59k 3683629767817

Jestli to chtějí sešrotovat, ať to přivezou ke mně. Já si to rád uschovám. Díky. R^

+1/0
doporučit
11.10.2016 7:42

T20o26m21á61š 48K45u55c67h24a71ř 3707371968811

Nic moc, myslím, že kufr mám v octavii větší.. ;-);-D

+1/−2
doporučit
11.10.2016 0:26


M14a96r69t60i60n 60K40l54u46v66á93n29e39k 9792908453313

Ty brďo. Všimli ste si na tej fotke interiéru pri lavom kolene vodiče ten prepínač svetiel?

To som teda čumel. Asi im predčasne došli prachy a kúpili v mototechne vypínač z Octavie a akurát mu pochromovali to točítko.

Alebo je to nejaká srandička niektorého vývojára. ;-)Spoliehal na to že nik zo zákazníkov v živote nevidel folcvágen.

0/−1
doporučit
11.10.2016 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.