- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty brďo. Všimli ste si na tej fotke interiéru pri lavom kolene vodiče ten prepínač svetiel?
To som teda čumel. Asi im predčasne došli prachy a kúpili v mototechne vypínač z Octavie a akurát mu pochromovali to točítko.
Alebo je to nejaká srandička niektorého vývojára. ;-)Spoliehal na to že nik zo zákazníkov v živote nevidel folcvágen.
jenom další důkaz jak prémiové značky kopírují nadčasové detaily od "folcvágenu" a "šáde"
Sešrotovat ??? A co takhle jen vyměnit motor ???
Jestli to chtějí sešrotovat, ať to přivezou ke mně. Já si to rád uschovám. Díky.
Já se také hlásím.... Cena železa je teď okolo 3 Kč/kg, ale dám v tomto případě i 5 Kč/kg
proč sešrotovat? Chápu, že v takovém režimu je opotřebení třeba 10x větší, ale to už se Mercedesy nedělají na milionový nájezd? A i kdyby ... tak ten motor pošlu na repasi, vývojáři se z něj mohou poučit ...
Žádný 500 konikovej motor pro osobní auto nevydržel milion km. A ochranu proti opotřebení při vytáčení za studena asi taky nikdo nikdy nevymyslí. Tomu motoru třeba proste praskne hlava v 50 000 km.
Nic moc, myslím, že kufr mám v octavii větší..
ale s tou by vas to na ringu asi moc nebavilo :)