Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M56a31r73t36i33n 80F68o83r38m34á95n46e47k 5743223170380

Líbí.

+8/0
doporučit
14.10.2016 8:10

M10a89r66t96i54n 66P97l72a73t94i21l 9441703981648

Jsem zvědavý, na koho budou útočit se svojí úlisnou reklamou...

+6/0
doporučit
14.10.2016 10:32

P76e31t72r 48M22i65c51h47a47l 2280554121972

Řekl bych, že koncept bude od sériového provedení na míle daleko.

+6/0
doporučit
14.10.2016 0:25


Foto

P65r34e26m72y90s66l 52K72y29s82e11l64a75k 5625593844579

A co na to soused z Mladé Boleslavi? :-) RS už vyrábět nebude a aby si udržel zisky ze ztraceného segmentu je potřeba zdražit, protože ty jejich technologické zázraky jsou příliš levné a Mercedes pro ně není konkurence... :-)

+5/−2
doporučit
14.10.2016 9:09

R48a66d34e40k 68P25a12s72t94o71r 3576525286773

Tak hlavně aby už se naučili v tom Hyundai smontovat motor aby se nemuselo měnit těsnění pod hlavou co 40 000km. V záruce je to fajn, ale jsou to auta co po záruce musí hned do šrotu.

+5/−2
doporučit
14.10.2016 6:24

M97a63r98t16i48n 78H48u53d13e56c91e56k 3473709839453

No a v Nosovicich vyresili problem jestli sportovni skodovky ci nikoli :)

Dekuji.

Jinak pekny koncept. Rad bych se svez.

+3/−1
doporučit
14.10.2016 8:53

M13i91c61h89a78e87l 76K66a96d18e24r98a94v94e93k 8301104158134

Porad to je hyundai.RvRvRvRv

+5/−7
doporučit
14.10.2016 11:08

A10n76t56o20n16í19n 94S63e77b48e21r77a 7403888590689

A kolik zatáčet se s tím dá střihnout, než se to rozpadne?

+4/−6
doporučit
14.10.2016 10:20

O65n89d38ř97e19j 85M41a19r40e64k 2482577172625

jak se říká na vrch huj a vespod hnůj, ale on je to hnůj i na vrch

+5/−13
doporučit
14.10.2016 7:53

M71i55r42o67s82l68a56v 81S54t80i83s34k98a27l 3847406827200

Klasika,šikmáči takové auto nikdy nevyrobí,vždy mají sportovní divizi v Evropě a vše dělají naši borci....žluťáci to jen platí. Takže v podstatě auto z Evropy.

+2/−3
doporučit
14.10.2016 11:00
Foto

D45a36v38i39d 71P16e92n23k 4440468799515

ježíš, kde to zase okopírovali, hyundai nemůžu ani cejtit, v životě totiž nic nevymyslel a všechno kopíruje od druhých a cpe to do těch svých křápů...

+3/−9
doporučit
14.10.2016 10:46

K70a47r55e24l 76Z64a44c72e15k 7891219821447

Moc hezký.R^

+1/0
doporučit
14.10.2016 23:16

J57a24n 84K86r24p33e98c 5806373214802

málo falešného chromu. to se tradičním zákazníkům nebude líbit.

+1/0
doporučit
14.10.2016 21:28

M34a42r83t36i73n 69V34a19n12ě13k 6201463782849

;-D;-Dpobavilo, díky.

+1/0
doporučit
14.10.2016 15:47

V50l29a95d19i15m54í24r 54V93á24v90r18a 9367304227808

Kdyby to vypadalo jako ten koncept a kdyby se jim povedl výborně naladit podvozek a slušně nastavit cenu, pak by to mohla být zajímavá konkurence. Navzdory tomu, že je to stále Hyundai. Ale mám pocit, že to tak nebude. Je tam moc kdyby...

+1/0
doporučit
14.10.2016 12:04

J69i42ř35í 73N89e44u80m17e97i45s65t12e80r 2412475773151

Ty vyklápěcí dveře montoval na svojí plečku před deseti lety kdejaký tunér. S tímhle byl majitel za jelimana už z výroby.

+1/0
doporučit
14.10.2016 7:51

I12v72o 14U12r71b31á66n65e78k 2476697447

Už dávno ví šéfové VW, že je Korejec pro ně velká konkurence a minimálně se jim vyrovná...jen u nás se najde pořád spousta "odborníků", co si to nechtějí připustit. :-) Hyundai to dělá dobře, držím jim palce. Ale na Mégane RS mi nesahejte... :-)

+1/−6
doporučit
14.10.2016 14:25

M65a42r14t95i31n 43D76u20r14c93h15á48n87e20k 7699877226

Proč vyrábí pořád koncepty, které nikdy nikdo nevyrobí sériově?

0/−1
doporučit
14.10.2016 12:53

P73e61t76r 23S12i34m56e18k 6771963219684

a kudy se tam strká seno ? uveze to valňák s pískem nebo hnuj na zahrádku?

0/−1
doporučit
14.10.2016 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.