Diskuze
CRASHTEST: Dvouapůltunový nepřipoutaný spolujezdec řidiče zabije
Děkujeme za pochopení.
M54a65r85c13e24l 55P67a33v77l98í18k
prečo"všetci" automaticky predpokladajú, že je NUTNÉ vyrábať takzvané BEZPEČNÉ automobily?
potomm by museli byť všetky IDENTICKÉ - rovnaký materiál, konštrukcia, hmotnosť, ... - preženiem to - ALEBO všetko trabanty, ALEBO všetko jeden teréňák!
inak je to celé nezmysel.
P42ř62e74m56y69s56l 91Č45e47j45p
Příkladem proto je Smart: https://www.youtube.com/watch?v=9iKGfo1wmOM
J23i83ř76í 54D63v40o12ř20á22k
Ona i taková dvoulitrová petka položená za zadním sklem dokáže " zázraky " .
M14a79r55i40á34n 19B64e61d58n10á49r77i83k
Stačí blbě naložené plechy v dodávce a aby řidič dupl na brzdu...
A25l72o76i71s 34S83t96a39r46ý
Zajímavý jak se tady všichni dohadujete o terminoligii a značení (ostatně malé g se pro tíhové zrychlení zcela běžně používá), ale nikoho zatím nenapadlo si přepočítat ty cifry. Už jenom proto, že v závěru článku se tvrdí, že člověk vydrží 40g maximálně zlomek sekundy a přitom předtím se nás snaží přesvědčit, že Stapp přežil 46g po dobu 1.4 s. Mě teda vychází, že z 1000 km/h na nulu během 1.4 s je zhruba 20g (za předpokladu konstantího zpomalování). Pokud jsem někde udělal chybu, prosím o opravu.
J44i96ř40í 81S18c58h60w24a64c22h
ano průměrné zpomalení je 20 G, chybu jsi nejspíše "udělal" v předpokladu konstatního zpomalení. Někde tam bude špička o vyšší hodnotě.
M65a94r37t86i31n 49H46o15u93b43a
pretizeni 20g ..... jako 20gramu?? no, nic moc Frantisku Dvoraku
V45á96c66l17a97v 20P98í82c39h56a
20g jako dvacetinásobek tíhového zrychlení.
T15o79m75á68š 82K24u58c25h60a14ř
Tak se vám to zase povedlo. Nebýt toho nesmyslného nadpisu, tak bych sem nelezl.
J47i92ř86í 83J82i56r38č50í36k
Je dobré si hlídat, abyste neseděli před nezodpovědným jedincem. Umím si představit, jak to v praxi vypadá. Vzadu se nepoutáme, je to jenom kousek. U předních cestujících dochází tímto k mnohačetným frakturám žeber, které následně pronikají do srdce, plic a dalších orgánů.
P29e88t62r 93B48ü76r89g42e71r
Termíny:
opakem zrychleni je zpomalení,
opakem zpoždění je náskok
Fyzikální jev popsaný v článku odpovídá učebnici základní školy a měl by býti na této úrovni srozumitelný, nikoli matoucí
J19a75r30o66m59i41r 89F35a53r71e72k
Nesouhlasim. Pokud se ohanite ucebnici, pak byste mel vedet, ze zrychleni je vektor (tudiz je dana velikost a smer). Zpomaleni je neexistujici fyzikalni velicina a laicky vyjadruje pouze to, ze zrychleni pusobi proti smeru pohybu (dochazi ke snizeni rychlosti).
P.S. Jen rypu......
M85a11r55t49i57n 23V83o60j68á68č71e57k
trochu bordel v pojmech ne ? těžko se z 80kg težkého spolujezdce stane 2500kg spolujezdec....váha(kg) se přeci nemění jen síla
M19a66r51t85i36n 90N92o81v86o16t84n82ý
Hmotnost nezávisí na tíhovém zrychlení, váha ano. Na měsíci bude mít osoba hmotnost 60kg, ale bude vážit jen 10kg.
P79a43v54e93l 56P12o65k77o12r48n28ý
Škoda počítá s tím, že průměrný obézní Čech má 80 kg?
Kdysi spadlo letadlo, tam myslím počítali s tím, že průměrná hmotnost pasažérů je 70 kg a pak plné letadlo daleko těžších pasažérů pak prostě spadlo.
A pamatuji, jak u nás policie jednou kontrovala hmotnost aut a našla jich celkem dost přetížených.
Otázka, pokud přetížené auto, např. obézními Čechy způsobí nehodu, včas nezabrzdí, bude to vina řidiče? Určitě! Když mají mít řidič ve Francii povinně tester na alkohol, proč u nás nemít povinně v autě váhu?
T43o22m45á35š 92C39h72r12a46s27t21n10ý
Rozkydlí jsou mrtví tak či onak, s těmi se nepočítá.
O17l55d62ř43i60c89h 85Š27t11ě27p75á16n13e29k
A k čemu , že tento článek je?
Krom toho, že ŠKODA testuje skelet nějaká Octávie , což mě stejně vůbec nezajímá, v článku není nic zajímavého.
J57i13ř90í 69S19c90h33w39a50c10h
že by k tomu, abys (pokud jsi vůbec řidič) vyžadoval bezpodmínečné připoutání toho, co vezeš za sebou na zadním sedadle?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...