Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S13t88a25n19i76s12l87a71v 64H85o88r37á38č42e36k 5411278145314

To vůbec celé psal asi někdo pod vlivem..;-D

+14/−1
doporučit
13.10.2016 6:08

J74i58ř90í 66K38o66c25u20r46e73k 6455494175758

... naměřili zpoždění 35 g. To jako gramů?

Asi se tím myslí zpomalení a to gé by mělo být velké.

+13/−1
doporučit
13.10.2016 0:13

J46i25ř94í 74J96i41r97č72í97k 3768761232372

Je dobré si hlídat, abyste neseděli před nezodpovědným jedincem. Umím si představit, jak to v praxi vypadá. Vzadu se nepoutáme, je to jenom kousek. U předních cestujících dochází tímto k mnohačetným frakturám žeber, které následně pronikají do srdce, plic a dalších orgánů.

+8/0
doporučit
13.10.2016 11:39


M82a19r39t25i15n 52K49ř34i75š21ť31a86n 5523607919517

Fyzika je autorova slabá stránka. Dvouapůl tunový spolujezdec, co to ksakru je? Slon? Mamut?

+13/−5
doporučit
13.10.2016 6:18

M96i28l46a80n 61Š91e26l41i65g29a 7721334123593

35gramove zpozdeni a mamut na zadnim sedadle, Andrej udelal firemni party? :)

+11/−4
doporučit
13.10.2016 7:20

A24l89o24i39s 41S10t16a58r40ý 3969679507692

Zajímavý jak se tady všichni dohadujete o terminoligii a značení (ostatně malé g se pro tíhové zrychlení zcela běžně používá), ale nikoho zatím nenapadlo si přepočítat ty cifry. Už jenom proto, že v závěru článku se tvrdí, že člověk vydrží 40g maximálně zlomek sekundy a přitom předtím se nás snaží přesvědčit, že Stapp přežil 46g po dobu 1.4 s. Mě teda vychází, že z 1000 km/h na nulu během 1.4 s je zhruba 20g (za předpokladu konstantího zpomalování). Pokud jsem někde udělal chybu, prosím o opravu.

+4/0
doporučit
13.10.2016 14:00
Foto

J13i72ř87í 54D79v15o30ř11á58k 5405429750908

Ona i taková dvoulitrová petka položená za zadním sklem dokáže " zázraky " .

+3/0
doporučit
13.10.2016 17:57

T91o97m58á84š 78K26u32c26h96a41ř 3717231298901

Tak se vám to zase povedlo. Nebýt toho nesmyslného nadpisu, tak bych sem nelezl. :-P

+2/0
doporučit
13.10.2016 12:14

P45e48t86r 48B22ü20r31g22e67r 4777746917270

Termíny:

opakem zrychleni je zpomalení,

opakem zpoždění je náskok

;-)

Fyzikální jev popsaný v článku odpovídá učebnici základní školy a měl by býti na této úrovni srozumitelný, nikoli matoucí

+2/0
doporučit
13.10.2016 10:34
Foto

P81a57v64e59l 81P63o50k18o18r10n54ý 2276514280532

Škoda počítá s tím, že průměrný obézní Čech má 80 kg?

Kdysi spadlo letadlo, tam myslím počítali s tím, že průměrná hmotnost pasažérů je 70 kg a pak plné letadlo daleko těžších pasažérů pak prostě spadlo.

A pamatuji, jak u nás policie jednou kontrovala hmotnost aut a našla jich celkem dost přetížených.

Otázka, pokud přetížené auto, např. obézními Čechy způsobí nehodu, včas nezabrzdí, bude to vina řidiče? Určitě! Když mají mít řidič ve Francii povinně tester na alkohol, proč u nás nemít povinně v autě váhu?:-)

+2/−3
doporučit
13.10.2016 9:20

M16a41r25t41i60n 23H83o62u70b90a 6293641689798

pretizeni 20g ..... jako 20gramu?? no, nic moc Frantisku Dvoraku

+1/−6
doporučit
13.10.2016 12:59

O39l79d20ř86i97c49h 67Š41t80ě89p58á78n82e36k 7482426316704

A k čemu , že tento článek je?

Krom toho, že ŠKODA testuje skelet nějaká Octávie , což mě stejně vůbec nezajímá, v článku není nic zajímavého.

+1/−6
doporučit
13.10.2016 8:42

M90a77r15c36e62l 42P40a13v96l94í93k 7681624978809

prečo"všetci" automaticky predpokladajú, že je NUTNÉ vyrábať takzvané BEZPEČNÉ automobily?

potomm by museli byť všetky IDENTICKÉ - rovnaký materiál, konštrukcia, hmotnosť, ... - preženiem to - ALEBO všetko trabanty, ALEBO všetko jeden teréňák!

inak je to celé nezmysel.

0/−4
doporučit
13.10.2016 18:46

M37a78r29t43i39n 52V77o84j73á59č35e81k 9813407571246

trochu bordel v pojmech ne ? těžko se z 80kg težkého spolujezdce stane 2500kg spolujezdec....váha(kg) se přeci nemění jen síla

0/−4
doporučit
13.10.2016 10:21

J37a68n 57Z73a90j73i13c 5275767567949

Clovek se pri nehode stejne nechova jako figurina. Minimalne se pred narazem reflexivne zapre rukama. Takze by urcite zezadu nedoslo k tomu, ze ridici operkou zlomim vaz...

0/−21
doporučit
13.10.2016 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.