- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už se těším na Mišivbuši Pajero, postavené na podvozku Dusteru.
Prodejní strategie velí stavět auta, která se líbí Karlu Vachutovi. Chápu.
Od doby co se spřáhl s francouzským ohanbím stojí Nissan za starou bačkoru. No a teď je na řadě Myšák .. RIP !
Takže zhruba od roku 1999 stojí Nissan za starou bačkoru . Proč se teda prodává ?
Člověk by řekl, že prodejní strategie velí stavět pořád hezčí a hezčí auta... ale tady vidím, že je to úplně jinak - tenhle krám se mi naprosto v ničem nelíbí.
Sunty se spojuji, cimz ale nic lepšího nevznikne. Nisan sel po fuzi s renaultem do kopru s Mitsubishi už tam dávno je, takže vlastně nemá co ztratit.
A ke všemu Renault spolupracuje s dalším " suntem " . Jmenuje se Mercedes .
Je vidět, že ho inspiruje nejen její pozadí, ale i mozek...
Mám dojem že to nehrozí že budou světovou jedničkou
Mám dojem , že tvůj dojem , není směroplatný .
Ztráta 1,6 miliardy korun eur ? Nová hybridní měna ?
A to aby u Mitsubishi falšovali údaje o spotřebě, tedy počátku jejich problémů, jim poradil ten Ghosn ? Nebo jenom využil jejich chybu a následné problémy ve prospěch firmy, za kterou hraje. Na tom je něco špatné ?
Přístup Carlose Ghosna je takový-babišovský.
Nejdříve spolupracovat, pak přidusit a pak koupit za levno.