Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J33o70s93e85f 83Š26o92l72t46e67s 8694328720433

Upřímně nevím, co tímto chtěl autor říct. Pokud mu to auto vyhovuje, prosím.

+30/−1
doporučit
15.10.2016 0:22

J28a24r75o24s70l19a85v 13J31o11r17d78á35n 4317155788389

Vůbec se nedivím, že je průměrný věk aut na našich silnících, 15 let, to co se teď prodává je děs a hrůza. Kvůli ekologickým nesmyslům se vyrábějí motory co nic nevydrží. Minulý týden se mi vysypal u VW 1,6 TDi- samozřejmě servisovaný a po záruce cca 108 tis/ 4 roky...

+19/0
doporučit
15.10.2016 21:38
Foto

J56a34r12o91m19í36r 91H19l98u42b68e85k 2386540754891

Mam podobne auto, jeste starsi a taky se jej nezbavim, dokud to pujde. Ty dnesni sroty jsou navonena bida.

+20/−1
doporučit
15.10.2016 21:39


J30a62n 94M78a45l38ý 3232282292485

No nějak nechápu o čem je ten článek...

+25/−3
doporučit
15.10.2016 7:04

J92i78ř15í 90S70c67h67w39a22c96h 8708504198876

Ale té lípy se nevzdááám!

+12/0
doporučit
15.10.2016 12:59

L83u15m70í76r 26V27i92t55h41a 2877147686202

Na jaře nám nechtěli dát technickou kvůli údajné prasklině na reflektoru. Když se ukázalo, že to není prasklina, ale záměr konstruktéra, dali to do závad nebránících provozu. Protokol mám schovaný. Auto je 6 let staré, najeto 180 tisíc...

+11/0
doporučit
15.10.2016 6:51

M10i91r28o21s82l72a69v 43S22u13c18h71y 5110289980420

Mé 11 let staré auto má najeto přes 300.000 km a technickou zvládlo vždy na poprvé. Také je to velký kombík, starší naftový dvoulitr, dříč. V kufru jsem vozil palety se zbožím, savební materiál, zahradní techniku i nábytek. Dnes je to auto neprodejné, a proto ho dávám stále do pořádku. Pořád je to lepší auto než má mnohem mladší kia (nákupní taška do města). Jsem ze staré školy, fungující věci nevhazuji. Dokud to auto bude za rozumné peníze opravitelné, budu ho opravovat. Tak uvidím, kde se zastaví jeho počítadlo kilometrů.

+13/−1
doporučit
15.10.2016 10:27

J77a29n 79K53o16t93l40í66n 9469124115557

1.9 TDi R^ :-P skvělý motor

+10/0
doporučit
15.10.2016 9:24
Foto

L46u47k26á85š 12K57o66b46e93r85a 3864773488

Z toho vyplývá ponaučení zvolit příště jinou STK.

+10/0
doporučit
15.10.2016 9:08

P53e70t11r 61T15y25č98k92a 6235622689342

No nevim. Ja mel na aue zavadu o ktere jsem vedel ze neprojde. Zavezl jsem do servisu aby opravili a zaridili STK. Oni prvne zaridili technickou a az pak to opravili.

+10/0
doporučit
15.10.2016 7:39

B25l13a15n61k60a 73D80u70ž24í95k74o86v32á 4694538608611

No, nechapu lidi, co mění auta skoro jako mobily... Pro mě i manžela jsou naše auta členové rodiny, úplná srdcovka!!! Subaru forester,1996, benzín- dříč: krmení pro zvěř, materiál na stavbu, všude vyjede, všechno odveze, redukce rychlost v zimě na horách k nezaplacení...Ať se jdou vycpat vspšechny ty rádoby elektronické vychytávky nových "terénních" aut...

+9/0
doporučit
15.10.2016 20:32

J48a90n 41H11r14u61z32a 8384158419857

Dávno před focením aut na STK jsem neprošel kvůli oloupané žárovce a nepomohla její okamžitá výměna z rezervy. Prostě chtějí vydělat na opakované STK. Také jsem ji okamžitě změnil a tam co nyní jezdím mě i poštelují světlomety zdarma a nikdo mě kvůli tomu nevyhodí.

+8/0
doporučit
16.10.2016 10:13

J12e62n33d83a 56V60r85a53n61i84k 6421216166161

Tak to já mám 3 roky starou Octavia 3 1.6 tdi.... necelých 100 tis a už tam je 4 EGR ventil, z převodovky se ozývají rány a .... a na kulanci škoda absolutně nepřistoupí... takže více takových starých dělníků!

+8/0
doporučit
15.10.2016 22:19

P34e57t95r 23M39a45c71h48á40č73e70k 9367324203

Moje stará už taky není nejnovější model a taky se jí nevzdám ;-).

+8/0
doporučit
15.10.2016 8:54

P50e82t32r 55F42i93r68m61a72n 4897395707827

Evidentně Octavia I, 1,9 TDI

+7/0
doporučit
15.10.2016 7:08

T98o98m76á15š 79K35u94c79h14a35ř 3247741958241

Stejně je to trochu zázrak, že se slušnějšími auty lze minimálně 10 x objet "po rovníku" zeměkouli. :-)

+6/0
doporučit
15.10.2016 23:40

T62o31m58á22š 30K38u75c12h77a61ř 3857781228461

No, doufejme že s podobnou láskou a spokojeností budou po jednácti a více letech provozu psát o svých vozech majitelé octavií 1.0 a 1.2 TSI. :-)

+6/0
doporučit
15.10.2016 20:56

P72e84t16r 83P67r61u71s 7497635679902

Jednou jsem neprosel kvuli obema zadnim blinkrum...malo oranzove. Ze pry se nepozna (kdyz blikaji oba), jestli auto blika nebo couva. 8-o

Pan mi slibil, ze kdyz to na miste vymenim, tak mi to da. Nastesti, uplne cirou nahodou, tam ty zarovky prodavali v jejich prodejne.

+6/0
doporučit
15.10.2016 9:30

J11i36ř39í 46T56e18p79r 4467780155395

.......kdy jsou techničtí kontroloři papežštější než papež

---------------------

Mám taky takovou zkušenost. :-(

+6/0
doporučit
15.10.2016 7:07

K23a76r19e42l 16V95a30c25h28u11t 9223582179293

Je takový problém pro automobilky opatřit blinkry svých vozů krytkami v oranžové barvě, aby pod ně šlo používat bílé žárovky, ze kterých se nic neoloupe a navíc ještě jsou blinkry o mnoho "oranžovější" a tedy lépe viditelné? 8-o - Viditelnost a výraznost blinkrů považuju za jeden z nejdůležitějších bezpečnostních prvků na svém vozidle, asi hlavně proto, že blinkr používám a tak nechci, aby ho někdo přehlédnul a nabořil do mne zezadu při odbočování... :-(

+8/−2
doporučit
15.10.2016 12:42

P29a40v17e43l 52N23e67m90e31c 1283111450654

Mám následující zkušenost... Přijedu na STK s vozem v perfektní kondici. Pravidelně ošetřovaný včetně podvozku, nikde kousek rzi. Během pročítání protokolu mne zarazila jedna poznámka ve středně těžkých závadách: "koroze podvozku" !!! Ptám se technika, a on mi okamžitě odpovídá:"No, něco tam napsat musím! Je to starší auto.". Přeloženo:"Musím tam něco napsat, aby tam nebylo prázdno.". Jsou technici STK takto instruováni? Jsou snad placeni od každého řádku zápisu do protokolu? Oktanům zdar!

+5/0
doporučit
17.10.2016 13:58

I31v53a16n 42D42ř40í42m70a38l 9737356552747

Tedy to je kravina jako hrom a ten závěr !!Já byl v 7/2016 na technické a kdybych si chtěl přidělávat problémy, zavřou policajti všechny techniky. Nahrávat náš závěrečný rozhovor by bylo docela poučné. Přišlo by mi logické, pokud na jde technik závady, že vlastník bude nabízet nějakou dohodu. Ale pokud technik hledá "prkotiny" a nakonec si řekne, takovou drzost jsem nečekal. A závady byli samé "tady to vypadá jako narezlé a asi by to mohlo prasknout", nebo "ta manžeta se mi nějak nelíbí, asi již není dobrá", tak to říká vše. Kouby s voctem a ne nějaká náprava. Možná si již nedovolí natočit emise z jiného vozu, ale u techniků se nic nezměnilo.

+5/0
doporučit
15.10.2016 21:13

V28l47a48d89i87s77l32a26v 36B76u72r12y36š91e71k 1319552897414

tak já to mám zase naopak, vždycky vydržím s autem jezdit tak 4 roky bez problému a pak už se mě zdá, že to či ono nefunguje tak jak by mělo, záruka se blíží ke konci, strach z problémů mě nakonec donutí brouzdat po stránkách prodejců, zjistím, že ta nová auta udělala za ty čtyři roky pokrok, že to co bylo před 4 roky nedostupné, tak je dnes standard a pak jdu a něco, co se mě líbí objednám a zase s tím čtyři roky jezdím, tak pořád dokola, v poslední době ulítávám na SUV čtyřkolkách, po naftě zase jsem šel do benzínu, mám rád změny, starý auto bych nechtěl, ale je jasný, že každej to má jinak

+7/−3
doporučit
15.10.2016 12:37

R69o39s98t71i22s67l79a27v 74C57h90v65í80l87a 5762938293515

Mam Toyotu Avensis r.v.: 1998. Vlastnim ho od roku 2004 a za tu dobu každy rok jen vyměna oleje a filtru. Jedenkrat brzdy a rozvody po 200 tisicich. Jinak nic. Momentalne najeto 315000 a v poho. Tak proc ho vyhazovat a menit za dnesni plecky co nic nevydrží.

+4/0
doporučit
15.10.2016 23:01

R41o40b32e23r48t 93K75o42c39i15á47n 5699497826837

Nějaká pointa bude v pokračování nebo jak?

+4/0
doporučit
15.10.2016 21:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.