Diskuze
KOMENTÁŘ: Je staré, ale nevzdám se ho. I když má málo oranžový blinkr
Děkujeme za pochopení.
R70o96b85e55r11t 30V14i67l85i63m15o40v88s91k95ý
Autor "objevil ameriku". Mě řízení nevadí, asistenty potřebuji na sále při operaci a ne v autě. Mám naposlouchané zvuky a každý jiný mě v autě ruší. Mám rád, když mám o autě přejled, ale nepotřebuji, aby mě upozorňovalo na každou kravinu. Oranžová kontrolka mě stačí pouze na informaci o nízkém stavu paliva. Jak mám nafouknuté gumy vím, protože když jsou podfouknuté a nebo přehuštěné, tak to poznám. Jak? No praxe, řídím skoro 40 let. Dobře, legálně nějakých 35. Takže nové auto opravdu nechci. Jedno takové mám služební a je to opruz. Pořád něco bliká a cinká, jednou že praskla nějaká žárovka, potom se venku ochladí a najednou si všechno přešteluje, jen abych si všiml, že je venku zima. To sakra vím i bez té ptákoviny. Pak ta záplava oranžových kontrolek....naučil jsem se je ignorovat. Docela začínám chápat lidi, co přelepí palubku a přeruší vedení k bzučáku či co to vydává ty příšerné zvuky.
P92a90v18e47l 98N17e82m68e14c
Mám následující zkušenost... Přijedu na STK s vozem v perfektní kondici. Pravidelně ošetřovaný včetně podvozku, nikde kousek rzi. Během pročítání protokolu mne zarazila jedna poznámka ve středně těžkých závadách: "koroze podvozku" !!! Ptám se technika, a on mi okamžitě odpovídá:"No, něco tam napsat musím! Je to starší auto.". Přeloženo:"Musím tam něco napsat, aby tam nebylo prázdno.". Jsou technici STK takto instruováni? Jsou snad placeni od každého řádku zápisu do protokolu? Oktanům zdar!
M19a46r11t66i15n 52K52a52r77á28s92e36k
Takze jste to auto presta pouzivat, nebo tu "korozi" opravil a jel znova na STK?
F30r56a22n82t44i79š70e67k 32S80o60b83o75t19k76a
Proboha a jak procházejí STK starší náklaďáky? Minulý týden jsem projíždel Havlíčkovým Brodem (tedy spíše popojížděl) a dvakrát jsem se natrefil ve frontě za starší náklaďáky. To byla hrůza jak kouřili - tenhle kouř a smrad během postávání ve městě já přece nevyrobím se svým benziňákem ani za tisíce kilometrů. Jak oni projdou - či snad jezdí bez STK???
D48a43v83i72d 11P92e75n18k
projdou, bo to neměří, vyplní se jenom protokol a je to....běžná věc
J98a62k97u24b 43S21t36a21š94e64k
No, jestli to kouří jak Suchoj se zapnutou forsáží, tak to potěš koště. Plíce spoluobčanů vám poděkují.
Ale jinak souhlasím, taky mám rád staré věci a snažím se je využívat, co nejdéle to jde.
J75a46r77o35m12í29r 46K25r45á32l
Jen 300 tisíc ? Při troše péče není problém najet půl milionu.
J58a62n 35S56v37e14t18l68i14k
Viděl jsem Octavii se 66kW TDI přivezenou ze Španělska a měla najeto 880000. Kouřila, žrala olej (litr na 1000), ale pořát jezdila a táhla. V původní službě složila v Madridu jako taxi.
M27a10r60t22i56n 59H83o29r45á58k
Článek bez jasného závěru. Koneckonců celé je to takové bez hlavy a paty.
Co vlastně chtěl autor říci?
Raději ať jezdí svým milovaným autem a nic už nepíše.
T40o21m85á94š 18S38t41e51i45n23h46ü57b64e69l
Ja som na tom rovnako mam 11 rocne auto a nemenim.. Nasa audinka 1.8T oslavuje 11rokov a nabehala 360 tis km. Stale si veselo pradie, kontroly bez velkych problemov. Po tych rokoch a kilometroch je to uz plnohodnotny clen rodiny
J26a55n 73H16r70u20z34a
Dávno před focením aut na STK jsem neprošel kvůli oloupané žárovce a nepomohla její okamžitá výměna z rezervy. Prostě chtějí vydělat na opakované STK. Také jsem ji okamžitě změnil a tam co nyní jezdím mě i poštelují světlomety zdarma a nikdo mě kvůli tomu nevyhodí.
M94a14r62t89i28n 51K82a82r86á83s34e46k
Tak proto mame relativne volny trh s STK - taky chodim k tem s rozumnym pristupem (tj nenachaji projit auto, ktere projit nema, ale kdyz vam nesviti zarovka, tak ji neni problem vymenit, postelujou svetla apod)...
J62i53ř95í 24V85a68v93ř31í55k
Něco je tady v česku špatně. Buď výdělky nebo cena auta. Nebo obojí? Jak se vyřeší? Ekologie? Pan Tomáš Bašanda píše pravdu, ale mnohým se to nelíbí, tak jak smrad z komína mnohým nevadí, než zjistí že mají měsíc do skonu!
T39o43m66á81š 52K23u19c21h16a17ř
Stejně je to trochu zázrak, že se slušnějšími auty lze minimálně 10 x objet "po rovníku" zeměkouli.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...