- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor "objevil ameriku". Mě řízení nevadí, asistenty potřebuji na sále při operaci a ne v autě. Mám naposlouchané zvuky a každý jiný mě v autě ruší. Mám rád, když mám o autě přejled, ale nepotřebuji, aby mě upozorňovalo na každou kravinu. Oranžová kontrolka mě stačí pouze na informaci o nízkém stavu paliva. Jak mám nafouknuté gumy vím, protože když jsou podfouknuté a nebo přehuštěné, tak to poznám. Jak? No praxe, řídím skoro 40 let. Dobře, legálně nějakých 35. Takže nové auto opravdu nechci. Jedno takové mám služební a je to opruz. Pořád něco bliká a cinká, jednou že praskla nějaká žárovka, potom se venku ochladí a najednou si všechno přešteluje, jen abych si všiml, že je venku zima. To sakra vím i bez té ptákoviny. Pak ta záplava oranžových kontrolek....naučil jsem se je ignorovat. Docela začínám chápat lidi, co přelepí palubku a přeruší vedení k bzučáku či co to vydává ty příšerné zvuky.
Mám následující zkušenost... Přijedu na STK s vozem v perfektní kondici. Pravidelně ošetřovaný včetně podvozku, nikde kousek rzi. Během pročítání protokolu mne zarazila jedna poznámka ve středně těžkých závadách: "koroze podvozku" !!! Ptám se technika, a on mi okamžitě odpovídá:"No, něco tam napsat musím! Je to starší auto.". Přeloženo:"Musím tam něco napsat, aby tam nebylo prázdno.". Jsou technici STK takto instruováni? Jsou snad placeni od každého řádku zápisu do protokolu? Oktanům zdar!
Takze jste to auto presta pouzivat, nebo tu "korozi" opravil a jel znova na STK?
Proboha a jak procházejí STK starší náklaďáky? Minulý týden jsem projíždel Havlíčkovým Brodem (tedy spíše popojížděl) a dvakrát jsem se natrefil ve frontě za starší náklaďáky. To byla hrůza jak kouřili - tenhle kouř a smrad během postávání ve městě já přece nevyrobím se svým benziňákem ani za tisíce kilometrů. Jak oni projdou - či snad jezdí bez STK???
projdou, bo to neměří, vyplní se jenom protokol a je to....běžná věc
No, jestli to kouří jak Suchoj se zapnutou forsáží, tak to potěš koště. Plíce spoluobčanů vám poděkují.
Ale jinak souhlasím, taky mám rád staré věci a snažím se je využívat, co nejdéle to jde.
Jen 300 tisíc ? Při troše péče není problém najet půl milionu.
Viděl jsem Octavii se 66kW TDI přivezenou ze Španělska a měla najeto 880000. Kouřila, žrala olej (litr na 1000), ale pořát jezdila a táhla. V původní službě složila v Madridu jako taxi.
Článek bez jasného závěru. Koneckonců celé je to takové bez hlavy a paty.
Co vlastně chtěl autor říci?
Raději ať jezdí svým milovaným autem a nic už nepíše.
Ja som na tom rovnako mam 11 rocne auto a nemenim.. Nasa audinka 1.8T oslavuje 11rokov a nabehala 360 tis km. Stale si veselo pradie, kontroly bez velkych problemov. Po tych rokoch a kilometroch je to uz plnohodnotny clen rodiny
Dávno před focením aut na STK jsem neprošel kvůli oloupané žárovce a nepomohla její okamžitá výměna z rezervy. Prostě chtějí vydělat na opakované STK. Také jsem ji okamžitě změnil a tam co nyní jezdím mě i poštelují světlomety zdarma a nikdo mě kvůli tomu nevyhodí.
Tak proto mame relativne volny trh s STK - taky chodim k tem s rozumnym pristupem (tj nenachaji projit auto, ktere projit nema, ale kdyz vam nesviti zarovka, tak ji neni problem vymenit, postelujou svetla apod)...
Něco je tady v česku špatně. Buď výdělky nebo cena auta. Nebo obojí? Jak se vyřeší? Ekologie? Pan Tomáš Bašanda píše pravdu, ale mnohým se to nelíbí, tak jak smrad z komína mnohým nevadí, než zjistí že mají měsíc do skonu!
Stejně je to trochu zázrak, že se slušnějšími auty lze minimálně 10 x objet "po rovníku" zeměkouli.