Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové BMW 5 odhaleno. Manuální převodovku už má jen jedna verze

Nové BMW řady 5 se představuje bez velké pompy. Organizátoři právě probíhajícího autosalonu v Paříži ostrouhali, nová generace důležitého modelu se odhalila jen na internetu. Chcete lepší důkaz, že automobilky už neberou autosalony moc vážně?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M63i32r52o40s78l67a51v 78S70t28e79i43n10e48r 6368634403355

Sedmička byla vždy otázka prestiže, ale množství dosáhla jenom pětka, trojka spíš u soukromníků. Vydělává se hlavně na trojce, ale i pětka BMW uživí.

Pětka na podvozku sedmičky je dost podstatný krok vpřed, 190 koní z dvou litrů už dost na hraně, může na to doplatit trvanlivost. Benzinový čtyřváleček bude nejspíš nejprodávanější model, 400 koní jenom ukázka, co BMW umí.

0/0
16.10.2016 21:22
Foto

M97i33r16o13s51l64a50v 92S73t89e38i27n32e44r 6838444353455

Na cenu zřejmě zapůsobí zadní náprava u x- verze- homokinetické klouby a natáčení do zatáčky. Projeví se později na nákladech na provoz u více, než pětiletých vozů.

0/0
16.10.2016 21:28

J40i93ř81í 21E63r39b70e40n 1703604146507

Vždyť vypadají všechny pořád na jedno brdo.

0/0
15.10.2016 16:43

M86a98r88t65i91n 53B17u64s97e45k 8366373121100

To není pravda. Podívejte se na model 2004-2010

0/0
15.10.2016 21:05
Foto

T84o96m38á51š 25D77v13o51ř29á15k 7885676387341

Kdyby nepsali že je to nové 5er, tak jsem to málem ani nepoznal...:-/

0/0
15.10.2016 9:22

D90a87n35i79e61l 12P39a33n76e44k 6442931772420

Od BMW bych čekal daleko promakanější prezentaci vozu...

0/0
14.10.2016 23:15

R90a32d39i83m 75S36v12o67b39o85d62a 9753989716312

no ja nevim, 5 byla posledni rada ktera se mi jeste libila. a tato nova 5 se dizajnove vydala stejnym smerem jako 3. takzeRv

0/0
14.10.2016 19:18

P84a23v72e47l 27P95o68s21p44í49š76i30l 3321934973275

jakej je rozdil mezi soucasnou trojkou a 5kou? skoro zadnej, jen ve velikosti a par detailech.. a jaky je rozdil mezi novou 5kou a soucasnou 5kou? taky skoro zadnej. aneb najdi 5 rozdilu

+1/0
15.10.2016 1:49
Foto

T48o43m68á57š 50D72v97o45ř98á50k 7255606327211

Máte pravdu, ale hlavní rozdíl bych viděl při placení...:-P

0/0
15.10.2016 9:23

O32t26a75k56a76r 72F23u18k63a 8681533141424

nejlepší je hledat rozdíly mezi 3, 4 a 5 ;-D tu cenťáček, tam cenťáček a to je všechno

0/0
18.10.2016 15:51

T24o64m90á61š 90K18u62c68h76a80ř 3327861268651

Miluji klasická konzervativní auta. To auto udělali pro lidi, jako jsem já. Je tu jediný problém. Lidi jako já tolik peněz za auto nevyhodí. ;-)

0/−1
14.10.2016 19:04

T31o74m29á60š 68L70u29d87v53í19k 1100767324692

BMW by se mělo vzpamatovat... Nejhorší co mohli udělat je neudělat nic což se jim podařilo. Už teď prodávají téměř výhradně jen SUV. Za pár let můžou dopadnout stejně jako Volvo a prodávat jen modely X.

0/−1
14.10.2016 17:33

V71a70c55l48a85v 13M53e40d65e35k 5591692695295

tak nevím, Bavoráky jsou už dlouho auta, která se mi líbí zvenku, ale jsou mi extrémně nesympatická v interiéru. Obzvlášť ta páka automatu je extrémně ohavná.

+1/−1
14.10.2016 12:28

G23a63b17r78i95e49l 35M91a97r46c78e84l 6813550936714

To je dobre. Ja to mam presne naopak. :-)

+2/0
14.10.2016 14:25

P73e46t98r 61M90a54r20e60č26e70k 1273451709748

Poslední generace vypadají podle mne naopak konečně zase k světu. Jak zvenčí tak zevnitř. To co vyráběli mezi roky 2004 a 20012 byl hnus na druhou. Pětky kompletně a trojky hlavně uvnitř. Takže zamne současným modelům R^!!

+1/0
14.10.2016 21:23

P30a12v44e68l 28P82o88s86p23í25š89i74l 3301304553875

bmw vevnitr je straslivej prumer. vlastnim trojku z roku 2015

0/0
15.10.2016 1:50

J65a74n 55K83o79n65v97a95l81i23n11k25a 5340841881185

S tím naprostou souhlasím. Nejpropastnější rozdíl byl mezi e39 a e60. Od té doby se mi palubovky pětek nelíbí.

0/0
17.10.2016 14:06

P31e79t11r 17S19t60r52a58k12a 9547637195743

Nize nekdo psal, ze BMW interier je porad stejny... Ano, opravdu v nem nebylo moc radikalnich zmen. Na druhou stranu je vse neuveritelne uzivatelsky prijemne. Mam jak BMW, tak i Mercedes. BMW u me co do funkcnosti ovladani jasne vitezi. Kdyz porovnam 5 a E tak byt se Mercedes snazil v ramci E zapusobit na mlade ridice, mnoho veci je jen "pozlatko" a uvnitr je to stale to same auto pro starsi ridice, pouze libive prekryte.

0/0
14.10.2016 2:33

J77i39n29d84ř95i49c70h 56M14i98t73t27e64r 6134305861166

Jsem starej, ale Mercedesu pořád nemohu přijít nachuť. Poslední dobou se ale velmi zlepšili, pokud jde o design. Už se mi občas některý líbí, třeba AMG-GT to je krasavec. Jiné modely C, E a S mi přijdou nějak ohnuté jako rohlík, jako by je někdo ohnul přes koleno. BMW má sportovní švih,líbí se mi víc.

+1/0
14.10.2016 14:19

P72e21t98r 65M89a40r21e34č18e63k 1663461329368

Přesně tak! Ta silueta C.E.S. je šílená :-P a vůbec ten celý design. Snad krom samotné masky. Ale některým metroušům se to evidentně líbí. :-)

0/0
14.10.2016 21:25

M16a94r50t28i13n 36B47u93s64e14k 8216803181540

Líbí se mi, jak ladně upravili stávající design a přidali do něj trošku klasiky z modelu který se vyráběl do roku 2003. Už se moc těším na kombík. R^

0/0
14.10.2016 2:03

M13i19r86o34s92l97a34v 75H13r11u65š39k63a 2945648389453

Souhlas, jen nejak nemůžu najít tu trošku klasiky z E39. Mmj. ta se vyráběla do 2004 ��

0/0
14.10.2016 4:01

M48a49r41t37i93n 37B95u34s45e87k 8696833611700

tou troskou klasiky mam na mysli kapot, silnejsi chromove ramecky na masce a hlavne silnejsi pruh na strane pod okny. Tesim se na nej moc. Podle me je F11 nejkrasnejsi kombik.

0/0
14.10.2016 13:20

Z34d36e98n53ě98k 19M63o36r45á12v22e96k 5267528108353

No a pro poctivou benzínovou atmosféru už taky musíme jinam.

+3/0
13.10.2016 23:30

D80a63v11i19d 56B52r71a16d62á76č 2587394658115

Jenže kam? Možností moc nezbývá. Lexus, ...

0/0
14.10.2016 19:31

Z10d39e24n40ě81k 77M91o69r38á38v91e48k 5407778108583

Mazda má sice v šestce jen čtyřválce, ale zatím objem turbem nenahrazujou.

0/0
17.10.2016 11:22

J34i83ř37í 29S45c68h58w79a16c33h 8278524118366

a co je na turbobenzínu nepoctivého?

0/0
14.10.2016 21:07
Foto

T12o11m58á85š 72D56v94o26ř22á84k 7935986847181

Objem ničím nenahradíš?

0/0
15.10.2016 9:25

J48i28ř23í 79S66c31h98w57a79c40h 8278714198786

Turbem objem nahradíš naprosto v pohodě...

0/0
15.10.2016 13:10

M71a32r97t84i46n 20V84o89j21á37č75e51k 9713617361426

BMW to nebude prodávat s 1,6kou

0/0
16.10.2016 12:01

J13i32ř83í 63S79c30h24w77a34c86h 8568444788596

v 5XX ne, ale v nižších řadách maji tříhrnkový 1.5 ;-)

0/0
17.10.2016 11:55

Z37d91e26n76ě53k 13M15o32r75á86v33e12k 5177388888553

Především problém při potřebě rychlého přechodu z nízkého výkonu do vysokého.

0/0
17.10.2016 11:20

J92i33ř16í 18S77c89h39w15a56c86h 8688274638316

to je hodně diskutabilní. Tento problém dnes mají jen turbomotory letitých konstrukcí s velkým turbem.... u většiny moderních konstrukcí se naopak výkon dostaví dříve (při nižších otáčkách) jak u atmo motoru, který obvykle vyžaduje podřadit a dostat motor do vyšších otáček, aby stačil tomu turbu.

0/0
17.10.2016 12:15

Z41d59e13n64ě91k 95M90o44r68á20v64e59k 5297778408143

Jo, motory s menším turbem nastupují rychleji, ale ne tak rychle jako atmosféra, což sice většině lidí nevadí. Nicméně se už pak chovají jako diesel, kdy poměrně rychle vadnou a nad 5000 otáček je nemá smysl točit. Místo výkonové špičky pak následuje trápení. Řešením jsou pak dvě různě velká turba, což zvyšuje nároky na řízení motoru a celkově složitá konstrukce zavání poruchovostí. A zdaleka už takové motory nejsou tak "blbuvzdorné" jako bývaly atmosféry.

0/0
17.10.2016 12:21

T43o90m75á27š 58Z66e88m84a36n 3305838474855

Nějak nechápu manuál jen u nejhoršího nafťáku - spíše bych ho čekal u benzínového šestiválce jako "drivers edition" pro zkušené řidiče, kteří si chtějí jízdu užít.

Automat bych naopak tlačil už od nejlevnějších základních motorů - přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí a naopak ocení, když jim něco s náročným řízením pomůže.

0/−1
13.10.2016 22:46

P24a96v58e44l 17S68t68a79v74j77a85n89í11k 6368255727181

Bože můj... Kolik let už není u F1 manuál? Já si v autě můžu řadit jak chci naprosto bez problémů, ale když řadit nechci,m tak zkrátka jedu a neřadím. Proč bych s tím měl furt kvedlat v městský koloně?

+4/0
13.10.2016 22:58

T79o73m55á37š 19Z37e23m29a40n 3655428534975

F1 se jezdí pro maximální výkon, ne pro maximální požitek z jízdy pro řidiče..

0/0
14.10.2016 18:10

O13t20a64k23a84r 71F77u45k31a 8281953951744

bože, co je tohle za blábol? "přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí"? manuál je přežitek, minulost, kterou drží jen konzervativní evropa, logika v tom žádná není. užívání si jízdy nijak nesouvisí s mačkáním spojky a manuálním řazení rychlostí pomocí páky. udělejte si přehled top aut, pro "požitek z jízdy", kolik z nich nabízí manuál

+1/−1
14.10.2016 20:11

M31a94r52e79k 79Š98o83r98f 9157206380169

Běžte se někdy projet v nějakém klasickém řidičském autě, jako je třeba vzduchem chlazená 911, ať víte o čem je požitek z jízdy a že je naopak velmi spojený s manuálním řazením... Jenže dneska už 99% lidí nedokáže dát ani meziplyn.

0/0
17.10.2016 12:56

P49a51v30e34l 78S54t48a49v18j44a42n91í96k 6268595597331

Dobrá, auto na blbnutí, ale když se prakticky denně ponořím do městského provozu, tak mi 3.2 litru s automatem plně vyhovuje. Opravdu nepotřebuju kvedlat.

0/0
17.10.2016 19:07

O17t95a19k15a89r 41F26u54k19a 8701893721274

běžte se někdy proletět dvojplošníkem, ať víte, co je to požitek z létání. nebo parní lokomotivou. to je přesně to, co jsem napsal - evropa trpí konzervatismem spojeným s neustálou nostalgií. práskl jste to na sebe tím zdůrazněním vzduchem chlazeného porsche. technologie jsou dál, manuál prostě nedává smysl, můžete se bránit zuby nehty, jezdit z trucu manuálem do smrti a nadávat, že nová auta už neposkytují ten správný požitek, nebo někdy zkusit sednout do moderního auta s automatem a po 1000km jízdě si připustit, že to bylo náramné svezení. zavzpomínat si, nic proti, doma je veteránů dost, poslední kousek je skvělý zážitek, renault alpine V6 GT, nicméně na normální ježdění to prostě není, jen to chce odvahu připustit

+1/0
18.10.2016 15:50

P14e35t65r 17S73u43c70h95ý 1798969704276

Asi jsem moc staromódní, ale auto s automatickou převodovkou bych si rozhodně nekoupil - tak nějak vyžadují manuál..... A není to tím, že v automatů nejezdím, jezdím oběma auty, ale tomu s automatem se snažím vyhýbat.

+2/−5
13.10.2016 22:12

P29e81t54r 43T44. 47D17v86o81ř55á59k 4144978523

Já zase automat nemám, ale rozhodně bych se mu nebránil.

+2/0
13.10.2016 22:26

M41a25r44t47i38n 92Ž40e46l54i68n73s92k89ý 9938529599732

Vidite, ja zase manual vnimam jako nesmyslny masochisticky prezitek, teda mimo sportovnich vozu. Delat nejakou cinnost navic, kdyz nemusim...

+6/−1
13.10.2016 22:27

T34o23m35á91š 69Z98e35m36a25n 3555388794965

Když nepočítám popojíždění v koloně kde je automat k nezaplacení, tak mi přijde ježdění s manuálem jednodušší - tedy v případě, že chci po autě něco jiného, než si myslí automatika, že bych měl chtít..

(přeřadit v moment, kdy chci já, brzdit motorem, rozhoupat auto, popojet z kopce atd..)

0/0
13.10.2016 22:50

P48a82v61e23l 38S71t52a48v81j36a78n89í87k 6248955897781

A to je nějaký problém s automatem podřadit? Tomu nerozumím.

0/0
13.10.2016 22:59

M42i92r91e61k 17G54a34j28e27r 5881516769380

Myslim, ze dnes uz kazde auto s automatem ma i moznost rucniho razeni. Ale zadne auto s manualnim razenim nema moznost automatickeho.

0/0
13.10.2016 23:49

P67e13t31r 97S40t92r95a51k20a 9897457455613

Asi byste si mel zkusit jizdu s modernim automatem. Zrovna BMW ma automat velmi dobry. Leta letouci jsem jezdil s manualnim rizenim a mel vcelku podobny nazor jako vy. Poslednich ca 10 let vsak pouze automaty. Nejvic mi vyhovuje prave BMW. Brzdit motorem i u BMW automatu samozrejme muzete. Kdyz sundate nohu z plynu, auto zacne zpomalovat. Tak jako u manualu. Lze nastavit jiny jizdni rezim (Eco), ktery ma gliding a naopak klouze a nezpomaluje. BMW automat je velmi svizny a troufnu si tvrdit ze se mu v rychlosti razeni nemate sanci vyrovnat. Byt mam v aute kridylka na manulani razeni (M5), moc to nevyuzivam. Zkratka neni duvod.

+2/0
14.10.2016 2:29

O70t86a20k43a29r 44F47u10k58a 8471113631554

a zase, samej nesmysl - přeřadit, kdy chci já - v automatu to jakože nejde?pádlem pod volantem si řadím jak chci. brzdit motorem? to jakože automat při puštění nohy z plynu nebrzdí motorem? rozhoupat auto? popojet z kopce? wtf?

+1/0
14.10.2016 20:15

J90a10k15u82b 47S33t30a92š83e11k 4617309213744

Komunikace s vozem, pocit absolutní kontroly. Mně se prostě to mačkání spojky a hýbání šaltrpákou líbí :-)

+2/0
13.10.2016 22:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.