Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové BMW 5 odhaleno. Manuální převodovku už má jen jedna verze

Nové BMW řady 5 se představuje bez velké pompy. Organizátoři právě probíhajícího autosalonu v Paříži ostrouhali, nová generace důležitého modelu se odhalila jen na internetu. Chcete lepší důkaz, že automobilky už neberou autosalony moc vážně?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M81i36r47o43s96l34a19v 22S37t25e31i98n40e55r 1625145678583

Sedmička byla vždy otázka prestiže, ale množství dosáhla jenom pětka, trojka spíš u soukromníků. Vydělává se hlavně na trojce, ale i pětka BMW uživí.

Pětka na podvozku sedmičky je dost podstatný krok vpřed, 190 koní z dvou litrů už dost na hraně, může na to doplatit trvanlivost. Benzinový čtyřváleček bude nejspíš nejprodávanější model, 400 koní jenom ukázka, co BMW umí.

0/0
16.10.2016 21:22
Foto

M64i23r15o53s64l87a37v 86S43t63e64i17n70e66r 1695635508593

Na cenu zřejmě zapůsobí zadní náprava u x- verze- homokinetické klouby a natáčení do zatáčky. Projeví se později na nákladech na provoz u více, než pětiletých vozů.

0/0
16.10.2016 21:28

J53i52ř16í 69E78r42b98e55n 1363884706187

Vždyť vypadají všechny pořád na jedno brdo.

0/0
15.10.2016 16:43


M61a45r57t72i56n 69B74u26s47e20k 8566633691540

To není pravda. Podívejte se na model 2004-2010

0/0
15.10.2016 21:05
Foto

T15o65m58á60š 44D88v95o18ř61á60k 7885856797161

Kdyby nepsali že je to nové 5er, tak jsem to málem ani nepoznal...:-/

0/0
15.10.2016 9:22

D97a38n98i66e77l 80P28a17n43e24k 6952941462120

Od BMW bych čekal daleko promakanější prezentaci vozu...

0/0
14.10.2016 23:15

R48a96d88i45m 25S73v76o49b93o90d98a 9733109106842

no ja nevim, 5 byla posledni rada ktera se mi jeste libila. a tato nova 5 se dizajnove vydala stejnym smerem jako 3. takzeRv

0/0
14.10.2016 19:18

P68a86v75e63l 76P87o47s53p77í81š51i46l 3701514623655

jakej je rozdil mezi soucasnou trojkou a 5kou? skoro zadnej, jen ve velikosti a par detailech.. a jaky je rozdil mezi novou 5kou a soucasnou 5kou? taky skoro zadnej. aneb najdi 5 rozdilu

+1/0
15.10.2016 1:49
Foto

T97o85m56á20š 71D24v72o22ř13á65k 7135476107911

Máte pravdu, ale hlavní rozdíl bych viděl při placení...:-P

0/0
15.10.2016 9:23

O77t80a42k47a56r 47F41u28k58a 8631943281174

nejlepší je hledat rozdíly mezi 3, 4 a 5 ;-D tu cenťáček, tam cenťáček a to je všechno

0/0
18.10.2016 15:51

T93o77m12á34š 86K38u91c22h27a88ř 3377691958741

Miluji klasická konzervativní auta. To auto udělali pro lidi, jako jsem já. Je tu jediný problém. Lidi jako já tolik peněz za auto nevyhodí. ;-)

0/−1
14.10.2016 19:04

T71o96m72á49š 47L61u10d11v18í98k 1240137304462

BMW by se mělo vzpamatovat... Nejhorší co mohli udělat je neudělat nic což se jim podařilo. Už teď prodávají téměř výhradně jen SUV. Za pár let můžou dopadnout stejně jako Volvo a prodávat jen modely X.

0/−1
14.10.2016 17:33

V48a31c60l91a64v 30M93e19d77e78k 5741542865735

tak nevím, Bavoráky jsou už dlouho auta, která se mi líbí zvenku, ale jsou mi extrémně nesympatická v interiéru. Obzvlášť ta páka automatu je extrémně ohavná.

+1/−1
14.10.2016 12:28

G87a52b72r51i80e74l 43M54a18r26c43e28l 6153840786874

To je dobre. Ja to mam presne naopak. :-)

+2/0
14.10.2016 14:25

P31e65t90r 52M89a65r96e72č49e11k 1653921289978

Poslední generace vypadají podle mne naopak konečně zase k světu. Jak zvenčí tak zevnitř. To co vyráběli mezi roky 2004 a 20012 byl hnus na druhou. Pětky kompletně a trojky hlavně uvnitř. Takže zamne současným modelům R^!!

+1/0
14.10.2016 21:23

P93a60v86e21l 58P45o56s42p38í86š90i40l 3151274733595

bmw vevnitr je straslivej prumer. vlastnim trojku z roku 2015

0/0
15.10.2016 1:50

J45a24n 30K56o22n82v11a95l18i90n78k32a 5500251801255

S tím naprostou souhlasím. Nejpropastnější rozdíl byl mezi e39 a e60. Od té doby se mi palubovky pětek nelíbí.

0/0
17.10.2016 14:06

P56e23t64r 56S16t56r48a32k54a 9927787105223

Nize nekdo psal, ze BMW interier je porad stejny... Ano, opravdu v nem nebylo moc radikalnich zmen. Na druhou stranu je vse neuveritelne uzivatelsky prijemne. Mam jak BMW, tak i Mercedes. BMW u me co do funkcnosti ovladani jasne vitezi. Kdyz porovnam 5 a E tak byt se Mercedes snazil v ramci E zapusobit na mlade ridice, mnoho veci je jen "pozlatko" a uvnitr je to stale to same auto pro starsi ridice, pouze libive prekryte.

0/0
14.10.2016 2:33

J84i48n33d23ř14i85c44h 46M15i24t92t63e78r 6294785231166

Jsem starej, ale Mercedesu pořád nemohu přijít nachuť. Poslední dobou se ale velmi zlepšili, pokud jde o design. Už se mi občas některý líbí, třeba AMG-GT to je krasavec. Jiné modely C, E a S mi přijdou nějak ohnuté jako rohlík, jako by je někdo ohnul přes koleno. BMW má sportovní švih,líbí se mi víc.

+1/0
14.10.2016 14:19

P27e56t71r 43M26a49r70e66č13e96k 1913751639438

Přesně tak! Ta silueta C.E.S. je šílená :-P a vůbec ten celý design. Snad krom samotné masky. Ale některým metroušům se to evidentně líbí. :-)

0/0
14.10.2016 21:25

M82a87r21t69i67n 65B28u63s79e44k 8196423301110

Líbí se mi, jak ladně upravili stávající design a přidali do něj trošku klasiky z modelu který se vyráběl do roku 2003. Už se moc těším na kombík. R^

0/0
14.10.2016 2:03

M76i86r76o34s26l36a45v 16H65r95u44š76k66a 2205168939673

Souhlas, jen nejak nemůžu najít tu trošku klasiky z E39. Mmj. ta se vyráběla do 2004 ��

0/0
14.10.2016 4:01

M82a70r41t14i51n 19B60u22s94e51k 8466223611110

tou troskou klasiky mam na mysli kapot, silnejsi chromove ramecky na masce a hlavne silnejsi pruh na strane pod okny. Tesim se na nej moc. Podle me je F11 nejkrasnejsi kombik.

0/0
14.10.2016 13:20

Z94d48e92n78ě35k 71M75o48r27á37v27e91k 5767918118553

No a pro poctivou benzínovou atmosféru už taky musíme jinam.

+3/0
13.10.2016 23:30

D21a69v22i60d 47B11r26a58d67á35č 2647394738895

Jenže kam? Možností moc nezbývá. Lexus, ...

0/0
14.10.2016 19:31

Z33d53e63n11ě94k 83M86o83r44á27v29e64k 5437238228743

Mazda má sice v šestce jen čtyřválce, ale zatím objem turbem nenahrazujou.

0/0
17.10.2016 11:22

J26i59ř65í 82S81c34h60w23a10c77h 8898344538696

a co je na turbobenzínu nepoctivého?

0/0
14.10.2016 21:07
Foto

T42o11m58á92š 82D62v89o80ř18á24k 7715756517921

Objem ničím nenahradíš?

0/0
15.10.2016 9:25

J95i14ř86í 14S82c51h74w97a55c91h 8648724408636

Turbem objem nahradíš naprosto v pohodě...

0/0
15.10.2016 13:10

M32a15r58t42i23n 12V26o69j70á60č59e31k 9923187451936

BMW to nebude prodávat s 1,6kou

0/0
16.10.2016 12:01

J16i39ř41í 64S19c22h73w16a82c77h 8718854198926

v 5XX ne, ale v nižších řadách maji tříhrnkový 1.5 ;-)

0/0
17.10.2016 11:55

Z30d52e98n67ě75k 58M80o57r73á34v32e34k 5537368818893

Především problém při potřebě rychlého přechodu z nízkého výkonu do vysokého.

0/0
17.10.2016 11:20

J42i39ř14í 49S61c33h18w30a50c57h 8978754638516

to je hodně diskutabilní. Tento problém dnes mají jen turbomotory letitých konstrukcí s velkým turbem.... u většiny moderních konstrukcí se naopak výkon dostaví dříve (při nižších otáčkách) jak u atmo motoru, který obvykle vyžaduje podřadit a dostat motor do vyšších otáček, aby stačil tomu turbu.

0/0
17.10.2016 12:15

Z26d17e75n50ě18k 60M63o26r59á63v46e42k 5147188398653

Jo, motory s menším turbem nastupují rychleji, ale ne tak rychle jako atmosféra, což sice většině lidí nevadí. Nicméně se už pak chovají jako diesel, kdy poměrně rychle vadnou a nad 5000 otáček je nemá smysl točit. Místo výkonové špičky pak následuje trápení. Řešením jsou pak dvě různě velká turba, což zvyšuje nároky na řízení motoru a celkově složitá konstrukce zavání poruchovostí. A zdaleka už takové motory nejsou tak "blbuvzdorné" jako bývaly atmosféry.

0/0
17.10.2016 12:21

T85o91m25á49š 47Z66e46m56a69n 3225318574195

Nějak nechápu manuál jen u nejhoršího nafťáku - spíše bych ho čekal u benzínového šestiválce jako "drivers edition" pro zkušené řidiče, kteří si chtějí jízdu užít.

Automat bych naopak tlačil už od nejlevnějších základních motorů - přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí a naopak ocení, když jim něco s náročným řízením pomůže.

0/−1
13.10.2016 22:46

P76a81v26e15l 57S27t56a82v44j74a27n72í82k 6758675167561

Bože můj... Kolik let už není u F1 manuál? Já si v autě můžu řadit jak chci naprosto bez problémů, ale když řadit nechci,m tak zkrátka jedu a neřadím. Proč bych s tím měl furt kvedlat v městský koloně?

+4/0
13.10.2016 22:58

T24o77m63á64š 65Z81e35m26a84n 3785598164385

F1 se jezdí pro maximální výkon, ne pro maximální požitek z jízdy pro řidiče..

0/0
14.10.2016 18:10

O85t13a53k49a76r 46F41u83k86a 8611563301204

bože, co je tohle za blábol? "přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí"? manuál je přežitek, minulost, kterou drží jen konzervativní evropa, logika v tom žádná není. užívání si jízdy nijak nesouvisí s mačkáním spojky a manuálním řazení rychlostí pomocí páky. udělejte si přehled top aut, pro "požitek z jízdy", kolik z nich nabízí manuál

+1/−1
14.10.2016 20:11

M73a52r66e71k 98Š39o98r54f 9437666910539

Běžte se někdy projet v nějakém klasickém řidičském autě, jako je třeba vzduchem chlazená 911, ať víte o čem je požitek z jízdy a že je naopak velmi spojený s manuálním řazením... Jenže dneska už 99% lidí nedokáže dát ani meziplyn.

0/0
17.10.2016 12:56

P93a56v10e30l 77S66t49a54v58j71a72n33í16k 6398355327691

Dobrá, auto na blbnutí, ale když se prakticky denně ponořím do městského provozu, tak mi 3.2 litru s automatem plně vyhovuje. Opravdu nepotřebuju kvedlat.

0/0
17.10.2016 19:07

O62t31a43k54a90r 39F68u54k84a 8491603601934

běžte se někdy proletět dvojplošníkem, ať víte, co je to požitek z létání. nebo parní lokomotivou. to je přesně to, co jsem napsal - evropa trpí konzervatismem spojeným s neustálou nostalgií. práskl jste to na sebe tím zdůrazněním vzduchem chlazeného porsche. technologie jsou dál, manuál prostě nedává smysl, můžete se bránit zuby nehty, jezdit z trucu manuálem do smrti a nadávat, že nová auta už neposkytují ten správný požitek, nebo někdy zkusit sednout do moderního auta s automatem a po 1000km jízdě si připustit, že to bylo náramné svezení. zavzpomínat si, nic proti, doma je veteránů dost, poslední kousek je skvělý zážitek, renault alpine V6 GT, nicméně na normální ježdění to prostě není, jen to chce odvahu připustit

+1/0
18.10.2016 15:50

P28e20t10r 54S30u45c20h15ý 1298219114706

Asi jsem moc staromódní, ale auto s automatickou převodovkou bych si rozhodně nekoupil - tak nějak vyžadují manuál..... A není to tím, že v automatů nejezdím, jezdím oběma auty, ale tomu s automatem se snažím vyhýbat.

+2/−5
13.10.2016 22:12

P47e10t28r 59T41. 72D17v39o91ř22á33k 4474628643

Já zase automat nemám, ale rozhodně bych se mu nebránil.

+2/0
13.10.2016 22:26

M86a55r44t38i16n 88Ž60e39l61i72n78s85k92ý 9258269509502

Vidite, ja zase manual vnimam jako nesmyslny masochisticky prezitek, teda mimo sportovnich vozu. Delat nejakou cinnost navic, kdyz nemusim...

+6/−1
13.10.2016 22:27

T29o71m17á89š 20Z18e22m21a42n 3315688804945

Když nepočítám popojíždění v koloně kde je automat k nezaplacení, tak mi přijde ježdění s manuálem jednodušší - tedy v případě, že chci po autě něco jiného, než si myslí automatika, že bych měl chtít..

(přeřadit v moment, kdy chci já, brzdit motorem, rozhoupat auto, popojet z kopce atd..)

0/0
13.10.2016 22:50

P71a47v88e42l 89S75t76a22v32j49a40n84í37k 6498735487571

A to je nějaký problém s automatem podřadit? Tomu nerozumím.

0/0
13.10.2016 22:59

M89i88r50e91k 60G39a71j53e77r 5431336949840

Myslim, ze dnes uz kazde auto s automatem ma i moznost rucniho razeni. Ale zadne auto s manualnim razenim nema moznost automatickeho.

0/0
13.10.2016 23:49

P29e79t44r 89S34t88r52a13k49a 9487377285793

Asi byste si mel zkusit jizdu s modernim automatem. Zrovna BMW ma automat velmi dobry. Leta letouci jsem jezdil s manualnim rizenim a mel vcelku podobny nazor jako vy. Poslednich ca 10 let vsak pouze automaty. Nejvic mi vyhovuje prave BMW. Brzdit motorem i u BMW automatu samozrejme muzete. Kdyz sundate nohu z plynu, auto zacne zpomalovat. Tak jako u manualu. Lze nastavit jiny jizdni rezim (Eco), ktery ma gliding a naopak klouze a nezpomaluje. BMW automat je velmi svizny a troufnu si tvrdit ze se mu v rychlosti razeni nemate sanci vyrovnat. Byt mam v aute kridylka na manulani razeni (M5), moc to nevyuzivam. Zkratka neni duvod.

+2/0
14.10.2016 2:29

O40t32a62k70a44r 72F63u51k41a 8271873431414

a zase, samej nesmysl - přeřadit, kdy chci já - v automatu to jakože nejde?pádlem pod volantem si řadím jak chci. brzdit motorem? to jakože automat při puštění nohy z plynu nebrzdí motorem? rozhoupat auto? popojet z kopce? wtf?

+1/0
14.10.2016 20:15

J75a45k63u55b 51S81t37a12š69e95k 4937129593304

Komunikace s vozem, pocit absolutní kontroly. Mně se prostě to mačkání spojky a hýbání šaltrpákou líbí :-)

+2/0
13.10.2016 22:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.