Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V13á77c86l98a35v 77V35i76n48k65l91á22r36e56k 8585811430170

Opět v BMW ztratili odvahu k inovaci. Jistě, technicky předvádí spoustu "novinek", ale například koncepce interiéru je již 20let beze změny, jen vylepšíme materiály, přehodíme jednu linku. Venek mírná (až žádná) inovace v mezích zákona. Ač 15 let jezdím v BMW a tuto značku miluji, dostává se BMW do stejné situace, jako Mercedes před 10 lety. Strach z inovace značku dusí, v době kdy přichází nová generace potenciálních kupců. . Přitom značka má nádherné koncepty, z který je do praxe co brát. Bohužel leader inovace je dost nečekaně právě Mercedes, jeho nové E je prostě více 21. století :-( Jako majitel BMW pláču. Bohužel se to již dalo čekat po představení nové řady 7. BMW probuď se!

+9/−1
doporučit
13.10.2016 20:50

Z58d95e88n79ě53k 85M70o80r22á43v98e83k 5527298628103

No a pro poctivou benzínovou atmosféru už taky musíme jinam.

+3/0
doporučit
13.10.2016 23:30

M73i35c37h75a85e76l 59K94o89n77e88č12n28ý 6892863189719

BMW jako značku uznávám, ale není to tak nějak pořád stejný? Ale možná je ten konzervatizmus záměr.:-P

+3/0
doporučit
13.10.2016 21:34


P96a78v82e86l 32M33a11t38o54u64š90e77k 4648230724

Nevědět na jaké auto se dívám, ani snad na článek nekliknu v domnění, že je to dvoustý test trojkové řady...

+3/−1
doporučit
13.10.2016 21:07

P59e35t82r 33S54u67c30h81ý 1458939894746

Asi jsem moc staromódní, ale auto s automatickou převodovkou bych si rozhodně nekoupil - tak nějak vyžadují manuál..... A není to tím, že v automatů nejezdím, jezdím oběma auty, ale tomu s automatem se snažím vyhýbat.

+2/−5
doporučit
13.10.2016 22:12

V95a67c62l32a56v 89M21e54d49e79k 5231512115355

tak nevím, Bavoráky jsou už dlouho auta, která se mi líbí zvenku, ale jsou mi extrémně nesympatická v interiéru. Obzvlášť ta páka automatu je extrémně ohavná.

+1/−1
doporučit
14.10.2016 12:28

D47o41m21i68n26i34k 64Ž26ď52á91n17s63k63ý 7140768967463

Měli to představit na jaře, ale rychle dohání Volvo S90, protože jim bere zákazníky

+1/−1
doporučit
13.10.2016 22:01

T42o57m14á69š 91K42u44c86h52a67ř 3327781228411

Miluji klasická konzervativní auta. To auto udělali pro lidi, jako jsem já. Je tu jediný problém. Lidi jako já tolik peněz za auto nevyhodí. ;-)

0/−1
doporučit
14.10.2016 19:04

T32o28m29á88š 69L76u76d64v20í79k 1250697244912

BMW by se mělo vzpamatovat... Nejhorší co mohli udělat je neudělat nic což se jim podařilo. Už teď prodávají téměř výhradně jen SUV. Za pár let můžou dopadnout stejně jako Volvo a prodávat jen modely X.

0/−1
doporučit
14.10.2016 17:33

T36o17m77á52š 43Z30e18m52a31n 3765488784345

Nějak nechápu manuál jen u nejhoršího nafťáku - spíše bych ho čekal u benzínového šestiválce jako "drivers edition" pro zkušené řidiče, kteří si chtějí jízdu užít.

Automat bych naopak tlačil už od nejlevnějších základních motorů - přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí a naopak ocení, když jim něco s náročným řízením pomůže.

0/−1
doporučit
13.10.2016 22:46
Foto

D39a81v95i92d 72P79e75n40k 4440838869365

kolik dílů je z číny? ...lol...samozdřejmě prémiové číny...

0/−1
doporučit
13.10.2016 20:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.