Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové BMW 5 odhaleno. Manuální převodovku už má jen jedna verze

Nové BMW řady 5 se představuje bez velké pompy. Organizátoři právě probíhajícího autosalonu v Paříži ostrouhali, nová generace důležitého modelu se odhalila jen na internetu. Chcete lepší důkaz, že automobilky už neberou autosalony moc vážně?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M23i74r27o97s33l71a41v 87S33t69e62i37n59e36r 6388594763215

Sedmička byla vždy otázka prestiže, ale množství dosáhla jenom pětka, trojka spíš u soukromníků. Vydělává se hlavně na trojce, ale i pětka BMW uživí.

Pětka na podvozku sedmičky je dost podstatný krok vpřed, 190 koní z dvou litrů už dost na hraně, může na to doplatit trvanlivost. Benzinový čtyřváleček bude nejspíš nejprodávanější model, 400 koní jenom ukázka, co BMW umí.

0/0
16.10.2016 21:22
Foto

M68i64r88o21s26l74a13v 97S13t13e92i11n70e61r 6298534463725

Na cenu zřejmě zapůsobí zadní náprava u x- verze- homokinetické klouby a natáčení do zatáčky. Projeví se později na nákladech na provoz u více, než pětiletých vozů.

0/0
16.10.2016 21:28

J60i35ř80í 28E20r50b90e12n 1643924516897

Vždyť vypadají všechny pořád na jedno brdo.

0/0
15.10.2016 16:43

M71a65r41t18i13n 56B23u62s47e88k 8486553601710

To není pravda. Podívejte se na model 2004-2010

0/0
15.10.2016 21:05
Foto

T32o44m58á46š 61D56v38o34ř56á83k 7195976137691

Kdyby nepsali že je to nové 5er, tak jsem to málem ani nepoznal...:-/

0/0
15.10.2016 9:22

D66a79n12i52e71l 31P83a81n59e78k 6582631592930

Od BMW bych čekal daleko promakanější prezentaci vozu...

0/0
14.10.2016 23:15

R81a87d68i48m 20S16v93o77b48o26d14a 9133439206932

no ja nevim, 5 byla posledni rada ktera se mi jeste libila. a tato nova 5 se dizajnove vydala stejnym smerem jako 3. takzeRv

0/0
14.10.2016 19:18

P19a73v53e20l 60P16o19s63p91í70š51i72l 3281744913665

jakej je rozdil mezi soucasnou trojkou a 5kou? skoro zadnej, jen ve velikosti a par detailech.. a jaky je rozdil mezi novou 5kou a soucasnou 5kou? taky skoro zadnej. aneb najdi 5 rozdilu

+1/0
15.10.2016 1:49
Foto

T59o13m65á13š 71D11v58o29ř54á15k 7175846297631

Máte pravdu, ale hlavní rozdíl bych viděl při placení...:-P

0/0
15.10.2016 9:23

O13t82a73k75a65r 10F19u46k55a 8901483761734

nejlepší je hledat rozdíly mezi 3, 4 a 5 ;-D tu cenťáček, tam cenťáček a to je všechno

0/0
18.10.2016 15:51

T38o46m61á83š 27K42u17c50h21a71ř 3687301908971

Miluji klasická konzervativní auta. To auto udělali pro lidi, jako jsem já. Je tu jediný problém. Lidi jako já tolik peněz za auto nevyhodí. ;-)

0/−1
14.10.2016 19:04

T61o52m11á12š 52L59u29d68v91í53k 1730687844802

BMW by se mělo vzpamatovat... Nejhorší co mohli udělat je neudělat nic což se jim podařilo. Už teď prodávají téměř výhradně jen SUV. Za pár let můžou dopadnout stejně jako Volvo a prodávat jen modely X.

0/−1
14.10.2016 17:33

V39a48c62l30a96v 35M92e28d44e68k 5601932805865

tak nevím, Bavoráky jsou už dlouho auta, která se mi líbí zvenku, ale jsou mi extrémně nesympatická v interiéru. Obzvlášť ta páka automatu je extrémně ohavná.

+1/−1
14.10.2016 12:28

G38a53b37r23i81e82l 76M38a14r79c76e18l 6533470476984

To je dobre. Ja to mam presne naopak. :-)

+2/0
14.10.2016 14:25

P40e25t39r 64M89a90r12e76č75e27k 1393761719708

Poslední generace vypadají podle mne naopak konečně zase k světu. Jak zvenčí tak zevnitř. To co vyráběli mezi roky 2004 a 20012 byl hnus na druhou. Pětky kompletně a trojky hlavně uvnitř. Takže zamne současným modelům R^!!

+1/0
14.10.2016 21:23

P63a88v39e32l 43P98o35s38p98í33š86i58l 3611344763695

bmw vevnitr je straslivej prumer. vlastnim trojku z roku 2015

0/0
15.10.2016 1:50

J21a21n 44K66o39n56v23a13l77i83n15k89a 5230501661475

S tím naprostou souhlasím. Nejpropastnější rozdíl byl mezi e39 a e60. Od té doby se mi palubovky pětek nelíbí.

0/0
17.10.2016 14:06

P73e23t87r 73S41t76r30a17k32a 9687547755743

Nize nekdo psal, ze BMW interier je porad stejny... Ano, opravdu v nem nebylo moc radikalnich zmen. Na druhou stranu je vse neuveritelne uzivatelsky prijemne. Mam jak BMW, tak i Mercedes. BMW u me co do funkcnosti ovladani jasne vitezi. Kdyz porovnam 5 a E tak byt se Mercedes snazil v ramci E zapusobit na mlade ridice, mnoho veci je jen "pozlatko" a uvnitr je to stale to same auto pro starsi ridice, pouze libive prekryte.

0/0
14.10.2016 2:33

J60i68n68d76ř50i87c39h 53M83i22t11t64e62r 6624315861896

Jsem starej, ale Mercedesu pořád nemohu přijít nachuť. Poslední dobou se ale velmi zlepšili, pokud jde o design. Už se mi občas některý líbí, třeba AMG-GT to je krasavec. Jiné modely C, E a S mi přijdou nějak ohnuté jako rohlík, jako by je někdo ohnul přes koleno. BMW má sportovní švih,líbí se mi víc.

+1/0
14.10.2016 14:19

P71e69t75r 72M54a82r49e70č79e97k 1693771289648

Přesně tak! Ta silueta C.E.S. je šílená :-P a vůbec ten celý design. Snad krom samotné masky. Ale některým metroušům se to evidentně líbí. :-)

0/0
14.10.2016 21:25

M42a34r39t46i17n 84B81u90s81e22k 8716983621290

Líbí se mi, jak ladně upravili stávající design a přidali do něj trošku klasiky z modelu který se vyráběl do roku 2003. Už se moc těším na kombík. R^

0/0
14.10.2016 2:03

M15i63r36o41s76l77a83v 41H73r20u96š16k46a 2885598259693

Souhlas, jen nejak nemůžu najít tu trošku klasiky z E39. Mmj. ta se vyráběla do 2004 ��

0/0
14.10.2016 4:01

M76a20r66t27i24n 90B82u33s27e22k 8526143431470

tou troskou klasiky mam na mysli kapot, silnejsi chromove ramecky na masce a hlavne silnejsi pruh na strane pod okny. Tesim se na nej moc. Podle me je F11 nejkrasnejsi kombik.

0/0
14.10.2016 13:20

Z25d46e42n85ě96k 16M87o64r56á65v78e15k 5347828808523

No a pro poctivou benzínovou atmosféru už taky musíme jinam.

+3/0
13.10.2016 23:30

D14a22v96i79d 96B88r65a23d67á73č 2757254178105

Jenže kam? Možností moc nezbývá. Lexus, ...

0/0
14.10.2016 19:31

Z73d74e56n95ě16k 33M23o71r47á72v65e43k 5717518808803

Mazda má sice v šestce jen čtyřválce, ale zatím objem turbem nenahrazujou.

0/0
17.10.2016 11:22

J15i84ř26í 38S56c94h47w63a42c90h 8628614438916

a co je na turbobenzínu nepoctivého?

0/0
14.10.2016 21:07
Foto

T93o90m84á58š 76D23v90o65ř19á14k 7365966217331

Objem ničím nenahradíš?

0/0
15.10.2016 9:25

J15i50ř91í 59S89c54h11w38a52c51h 8668114328756

Turbem objem nahradíš naprosto v pohodě...

0/0
15.10.2016 13:10

M24a11r47t96i42n 89V76o27j79á39č60e27k 9293717911326

BMW to nebude prodávat s 1,6kou

0/0
16.10.2016 12:01

J47i71ř46í 70S50c51h34w53a56c16h 8948814668786

v 5XX ne, ale v nižších řadách maji tříhrnkový 1.5 ;-)

0/0
17.10.2016 11:55

Z18d83e63n10ě21k 17M75o83r54á54v31e82k 5747778578523

Především problém při potřebě rychlého přechodu z nízkého výkonu do vysokého.

0/0
17.10.2016 11:20

J57i67ř47í 74S33c86h71w71a57c94h 8388544738946

to je hodně diskutabilní. Tento problém dnes mají jen turbomotory letitých konstrukcí s velkým turbem.... u většiny moderních konstrukcí se naopak výkon dostaví dříve (při nižších otáčkách) jak u atmo motoru, který obvykle vyžaduje podřadit a dostat motor do vyšších otáček, aby stačil tomu turbu.

0/0
17.10.2016 12:15

Z28d40e55n39ě86k 35M73o72r64á96v50e79k 5917378858853

Jo, motory s menším turbem nastupují rychleji, ale ne tak rychle jako atmosféra, což sice většině lidí nevadí. Nicméně se už pak chovají jako diesel, kdy poměrně rychle vadnou a nad 5000 otáček je nemá smysl točit. Místo výkonové špičky pak následuje trápení. Řešením jsou pak dvě různě velká turba, což zvyšuje nároky na řízení motoru a celkově složitá konstrukce zavání poruchovostí. A zdaleka už takové motory nejsou tak "blbuvzdorné" jako bývaly atmosféry.

0/0
17.10.2016 12:21

T50o23m45á79š 32Z49e36m45a95n 3435168154575

Nějak nechápu manuál jen u nejhoršího nafťáku - spíše bych ho čekal u benzínového šestiválce jako "drivers edition" pro zkušené řidiče, kteří si chtějí jízdu užít.

Automat bych naopak tlačil už od nejlevnějších základních motorů - přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí a naopak ocení, když jim něco s náročným řízením pomůže.

0/−1
13.10.2016 22:46

P63a49v38e18l 31S67t59a20v27j82a29n96í82k 6728295447771

Bože můj... Kolik let už není u F1 manuál? Já si v autě můžu řadit jak chci naprosto bez problémů, ale když řadit nechci,m tak zkrátka jedu a neřadím. Proč bych s tím měl furt kvedlat v městský koloně?

+4/0
13.10.2016 22:58

T56o83m45á82š 31Z73e57m33a24n 3355128684525

F1 se jezdí pro maximální výkon, ne pro maximální požitek z jízdy pro řidiče..

0/0
14.10.2016 18:10

O46t22a38k91a42r 56F23u44k94a 8931793801914

bože, co je tohle za blábol? "přeci jen je vhodnější pro lidi, kteří autům nerozumí"? manuál je přežitek, minulost, kterou drží jen konzervativní evropa, logika v tom žádná není. užívání si jízdy nijak nesouvisí s mačkáním spojky a manuálním řazení rychlostí pomocí páky. udělejte si přehled top aut, pro "požitek z jízdy", kolik z nich nabízí manuál

+1/−1
14.10.2016 20:11

M59a95r51e23k 28Š67o84r84f 9267326850609

Běžte se někdy projet v nějakém klasickém řidičském autě, jako je třeba vzduchem chlazená 911, ať víte o čem je požitek z jízdy a že je naopak velmi spojený s manuálním řazením... Jenže dneska už 99% lidí nedokáže dát ani meziplyn.

0/0
17.10.2016 12:56

P79a75v19e72l 52S20t75a74v43j60a54n48í58k 6578925417181

Dobrá, auto na blbnutí, ale když se prakticky denně ponořím do městského provozu, tak mi 3.2 litru s automatem plně vyhovuje. Opravdu nepotřebuju kvedlat.

0/0
17.10.2016 19:07

O14t47a32k53a39r 40F11u19k79a 8401183881714

běžte se někdy proletět dvojplošníkem, ať víte, co je to požitek z létání. nebo parní lokomotivou. to je přesně to, co jsem napsal - evropa trpí konzervatismem spojeným s neustálou nostalgií. práskl jste to na sebe tím zdůrazněním vzduchem chlazeného porsche. technologie jsou dál, manuál prostě nedává smysl, můžete se bránit zuby nehty, jezdit z trucu manuálem do smrti a nadávat, že nová auta už neposkytují ten správný požitek, nebo někdy zkusit sednout do moderního auta s automatem a po 1000km jízdě si připustit, že to bylo náramné svezení. zavzpomínat si, nic proti, doma je veteránů dost, poslední kousek je skvělý zážitek, renault alpine V6 GT, nicméně na normální ježdění to prostě není, jen to chce odvahu připustit

+1/0
18.10.2016 15:50

P53e62t42r 50S28u37c54h59ý 1208779574936

Asi jsem moc staromódní, ale auto s automatickou převodovkou bych si rozhodně nekoupil - tak nějak vyžadují manuál..... A není to tím, že v automatů nejezdím, jezdím oběma auty, ale tomu s automatem se snažím vyhýbat.

+2/−5
13.10.2016 22:12

P40e78t29r 42T49. 74D56v19o20ř81á71k 4404228303

Já zase automat nemám, ale rozhodně bych se mu nebránil.

+2/0
13.10.2016 22:26

M27a26r41t44i16n 37Ž51e89l31i23n46s49k77ý 9618329289412

Vidite, ja zase manual vnimam jako nesmyslny masochisticky prezitek, teda mimo sportovnich vozu. Delat nejakou cinnost navic, kdyz nemusim...

+6/−1
13.10.2016 22:27

T92o69m21á88š 22Z72e63m29a30n 3405408764235

Když nepočítám popojíždění v koloně kde je automat k nezaplacení, tak mi přijde ježdění s manuálem jednodušší - tedy v případě, že chci po autě něco jiného, než si myslí automatika, že bych měl chtít..

(přeřadit v moment, kdy chci já, brzdit motorem, rozhoupat auto, popojet z kopce atd..)

0/0
13.10.2016 22:50

P83a22v17e77l 62S97t49a98v94j85a62n28í57k 6128265187391

A to je nějaký problém s automatem podřadit? Tomu nerozumím.

0/0
13.10.2016 22:59

M50i80r67e91k 49G27a74j80e48r 5631186259730

Myslim, ze dnes uz kazde auto s automatem ma i moznost rucniho razeni. Ale zadne auto s manualnim razenim nema moznost automatickeho.

0/0
13.10.2016 23:49

P44e81t77r 42S11t73r84a58k41a 9917877635793

Asi byste si mel zkusit jizdu s modernim automatem. Zrovna BMW ma automat velmi dobry. Leta letouci jsem jezdil s manualnim rizenim a mel vcelku podobny nazor jako vy. Poslednich ca 10 let vsak pouze automaty. Nejvic mi vyhovuje prave BMW. Brzdit motorem i u BMW automatu samozrejme muzete. Kdyz sundate nohu z plynu, auto zacne zpomalovat. Tak jako u manualu. Lze nastavit jiny jizdni rezim (Eco), ktery ma gliding a naopak klouze a nezpomaluje. BMW automat je velmi svizny a troufnu si tvrdit ze se mu v rychlosti razeni nemate sanci vyrovnat. Byt mam v aute kridylka na manulani razeni (M5), moc to nevyuzivam. Zkratka neni duvod.

+2/0
14.10.2016 2:29

O85t97a80k43a20r 65F79u30k44a 8541243931354

a zase, samej nesmysl - přeřadit, kdy chci já - v automatu to jakože nejde?pádlem pod volantem si řadím jak chci. brzdit motorem? to jakože automat při puštění nohy z plynu nebrzdí motorem? rozhoupat auto? popojet z kopce? wtf?

+1/0
14.10.2016 20:15

J20a90k68u32b 56S68t41a13š45e45k 4527759623614

Komunikace s vozem, pocit absolutní kontroly. Mně se prostě to mačkání spojky a hýbání šaltrpákou líbí :-)

+2/0
13.10.2016 22:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.