Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M54i50c88h64a45l 46N79a42j32m40a55n 7329523166370

Krásné auto. I když už v době svého vniku byl osazeno zastaralou technikou, mělo následujících 40 let své kouzlo.

+7/0
doporučit
17.10.2016 15:03

P80a87v36e20l 61K92u49l98i87č75k45a 3197119290305

Na toto auto mám jedinečnou vzpomínku .. bylo mi asi 5 let, když jsem jel "Žralokem" - taxíkem někdy v podvečer to bylo, tuším z Karlova náměstí do Dejvic na Kulaťák,.. Do dnes si vybavuji ten ve tmě úžasně nasvícený modro-zelený tachometr a výrazné houpání nad pražskou dlažbou a naklánění v zatáčkách, jak na nějakém člunu... :-)

Také mi připadala jako děsně veliké auto, ale za to mohl můj tehdejší vzrůst ... když ji vidím dnes třeba na srazu veteránů vedle Cadillaku z té doby, Carevna je vlastně prcek ... ;-)

+3/0
doporučit
17.10.2016 17:42

I97v91a41n 53P80e23t51r20í20k 4344963974

Mal som 21 sedana 3 kusy a 22 kombíka 1 kus a musím povedať pomerne zaújmavé auto.Samozrejme na svoju dobu.Dnes pomerne zaújmavý veterán.To auto vydržalo neuveriteľne moc.

+2/0
doporučit
17.10.2016 19:40


V14l39a90s16t84i11m14i35l 60S73l86a15v12í93k 9517547551960

Měl jsem dvě Volhy a to limuzinu a kombíka. Kombíka jsem koupil v Praze kde jezdil jako taxi, odvezl jsem si na stavbu domku veškerý materiál. Když ž dosloužil, tak jsem si koupil limuzinu. Lepší auto jsem neměl. Spotřeba okolo 11 litrů, ve voze pohodlí, výborná lůžková ůprava. Na tu dobu a cenu benzinu výborné auto.Podotýkám, že jsem měl více vozů a to Fiat 1100, Tatraplán, 3kodu Octavii, Wartburg, Vaz 2001 a Vaz 2004, Mazdu 323F a nyní mám Mitsibishi Colt. Ale na carevnu nedám dopustit.

+2/0
doporučit
17.10.2016 18:38

D82e50n34i36s 85H71u95m22l 4662485475196

Kdyz si vzpomenu, jak v tom jel Jeremy Clarkson ...

+2/−1
doporučit
17.10.2016 15:05

I50v37a33n 54M16i42n36á42ř 7522424317691

Pochybuji, že by zrovna tento totalitní veterán, působil dojemně nostalgicky ! Zejména ne - na starší generaci ! Zpočátku byly k vidění pouze jeho tmavé verze, používané Státní bezpečností. Zastavil-li takový vůz v menším městě, či na venkově, vyvolával mezi lidmi okamžitou vlnu zděšení z oprávněných obav .. pro koho si "estébáci" přijeli tentokrát ?! Delší cesty s tímto vozem byly hotovým utrpením ! Jediné, co snad budilo "údiv", bylo tachometrové akvárium nad volantem. Pro socialistické podniky a taxikáře - byla Volha s třemi rychlostmi, líným motorem a vysokou spotřebou - jen trpěnou nutností. Již ve chvíli, kdy vůz vyjel z výrobní linky .. byl pouhým, jezdícím anachronizmem !

+3/−6
doporučit
17.10.2016 16:35

T81o25m30á25š 82T96a48t68í46č51e95k 5470952740278

Jo, kdysi se vyráběly automobily, o kterých se dalo říct, že jsou pěkný. Po celým světě. Dnes už ne, nikde na světě.

+1/0
doporučit
17.10.2016 17:11

J15i11ř96í 82K12o22c49u60r32e66k 6115554655838

Ví se, že Stalin byl obdivovatel amerických automobilů, měl rozsáhlou sbírku.

Který že to okopírovali?

+1/0
doporučit
17.10.2016 13:34

M94a24r14t65i61n 36H42a85l53á61š45e14k 2710262938964

Otřesná kraksna -kopie amerických aut. S mizerným výkonem, zato s rekordní spotřebou. Mám jen ty nejhorší vzpomínky. Připomíná hrúznou dobu Brežněva a HusákaRvRvRvRvRv

+3/−12
doporučit
17.10.2016 15:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.