Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J87i97n78d72ř49i12c93h 29Š42k79o46p91e23k 4115181370935

to je zase plk

Dodal, že země jako Slovensko a Polsko „jsou velmi atraktivní, mají nízké náklady na pracovní sílu a jsou součástí EU“.

Pokud jsou tyto země levné, jsou levné, ať je Británie v EU nebo není.

+18/−1
doporučit
17.10.2016 18:17

R51u59d89o87l15f 56H25r18a25z37d93í62r33a 1155309283708

A proč to tedy přirovnává k propadu v itálii, když Itálie je v EU a stejně tam šel autoprůmysl do kytek?

+11/0
doporučit
17.10.2016 18:21

J16a84n 84S24e82m48i56k 4244847812469

spis v tomto pripadu by byl Brexit zaminkou k presunu vyroby za levnejsi pracovni silou.

pri urovni britskych mezd ktere jsou z velkych zemi v evrope nejvyssi je takovy presun stejne otazka casu. "vhodne vysvetleni" typu potizi psojenych s brexitem by tem vyrobcum jen ulehcilo tento krok

+4/0
doporučit
17.10.2016 21:53


O80n29d77ř96e49j 40N77o49v47á52k 9607144269489

na Slovensku nula nikdy nebyla ...

a Itálii evidentně nijak nepomáhá to, že je členem EU ...

takže klasické nesmyslné strašení ....

+3/−2
doporučit
17.10.2016 19:27
Foto

P43a81v75e57l 36J93o61s77e39f 61A60b23e19r69l23e 4187683366596

Bu bu bu, že to ty takynovináře ještě baví. To už bylo strašáků...a to bude řevu až na tom Anglie bude líp než my všichni pokusní králíci..

+6/−9
doporučit
17.10.2016 19:06

J75i76ř47í 86T55e19p72r 4117130785365

S tím Mini je to krásnej příklad.

Nevím co bylo v minulosti, ale tehdy vláda se asi vláda nedrala o to aby MiniCoopru pomohle. Když to ale teď patří němcům, tak bude rozdávat záruky až do aleluja. :-/

+1/0
doporučit
17.10.2016 21:13

M34i19l36a86n 87I86l78l83e32k 6303336717590

Mne to zni logicky. Akorat nevim, proc by do Britanie meli vozit 800tis. nemeckych aut, kdyz Britanie nebude mit pristup na volny EU (nemecky) trh.

+1/0
doporučit
17.10.2016 19:04

J64a87n 79P14r28i73c70h14y72s57t16a74l 8421778953

Nesmysl. Proc by mela Velka Britanie ztratit pristup na jednotny evropsky trh, kdyz na nej maji pristup zeme jako Ukrajina, Turecko a Maroko? Hlavne by se to neobeslo bez odvetneho opatreni, takze by tim byli mnohem vic ohrozeni vyrobci v EU nez ve Velke Britanii. Staci si porovnat vyvoz a dovoz automobilu z Velke Britanie do EU a naopak.

+2/−6
doporučit
17.10.2016 21:35

J31i12ř84í 34K89o50c73u81r38e85k 6485894465188

Zajímavé, že US firmy vyrábějící v Číně (Ani USA, ani Čína nejsou v EU) s přístupem na trh v EU tak nějak problém ... mají pouze geografický.

Myslím tím třeba servery od Dellu, IBM/Lenovo, HP. Nebo třeba telefony od Japka. Japka, vida taky se tady prodávají japonské motorky a třeba taky Sony, 2x 30 W, 4 Óhmy, jak by řekl Pavel Dobeš.

Ale najednou to z Británie nepůjde?

+1/−1
doporučit
17.10.2016 20:31

T71o70m94á71š 28L23u83d15v10í52k 1950147934552

Britský automobilový průmysl každý rok vyrábí víc a víc hlavně luxusních aut. O čem ale nikdo nemluví je jak je na tom Německo. Volkswagen a Audi budou většinu své produkce vyrábět v Mexiku příští rok, BMW v roce 2019, Mercedes už teď vyrábí jen nejluxusnější modely v Německu. Je to úplně komické jak se tu někdo bojí o automobilový průmysl v UK který roste rok co rok zatímco v Německu se v roce 2020 nebude vyrábět téměř nic.

0/−1
doporučit
18.10.2016 10:19

O22n15d84ř13e62j 87R43a57t48a93j 4840208746511

To je vtipné jak si ekonomové amatéři dali dostavenicko na diskuzi idnes

0/−1
doporučit
17.10.2016 20:40

M71a41r57i77a97n 85K58a73r11a74b88a 4813911360552

Článok je nezmysel. Brexit by británii skor pomohol ak by sa na ostrovoch vyrábalo lacnejšie. Ale to nie je o cene za prácu, ale o kvalifikácii pracovníkov v automobilovom priemysle. Kto tam bol, vie kto pracuje v miestnych fabrikách a akú to má úroveň. Jednoducho automotive je na ostrovoch už dávno za zenitom. To že situáciu na pár dekád zachránili japonci je jedna vec, ale to už tiež končí. Britský autopriemysel prakticky skončil predajom rodinného striebra, veď taký Rolce-Royce, Jaguar, Bentley, Land Rover či Mini sú v cudzích rukách. A čo sa týka Slovenska, tak brexit nebrexit, ďalšia automobilka sa na SR už nezmestí, a tlak na cenu práce tu zosilnie. A cudzie automobilky tu moc daní platiť nebudú, všetok zisk pojde preč. Takže je úplne jedne čo sa v UK deje, rozhoduje sa dnes v indii...;-D

0/−2
doporučit
17.10.2016 21:49

T72o28m14á47š 21L92u94d38v10í94k 1600967964282

ČNB tvrdí že slabá změna znamená zvýšení exportu. Jaký génius tohle píše.

0/−2
doporučit
17.10.2016 19:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.