Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koncern VW kvůli dieselgate přidusí Audi, aby měl na elektromobily

Koncern Volkswagen čeká „redukční dieta“ - škrty, omezování nákladů a zvyšování produktivity. Potřebuje vytvořit rezervu na případné další náklady spojené s Dieselgate a na slibované projekty v oblasti elektromobility. Škody se škrty prý zatím netýkají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41o14z76e50f 84M87r35v51á30ň 8275232907539

Kdyby si autor německé články přečetl pořádně, přišel by na to, že tohle jsou možnosti... Ne každý krok vedení audi udělá, všechno musejí schvalovat pánové z VW... A navíc je blbost zaříznout krávu, kterou ještě dlouho můžete dojit. Tohle chápou i soudruzi z NDR

0/0
21.10.2016 23:05

L20u91k51á74š 64K73o82h68o11u41t 7708734412649

watch this:

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/paradox-diesely-vw-jsou-dnes-ty-uplne-nejcistsi-hresi-jini-ukazala-studie/

0/0
20.10.2016 20:48

M88i79r32e35k 11K19o14n58e35č23n65ý 6717775705204

Elektromobil je zatím stále takový lepší trojelák. Do města dobrý.

0/0
19.10.2016 21:40

V23i80k20t54o57r 98N33á19r22o46ž90n73ý 3989662718

VW by měl hlavně sám rapidně zeštíhlet. Jenom ve Wolfsburgu , kde je hlavní závod zaměstnávají nějakých 70.000 lidí , přičemž tento závod nevyrábí o moc více aut než ŠKODA v ČR. To , co ve ŠKODĚ dělá 1 úředník , na to mají ve Wolfsburgu 5 úředníků. V životě jsem neviděl tak šíleně přezaměstnanou firmu.

Ale vzhledem k socialismu , který tam panuje nelze sahnout na zaměstnance. To radši odrbeme dodavatele a zastavíme vývoj...

+7/0
19.10.2016 19:11

V21i61l14é64m 10B50a21r23á64k 4646407549306

Česko má vetovat všechny pokusy EU dál zpřísňovat emisní limity. Ve vlastním zájmu, protože bez aut je Česko Zimbabwe.

Miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout?

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886

+3/−2
19.10.2016 19:10

J73o13s54e60f 11Š58o55l82t70e50s 8314528510883

Hlásí se vám jeden homosexuál. A rychle jezdím.

0/0
19.10.2016 21:53

M58a36r44e46k 91M95a30l57ý 1642308651570

Ono je v první řadě nutné si ujasnit, co to znamená "rychle". Mám takovou zkušenost, že elektromobilisti často dost přehánějí, např. rychle je podle nich 100 km/h po dálnici, Peugeout iOn má třeba "raketové zrychlení", delsí cesty jsou tak 100 km od domova, atd. :-)

Tak aby nedošlo k nedorozumění...

0/0
20.10.2016 8:09

J55i57ř50í 64S33c83h95w77a58c20h 8868444898376

některé hybridy dokážou jezdit i rychle (i8) ;-)

0/0
20.10.2016 9:03

M25a49r67e20k 25M16a73l15ý 1742308671440

To samozřejmě vím a o tom jsem nepsal :-)

0/0
20.10.2016 9:07

J81o88s98e17f 54Š98o13l60t92e32s 8984748720723

BMW i3. Po dálnicích nejezdím, nemám kam.

0/0
20.10.2016 13:35

M42a63r53e67k 97M28a95l33ý 1842158511900

Proto jsem se ptal, co podle vás znamená "rychle", protože "rychle" v podaní elektromobilisty může být diametrálně odlišné od toho, jak to vnímá řidič klasického spalovacího auta.

Ostatně, když třeba na dálnici potkám Teslu (Německo), tak vždy jede kolem 100 km/h, někdy dokonce stehně jako kamiony, kvůli dojezdu.

0/0
20.10.2016 13:42

J24o90s37e86f 23Š68o74l33t75e50s 8784558590923

Jasně, na dálnici to beru, to bych daleko nedojel. Ale po okreskách jezdím rychle ve smyslu svižné a velmi plynulé jízdy, kdy předjedu skoro vše, co se šine kolem ;)

0/0
20.10.2016 13:51

V22i90l62é52m 76B35a55r70á48k 4746867789956

A když rychle, kampak dojedete? Já také nezávodím, po dálnici 110-120 km při spotřebě 6,5 l (Sorento).

A klasická otázka. Kolik elektráren by bylo třeba, aby každý mohl natáhnout šňůru z okna a nabíjet své elektovozítko?

0/0
20.10.2016 9:46

J81a38n 40V96e83s26e26l22ý 5894903282971

Odpověď: 0 nových.

0/0
20.10.2016 10:56

J32o34s93e27f 81Š70o41l75t45e74s 8284978390433

Při průměrném nájezdu stávajících vozidel by stačil jeden Temelín. A nejezdím daleko, na to mám druhé auto.

0/0
20.10.2016 13:36

J13i26ř37í 22S41c14h83w37a76c48h 8598334658656

všichni tu tvrdí jak díky předpisům EU jsou nová auta složitější a poruchovější a nic nevydrží.... mě tedy z toho vyplývá, že pro země s velkým podílem autoprůmyslu jako je ČR je to jenom plus, takže žádné Zimbabwe se konat nebude .... bude stále více práce ve výrobě, při opravách a konkurence v Číně taková auta neumí, protože když okopírují Euro 6, příjde euro 7 ;-)

0/0
20.10.2016 9:14

V67i74l24é67m 37B58a59r53á84k 4396717399216

Možný scénář je ale ten, že v EU budou smět jezdit jenom elektrovozítka,si bude moci dovolit daleko méně lidí a skutečná auta se budou provozovat, ale i vyrábět mimo EU. Po silnicích v Indii jistě nebudou běžně jezdit auta za 1 mil. Kč a výše. S poklesem výroby aut je Česko na huntě. Proto je potřeba ty směrnice vetovat.

0/0
20.10.2016 9:42

J59a97n 52V94e37s80e56l13ý 5844173152631

Deutsche Post teď rozjela výrobu vlastních dodávek. Mají to být nezničitelné držáky a jejich vývoj provedla parta nadšenců na univerzitě v Aachenu z běžně dostupných součástek (tj. rychlý vývoj za pá šupů). Výrobní náklady 5000 EUR. Předtím ji chtěli od VW. Ti za stovky milionů EUR vytvořili futuristický koncept, předvedli ho na pár akcích a skutek utek.

0/0
20.10.2016 11:01
Foto

J50i58ř71í 10D37v61o24ř94á27k 5185179260688

Tak tenhle vtip neznám .

0/0
22.10.2016 18:29

J54a54n 14M40r85á26z61e42k 9607873101955

udělali by líp, kdyby udělali i segment s koloběžkama, ty jsou ekologičtější

0/0
19.10.2016 19:10
Foto

J91i55ř48í 57D59v14o34ř64á95k 5375319970388

Za prvé : Přidusí Audi .Audi je v abecedě první , další budou následovat .

Za druhé : Generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller podle listu Automobilwoche na interním setkání vedoucích pracovníků vyzval ke snížení materiálových a režijních nákladů o deset procent.

To znamená : Subdodavatele stáhneme s kůže .

Za třetí : Vrhnou se na elektromobily , technologii , která od roku 1835 udělala minimální pokrok .

+10/0
19.10.2016 18:11
Foto

J88i21ř63í 32D93v89o53ř97á90k 5955949400518

P.S.Za čtvrté : Ave,Matthias Müller,morituri te salutant .

0/0
19.10.2016 18:50

O51n56d27ř63e54j 65L26o60š78o11t20h 9700612214782

Ono to nebude pro VW tak jednoduché, 10% úspora v nákupu dílů je nereálná, protože to by jim nikdo nic nedodával, vzhledem k tomu, jak VW drbe dodavatele do teď. Režijní náklady jdou snižovat poměrně snadno, pokud je firma přezaměstnaná. Ale dobře fungující firmy si svoje procesy a náklady optimalizuje neustále.

0/0
19.10.2016 23:15

P94e70t25r 64Č91e76r62m31á71k 9888625969130

Reálné to je velice - ubere se na kvalitě materiálů nebo jejich životnosti.

+2/0
19.10.2016 23:19

P11a61v14e95l 11R42i50e79d98l 4794757511959

Těch 30 elektromobilů v roce 2025 je v kusech?

+5/−1
19.10.2016 17:56

T28o28m59á51š 53V98r29á37b42e97l 8280414183794

Koncern volkswagen by měl hlavně přisoudit sám sebe tedy vozy pod značkou VW, ty mají velmi nízkou marži a nerostoucí prodeje na rozdíl od ostatních značek koncernu i konkurence a pak by měl možnale ne jen přidusit, ale spíše zadusit značku Seat.

0/−2
19.10.2016 17:48

P62e92t29r 59F53e13i21g64l 5768683690902

Seat? Znacku s nejvyssim narustem prodeju v koncernu :-D...a hlavne idealni testovaci prostredi? Nastesti VW neridite pane Vrabeli.

0/0
19.10.2016 18:23

T62o41m12á52š 74V95r45á42b35e19l 8310514603304

Celkem by mě zajímalo co musel koncern VW jeste testovat na staré nevyrábě né audi a4 když ji svěřil k testování sestu pod nazvem exeo. Ten růst nemění nic na faktu že je to dlouhodobe vlastně neustále ztrátová automobilka.

+1/0
19.10.2016 18:38

P97e84t68r 52F34e43i18g22l 5898353940672

Pane Vrábeli, nemůžete brát Seat v době, kdy lezlo na svět Exeo a nyní...kdy nestíhají vyrábět Leon a Atecu... :-D. Exeo končilo jednu etapu Seatu...

0/0
20.10.2016 11:04

V21i73k37t58o37r 95N19á50r56o54ž41n95ý 3659922318

Nárůst prodejů nic neříká ani o ekonomické situaci , ani o finančním zdraví. Pokud sečteme hospodářské výsledky firmy SEAT za posledních 10 let , určitě nebudeme v černých číslech ;-)

+2/0
19.10.2016 19:07

P86e37t11r 71F30e74i83g60l 5858303680552

Ano, ale ty peníze již byly proinvestovány...teď se Seatu velmi daří a byla by hloupost, když už ty peníze byly nainvestovány, ho zavřít...

0/0
20.10.2016 11:02

M78a64r66t72i89n 77Š47i47m18e45k 4260684748965

Vždyť Audi vyvýjí veškeré serepetičky, které využívají dnešní VW, Škody a Seati, vyjma infotaimentu, ten má Audi svůj

0/0
19.10.2016 16:10

J29a33k42u90b 47F65e96i42f45a90r 7259519446809

Takhle nějak vypadá začátek konce.

Pokud to udělají, zdegradují Audi na úroveň VW, Škodovky nebo Seatu.

Sežrat slepici co snáší zlatá vejce prostě není dobrý nápad.

Avšak ve jménu eko-sebemrskačství si asi všichni manažeři z koncernu nechají udělat lobotomii....

+10/−1
19.10.2016 15:23

J90i15ř80í 79S72c38h45w60a77c16h 8928874298756

MQB s příčným pětiválcem a hraničními 380 kW pro "malá" audi nabízí poměrně dost na odlišení třeba od škodovky a seatu.

A o velkých audi na platformě Porsche, Bentley tam se snad o žádné degradaci mluvit nedá......;-)

0/0
19.10.2016 15:41

J61a22k39u80b 48F87e82i45f93a88r 7879329646639

To je fakt, od té doby co v RS4 je V6 biturbo, to už je degradace dostatečná.

0/0
19.10.2016 15:49

P22e32t90r 98Č71e65r67m45á16k 9798185959890

Tak spíš než degradaci bych to nazval krokem zpět, ale taky návratem ke kořenům, a pokud by fakt skončila rs4 na mqb a oturbeným pětiválci, byl by to návrat v pravdě historickým..

0/0
19.10.2016 19:30

J35a45k22u25b 84F52e67i60f96a13r 7419159496919

z tohoto pohledu máte pravdu, ale ten atmosferický V8 do toho auta seděl ja zádel na hrnec.

0/0
20.10.2016 8:39

T13o82m25á25š 59L16u53d60v15í49k 1350517224952

To je geniální strategie zaříznout business co vydělává peníze ;-D

+18/−1
19.10.2016 14:51

J53a25n 48T55a12r74a67b60a 4506316369359

Tak něco z toho smysl dává, například stopnout monoposty a přesunout A6/A7 na platformu Panamery. Jiné zase jsou totální blbost, která se vymstí, srazit dolů A4/A5 na MQB znamená, že mezi Passatem a A4 už bude rozdíl jen minimální, který moc nedává smysl vydat 30% peněz navíc. A postrádám dost důležitou Info kam posunou Q5/Q7. které jsou taky na variantě MLB a které vydělávají fůru peněz.

0/0
19.10.2016 15:58

P61e31t16r 82Č98e94r88m50á51k 9858105369560

Chtěji to všechno přesunout na MSB, což ale moc nedává rozum - vzhledem k počtu vyrobených kusů a ceně platformy by bylo ekonomičtější naopak modely z MSB převést na MLB. A A4/A5 na MQB je samozřejmě totální průser.

0/0
19.10.2016 19:27

P89e49t10r 92K10m28í40n37e28k 5157934371733

Asi tak. Zaříznout něco, co vydělává peníze ve prospěch toho, co nikdo nechce...

+1/0
19.10.2016 17:01

J54i97ř70í 75S57c63h93w52a33c54h 8658264988826

vzhledem k počtu prodaných kusů by se o druhé polovině tvého tvrzení dalo s úspěchem pochybovat.

0/0
20.10.2016 9:01

P65e21t69r 96B35á97č54a 8185746485295

Jen to vesele rvete do kramu co nikdo nechce R^;-D

+1/0
19.10.2016 14:43

P23e12t31e40r 33N56e61š83v38a28r41a 8858566422767

Asi zůstanu u japonců. Teď jsem z Accorda přesedl na chvíli do koncernového auta a byl to ošklivý šok. Jenomže do jakého? Toyota Camry se nedováží už dlouho, teď už se nedováží ani ty skvělé Accordy. Tlak na to, aby se kupovaly ty německé sraczky.

+9/−9
19.10.2016 14:31

M80a90r72e50k 26M37a87l58ý 1432118301590

Mazda 6, Lexus IF, GS?

+3/0
19.10.2016 14:43

M84a61r35e34k 83M67a54l26ý 1392478891480

Pardon Lexus IS...

0/0
19.10.2016 14:44

Z26d46e84n23ě36k 32H44r87u16b61ý 5575388801866

Pokud jste byl spokojen s Accordem, tak bych taky doporučil Mazdu 6. Za testovací svezení nic nedáte...

0/0
19.10.2016 15:31

P88e84t22e81r 70N54e71š31v36a98r69a 8728246562197

Ten rozdíl vidím v tom, že motory Honda mají tu nejlepší pověst a motory Mazda tu nejhorší. Ale nejde jenom o pověst, měl jsem kamaráda, který do své Mazdy musel nalít lahev oleje každých tisíc či dva tisíce kilometrů. Když to reklamoval tak mu sdělili, že to je normální. Pardon ale to mi nedělal ani Favorit před 20ti lety. Možná už je to lepší, ale pro mne je tři čtvrtě milionu dost peněz a nebudu riskovat nějakým experimentem.

0/0
20.10.2016 5:25

M37a64r53e87k 37M89a14l52ý 1702378491720

Mazdu 6 jsem měl, předtím Mazdu 3, obě s motorem 2.0, ta šestka měla 104 kW, trojka 110 kW, obě shodou okolností r. 2004. Rozdíl byl, že tu trojku jsem koupil jak 2 letou a za necelé 3 roky s ní najezdil 100 tisíc (80-180) a tu šestku jsem koupil jako 8 letou a najezdil jsem s ní za 3 roky 60 tisíc (185-245).

Obě auta měli interval výměny 20 tisíc a co se týče motoru, nebyl s nimi nikdy problém. U té trojky jsem doléval mezi výměnami cca. půl litru, což mi nepřijde nijak tragické, jezdil jsem s ní hlavně dálnice do Německa a často docela svižně. U šestky jsem nedoléval nikdy nic, jen jsem od 200 tisíc zkrátil interval oleje na 15 tisíc.

PS:

Samozřejmě, jako u každého japonce, i u Mazdy platí, že jediný smysluplný motor je benzínový :-)

0/0
20.10.2016 8:06

J31i14ř74í 46S48c71h85w83a71c67h 8268624498566

tyhle hodspodský plky mám nejraději.

Přesedl z Accordu do "koncernovýho Pola s 1.2 HTP" a následoval "dehonestační šok" Rv

+2/−3
19.10.2016 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.