Diskuze

Spolujezdce chrání auta hůř než řidiče, zjistil netradiční crashtest

Německý autoklub ADAC varuje: ani moderní auta vás neochrání při bočním nárazu. Crashtesty totiž ukázaly na mezery v metodice, podle které jsou autům přidělována hvězdičková hodnocení Euro NCAP. Strana spolujezdce je méně bezpečná než ta u řidiče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co tohle? ... Riziko zranění by v takovém případě mohly do budoucna ještě zvýšit tunely s integrovanými airbagy. ... To je věta z článku. Ale jak je myšlená? Jako hrůzyplné varování? Ono to tak totiž nevypadá! :-(

0 0
možnosti

Jo, pamatuji ještě doby, kdy chudí duchem kupovali auto podle počtu hvězd v Euro NCAP.

0 0
možnosti

Středový TUNEL ... ? ;-)

0 0
možnosti

A co je tím tunelem protažené? V trenkách a teplácích je to guma... ;-)

0 0
možnosti

Koukám, že by se hodil stropní airbag mezi přední sedadla.

0 0
možnosti

IMHO blbost nebo april ..... pri pravem narazu sice ma tendenci vyklouznout ridic ....... ale pri levem zase spolujezdec .... sedadla i pasy, vse je symetricke. Dvere taky. Hadam, ze prahy a cela karoserie budou taky symetricke .... IMHO BULLSHIT!

2 0
možnosti

Hura takze dalsi afera po diesel gate, tentokrate pro vsechny vyrobce. Opet delaji auta tak aby bezpecne prosla umelymi testy a ne realitou. To se zase nekteri panove v USA napakujouRv ale treba se dockame i bezpecnejsich aut kdyz uz ted mame ta mene smaradlava a jedovata:-P

0 0
možnosti

Tyhle umělé laboratorní testy jsou peklo, protože nedokážou simulovat reálný provoz nebo nehodu. Volvo nebo Saab kdysi testoval auta na reálné simulaci nehody, shození ze svahu, čelní náraz apod. a rovněž podrobně zkoumal následky nehod na poškozených autech.

Jen díky tomu patřily vozy těchto značek mezi nejbezpečnější.

Konec konců americké testy na čelní náraz s minimálním přesahem taky ukázaly, že auta jsou vlastně bezpečná jen v laboratoři.

2 0
možnosti

Takže nakonec se dočkáme středového sloupku s airbagy? :-/

(Autoři, když je vás tolik, zkuste si všimnout pojmu "přepínačů bezpečnostních pásů" a opravit ho na "předpínače".)

2 0
možnosti

Riziko zranění by v takovém případě mohly do budoucna ještě zvýšit tunely s integrovanými airbagy.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/crashtest-z-opacne-strany-09b-/automoto.aspx?c=A161019_223017_automoto_fdv

0 0
možnosti

J95a76n 82D85l23o78u60h51ý

21. 10. 2016 8:40

Vždycky jsem si myslel, že pravá a levá část karosérie jsou symetrické... :-P;-)

1 0
možnosti

M14a53r60e29k 95H47r91u11b55y

21. 10. 2016 15:24

Bohuzel, v dobe katovani kostu se vyplati na netestovanych mistech setrit.

0 0
možnosti

stará věc že někoho napadlo posunout beranidlo od sloupku doprostřed dveří

1 0
možnosti