Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krásný renault zatáčí jak carvingový lyžař. Nemá ale rád české cesty

Vypadá fantasticky, zatáčí jako carvingové lyže a neztratí se ani při dálničním sprintu. K zlosti je tablet multimediálního centra a nepotěší nedoladěný podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O28n53d72r70e83j 72S72i46d27o63n 6494686901952

To je skutecne pravda, ze v Bruselu zakazali, aby auta mela nadrz vetsi, nez 47 litru? Zajimalo by mne, kolik to je realne, obcas je do toho zapocitan i objem paliva nutny k chlazeni cerpadla, ktery lze v nouzi pouzit, ale vyrobce to nedoporucuje.

0/0
24.11.2016 2:37

M71a56r22e94k 57M57a89t92i34k30o 2360236773399

ne není

0/0
24.11.2016 9:33

J88i59ř55í 85S30c97h85w55a17c90h 8768334238336

to o té nádrží je jen taková cool dehonestace EU....

+2/−1
24.11.2016 9:36

V50l65a47d35i60s88l35a10v 93B16u93r58y88š69e62k 1789452637464

měření spotřeby a potažmo emisí CO2 se provádí při naplnění 90% nádrže, pokud je auto o 20 kg lehčí tak v objemu milionů aut vyprodukuje o tuny méně CO2 a to je výhoda pro výrobce

0/0
24.11.2016 13:05

J58i67r86i 74F89i23n15k 6757739697668

No, rozdíl mezi 47 l nádrží a 60 l při homologaci při 90ti % naplnění je 11,7 litru a to znamená 8,7 kg.

0/0
24.11.2016 20:12

V86l66a80d66i78s10l79a70v 75B51u78r98y33š54e90k 1239132377654

no tak asi i těch necelých 9 kilo má na spotřebu nějakej vliv

0/0
26.11.2016 8:39

M46a37r96e86k 59J86a90n96e59č60k70a 1747306333301

Sice přímo nezakázali, ale je to cesta automobilek, jak snížit celkovou hmotnost vozu ve prospěch spotřeby vozu.

0/0
24.11.2016 16:26

M45a37r70c32e88l 94S10t45a83r75ý 9828254183749

ten středovej panel tesla wannabe;-D

+1/−1
23.11.2016 22:03

P65e67t23r 62B69á42č11a 8505386835795

Ja snad spatne vidim, jiny auto jak Kadak.

+3/0
23.11.2016 21:47

Z29d23e87n72ě25k 90H17a33n13z31l 1701766752654

Pěkná káraR^

+3/0
23.11.2016 16:38

R42a56d41e95k 51H75o21l17í81k 1508844140166

...no zrovínko dneska jsme se vedle sebe courali městem, dokonce i barva stejná........sem si říkal, auto pro kolotočáře, cena do půl míče, snad to někdo koupí.....a ejhle - 16tka za míč...8-o8-o8-o

+6/−2
23.11.2016 16:26

J16a70n 59Ř13e36z30n92í15č25e80k 3311941133670

No, holt si to za dvacítku necháte vyměnit a zas se pojede dál. Taky ale myslím, že životnost těchhle věcí nebude moc dlouhá.

+2/0
23.11.2016 14:34

J34a10n 50Ř61e46z52n84í93č76e67k 3921951863380

Jinam

0/0
23.11.2016 14:34

A52n12t79o90n74í15n 13S26e96b59e20r73a 7493448490519

Co jsem měl možnost řídit novější renaulty, tak podvozek horší jak Fabie, řadící páka se chová dost nestandartně a nejistě. Řízení dost gumové a interier na mně působil Dacia efektem....

Byl jsem rád, že jsem z toho vylezl a mohl pak řídit něco rozumnějšího....

+4/0
23.11.2016 14:08

D26r25a29h79o18š 49O56n49d43r51u69š 5629859649

...co znamena "novejsi Renaulty" ? Kdo jezdi Renaultem a zna je, se prave smeje az se za bricho popada...vas koment je mimo.

+1/−2
23.11.2016 18:48

A35n67t37o95n28í86n 37S29e24b21e92r28a 7963348640859

Dva roky starý scenic asi měsíc a taky jeden megan půjčený na týden.

+2/0
23.11.2016 21:04

D42a20n54i42e27l 51K79r70o19n71e93r 7404434346707

Auto vypada fakt elegantne a kdyz stoji treba vedle Superbu, tak pusobi drazsim dojmem. Ale ten interier mi moc nesedi.

+4/0
23.11.2016 14:06

J60a56n 43Ž73á54r48o80v17s52k32ý 8398879984658

V tom autě je děsnej bordel. ;-D

+5/0
23.11.2016 13:48
Foto

K95a56r38e52l 19H86r82u30š74k20a 2921491848267

Tak ta zadní náprava je terno. Místo aby udělali solidní nezávislé zavěšení zadních kol, tak na obyčejnou vlečnou nápravu přidají další servo (hydrauliku?), které může kdykoliv odejít. Dobře oni!

+3/0
23.11.2016 13:40

T59o68m35á25š 79K49l37o75r 5925851395705

A jestli tam dají kotouče s ložisky tak jsou opravdu tragikomický.

+1/0
23.11.2016 19:21

M86a34r12t49i63n 11J59u20r69e11č71k91a 2703174951341

Problém s kvalitou u 2. generace... já mám Lagunu 2 v sedanu přes 460tis km a na motoru zatím vše původní včetně turba, váhy vzduchu, vstřikování. Jen sem tam se měnil nějaký snímač s investicí kolem tisícovky. Katastrofou je především uchycení náprav co do frekventované nutnosti výměny silentbloků a čepů, jinak zlaté auto. Karosérie téměř bez koroze a třešničkou na dortu je celonerezový výfuk od příruby na motoru až po samý konec.

+3/0
23.11.2016 13:39
Foto

T57o67m45á13š 95D92v14o32ř70á77k 3365653716806

Ve článku jsou malinké chybky...:-P

"mít v nabídce velké auto"

+1/0
23.11.2016 13:08

L38u21d77ě92k 56J64e23l41í36n22e28k 5377787879850

Tak nějak nevím. V článku autor píše, že zatáčí vykružování oblouků paráda, a v dalším odstavci napíše, že autu sedí dálnice a ne klikaté cesty. To mi nějak nedává smysl. :-/

+9/0
23.11.2016 13:02

J19a70k38u65b 36Š51a52f12a46n40d83a 7375187441401

Mě jo. Klikaté cesty mu nesedí kvůli šířce a vyhýbání.

+1/0
23.11.2016 14:26

M40i81r82e13k 39G89a62j59e39r 5131776919540

A kvuli nerovnostem. Zatacky by mu nevadily, ale takove silnice u nas jsou malo kde. A v USA, kde maji silnice paradni, se francouzska auta zas neprodavaji.

+1/0
24.11.2016 1:23

P14e75t83r 74V75r53á81n91a 7274947432243

Exteriér žádná velká sláva, vypadá jako auto pět let staré. Ovšem interier, to je doslova hrůza. Humpolácká lacinost. Skoro se dá říct, že jsem v šoku. Když chtějí imitovat (předpoklad) ruční šití, tak by neměl být každý steh jiný. Materiály vypadají jako zbytky z deset let starého Meganu. Reprák v zadních dveřích - takto vypadá moderna? Ty brďo, to je fakt masakr.

+4/−6
23.11.2016 12:59

J12a68k34u90b 19Š33a38f13a27n76d87a 7965967141811

Právě to, že každý steh je malilinko jiný dává větší pocit toho, že jde o ruční šití.

+2/0
23.11.2016 14:27

P79e74t16r96a 48K74o19l90o35u17c53h43o68v86á 8574897655187

talisman se povedl, vypadá dobře, technicky průměr

+3/−1
23.11.2016 12:48
Foto

P94e75t60r 89Č14e21r67n67i25c11k57ý 6165857770

Kolik desítek tisíc kilometrů s ním máte najeto, že hodnotíte techniku?

A co by mělo být lepší?

Děkuji

0/−1
23.11.2016 13:25

T55o77m19á46š 24B67a18ř14i30n59a

Uživatel požádal o vymazání
+6/−1
23.11.2016 13:34

M81a28r96e31k 59M83a18t11i49k17o 2480736833149

Tak si vemte například VW CC (r.v. 2013), měl jsem možnost v něm jezdit a co jsem zjistil:

Holeně otlačené od tvrdých plastů. Funkce čtení značek zobrazuje informaci cca až 70m za značkou!! Po nastartování nelze ihned ovládat mulimediální systém (protože potřebuje asi 1 minutu na najetí), couvací kamera také nevyjede hned po nastartování. Reakce na dotykovém displeji otravně pomalé. A to jste neviděli bluetooth => Zařízení o velikosti krabice na dort umístěná pod sedadlem řidiče (Srovnejte si to s velikostí a rychlostí odezvy vašeho mobilu). Zatížení max 400kg a ne 500kg jak je běžně zvykem. Adaptivní tlumiče jsou tak nějak k ničemu, ten komfort opravdového změkčení tam není. PS: A s tou kvalitou bych si u Renaultu hlavu nedělal, stačí kouknout na tabulky spolehlivosti např.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-a-nejmene-spolehliva-auta-dle-tuv-2016-octavia-na-stiru/ Tam zjistíte, jak to vlastně je. :-)

+3/−2
23.11.2016 12:31

T23o25m91á36š 16B50a74ř34i59n46a

Uživatel požádal o vymazání
+4/−1
23.11.2016 12:46

M56a89r40e79k 79M28a93l36ý 1672558691540

Přepínání stanic rádia (příp. ovládání CD, USB...), hlasitost rádia, nastavení intenzity a směu foukání klimatizace, nastavení teploty v kabině... to jsou věci, jejichž nastavení má být intuitivní, poslepu a ne že se musím hrabat někde v menu tabletu :-(

+18/−1
23.11.2016 11:56

V39l49a69d93i50m73í97r 84K38o47h38e44l 6628209541919

Viděl jste někdy ovládání radia pod volantem?

+1/−1
23.11.2016 21:07

M22a93r52e40k 52M72a71l22ý 1362288691690

Ano, v mém autě to tak mám. Proč se ptáte?

Já reagoval na tuto informaci v recenzi:

"Pokud chcete cokoliv udělat, je bezpečnější zastavit u krajnice nebo požádat o asistenci spolujezdce. I přeladění rádia nebo změna intenzity foukání topení je operace na dva a víc dotyků. A na ty se musíte soustředit, abyste se na rozhraní bez haptické odezvy trefili na správné místo displeje."

0/0
23.11.2016 21:13

H36o29n79z56a 45S67a55l46á95t 1662791801839

Z me palec nahoru :) rizeni zadni napravy vyborna vec, jen je fakt ze tak v SRN. U nas nepouzitelny. Jen je skoda ze tam je maly objem. Ten 2.0 a vys by tomu sluselo. Ale jinak hezky auto. Nemecka kvalita uz neni tam kde byla :)

+3/0
23.11.2016 11:12
Foto

P85e48t71r 60Č91e50r45n65i82c81k74ý 6435747120

Natáčecí zadní náprava funguje úplně stejně v Německu, jako u nás - nebo jsem Váš příspěvek špatně pochopil.

+1/−1
23.11.2016 11:53

D98a96l96i32b37o46r 79H24o68d21i19s 1643166735863

Slovní salát;-D

+2/−1
23.11.2016 12:37

A46l74e97š 84B59e70n87e85š 3736645662777

Ano, funguje stejně. Ze začátku. Až se na českých rozbíječkách vytluče uložení, tak repase nápravy bude asi dobrej balík.

To u němců najede +/- 200tis bez nutnosti opravy.

+1/0
23.11.2016 23:09

J29á90n 63K95o73t69ú33č 2796444968696

Pekné auto, otázna bude ako vždy kvalita. Ale rozhodne to bude mať ťažké v konkurencii VW a podobných.

+5/0
23.11.2016 11:02

M81a58r55e48k 68M56a91l80ý 1412798591190

Pokud bude cena srovnatelná třeba s Passatem, tak to na německém trhu bude mít sakra těžké, Němec ze střední třídy dá vždy přednost tomu Passatu.

+1/0
23.11.2016 11:54

T94o38m67á76š 26B48a35ř18i46n62a

Uživatel požádal o vymazání
+18/−3
23.11.2016 11:01

J80á22n 46K49o29t55ú67č 2416134628666

Mobil mám nový (nie moc drahý, ale nový), ale v mojom 8-ročnom aute žiadny infotainment nie je a žijeme. :) Ja držím za jazdy volant a kukám dopredu, manželka s deťmi sledujú krajinu, hrajú sa alebo spievajú.

+3/−2
23.11.2016 11:05

J40a11k25u77b 22M42a46t15ě17j73ů 5955862201135

prave tak to pan Barina myslel. Elektronika s roky odchazi. Elektrosoucastky maji omezenou zivotnost a pokud vse ovladate mechanickymi prepinaci, tak s tim problem neni. Pokud to ovladate "tabletem", tak budete mit za 10 let dost velky problem.

+4/−1
23.11.2016 11:15

J85á77n 41K65o12t27ú57č 2436724228916

No a ja práve tvrdím, že to taký veľký problém nebude. Že by mechanické tlačítka boli odolnejšie? Na autorádiu máme už niektoré tlačíta ošúpané. Keby bol dotykáč, akurát je to furt umazané, ale neviem, či by sa to tak ošúpalo.

0/0
23.11.2016 14:52

J66a55k19u52b 60M85a22t27ě15j42ů 5715372751115

Ale vy asi vubec nechapete podstatu celeho toho prispevku. Tady vubec nejde o to, ze bude panel osahany, to je uplne to nejmensi, jde o to, ze ta elektronika bude mit velmi velky problem treba s tim, ze v zime mate v aute -5°C, nastartujete, pustite topeni a behem par minut tam budete mit +20°C. Bude tam kondenzovat voda a bude dochazet k oxidaci, tomu se nevyhnete. Bude tam mnohem vic veci, u kterych muze dojit k jakemukoliv problemu. Vytece jeden kondenzator a nejen ze si nepustite radio, nepustite si ani topeni, nezmenite nastavenou teplotu, nenastavite si gpsku, neudelate vubec nic. Nebude vam stacit vymenit upadly ovladac teploty (coz muze byt v podsate ta nejhorsi vec, ktera se vam u mechanickeho ovladani muze stat), budete si muset pravdepodobne nechat vymenit cely panel za nekolik tisic.

A pokud bude stale mackat na stejnych mistech, coz pravdepodobne budete, tak se vam ten dotykac osoupe taky.

+3/0
23.11.2016 16:52
Foto

P70e23t75r 98K57o72č48i49č61k19a 4519808626717

Souhlasím s tím lacině působícím interiérem.

Když srovnávám třeba s R25 z roku 1985, (měl jsem) to bylo jak zjevení, kokpit letadla hadr. I po 10 letech, pořád vše fungovalo jak mělo, a povrchy a použitý materiál byly kvalitní. Ne tak mechanika, ale to už není o interiéru.

+1/0
23.11.2016 11:22

T96o63m23á52š 81B14a10ř49i78n59a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
23.11.2016 11:34

A96n30t45o11n97í85n 80S45e68b37e36r25a 7863298960229

Si to nechám vyndat a dá si tam normální radio.

0/0
23.11.2016 11:26

P44e92t16r 69M90a51r43š40o64u42n 5455178236326

A topení bude ovládat jak? No pro zahřátí si třeba zazpívá ;-D

+1/0
23.11.2016 18:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.