- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle nelze zavadet postupne. to je skoro jako by změna z jizdy vpravo na jizdu vlevo probihala mesic.
mozna stoji za to zminit, ze prumerna nehodovost stareho puvodniho autopilota je lepsi nez prumerneho ridice, jinymi slovy, s vysokou pravdepodobnosti to zachranilo nejake zivoty nebo zdravi.
Kamera , zatím hodně nedokonalá ( určení vzdálenosti ) . Ultrazvuk , radar ? Dobrý , ale pouze pokud jede jenom jedno , pár aut . V běžném provozu je potřeba bezpečně " rozlišit " vlny vlastního auta od cizích . Netopýři by mohli vyprávět .
Google to vyvíjí a testuje už mnoho let. A stále není zcela spokojený.
Za to Musk, snílek, ale také známý tlučhuba, co se týče dodržování termínů svých vizí, to dá za rok.
On totiž ten stav nebude nikdy uspokojivý, vždy to auto v nějaké situaci nahlásí "system error". Google mobil si nedokázal poradit se železničním přejezdem nebo předjetím autobusu. Tesla si spletla šedou plachtu kamionu s oblohou nebo nedokázala pobrat o 7 km/h vyšší rychlost. Jak tohle mohou pustit do provozu?
To bude fajn az si po pěti pivech sednu do auta na miste spolujezdce a řeknu "domů"
No tak po první kolizi v Evropě by mohla Tesla dostat od EU flastr tak třeba 2 bil. dolarů? Něco jako za VW?
že nedávný případ smrti řidiče vozu Tesla s autopilotem vůbec nemusel nastat, kdyby vůz tuto funkci neměl. To, že ji daný řidič používal v rozporu s tím, jak je to dovoleno, je samozřejmě druhá strana mince.
takze vlastne kandidat na Darwinovu cena?
Vubec nechapu, co jste tim chtel rict. Mohl jste stejne tak napsat "Nobelovu cenu".
Silniční provoz je natolik složitý a rozmanitý s nutností řešit tisíce nepředvídatelných (nenaprogramovatelných) situací, že ještě hodně dlouho nebude možný plně autonomní provoz. Musk je opravdu snílek
Pokud by to chtěl zase někdo srovnávat například s leteckým provozem, tak ten je mnohem jednodušší, ač se to možná někomu nezdá.
Chce snad někdo vypsat situace, kdy si autonomní řízení neporadí?
Cokoliv, co nejde řešit jinak než porušením zákona (ne riskovat, ale jen vyřešit nějakou situaci), dále počasí, závěje, jízda mimo pozemní komunikaci, špatná silnice plná výmolů...tisíce a tisíce dalších věci.
Nesvěřil bych život kusu křemíku s nožičkama a nějakému operačnímu systému. Dělám do počítačů od roku 1992 a fakt vím, co píšu! Jízdní asistenti...? Jo, proč ne, ale nepřehánět důvěru v ně.
Takže Tesla nezačala vyrábať samoriaditeľné autá! Nadpis je zavádzajúci. Ak to automobilka o sebe tvrdí (čo pochybujem) lebo v USA by takéto vyjadrenie bolo žalovateľné. Samozrejme že auto neobsahuje všetky potrebné senzory. Po prvé načo by ich tam dávali ak to zjavne pár rokov nebude ešte fungovať a určite tam ďalšie pribudnú. Je to reklamný ťah. Aby neboli prekvapení a združenie veľkých európskych automobiliek bude s funkčným kusom ďalej.
Tesla Motors průkopník ? Jiné automobilky autonomní řízeni testují už léta, ale s uvedením do prodeje otálely.
Právě proto, že Tesla neotálí, tak je průkopník.