Diskuze
Malá tatrovka pro boj s Velkou krizí. Hadimršku představili před 85 lety
Děkujeme za pochopení.
J63i91ř12í 53E30r94b12e54n
A určitě by nebylo od věci, kdyby si Tatra na tento svůj model vzpomněla a při troše vylepšení ho začala nabízet například na afrických a jihoamerických trzích. Možná by byla úspěšnější než britskošvýcarský Ox, o němž tu byl článek před pár týdny...
J96i81ř71í 73E74r38b57e47n
Mimochodem Tatru 57b používal jeden známý pro denní ježdění do/z práce ještě v roce 2006. Lidi z oblasti Semil a Lomnice nad Popelkou si na tmavomodrou tatřičku s poznávací značkou SMB-2x-xx určitě vzpomenou...
M76a73r59t43i24n 33S41k79o32u35m45a53l
Všechny malé Tatry od T11 po T57b měly vždy čtyřrychlostní převodovku.
R39a90d58i21m 61P48o13l24á86š67e57k
Taky jsme ji kdysi měli.
Bylo to ideální auto na tehdejší venkov, kdy asfalt byl jen na hlavní cestě nebo na průtahu vesnici a jinde byly cesty ze štěrku nasypaného do bláta. Přes tehdy normální nerovnosti a díry v takové cestě šlo s tatrovkou jezdit v plné rychlosti bez jakýchkoliv problémů.
M54i20r19o34s92l60a38v 81S89t34e49i69n32e69r
Na Tatře 57B jsem dělal autoškolu ve Střešovicích, v roce 1957. Tři převody a zpátečka, synchronizace neznámé slovo.
R11a96d97e17k 34D21o68l39e39ž63a38l
Koukám, že každej. Můj otec taky.
M19i25l15a32n 15Š97v47a29g92r52o54v29s88k30ý
Já jsem měl Tatru 57B, prodal jsem ji v roce 1978 a koupil Fiat 128 Familiare (kombi).
P35e50t60r 50M14i16c61h55a87l
Můj strýc s ní jezdil do roku 1980 nebo 81. Dodnes na ni rád vzpomíná.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...